Προ μηνών η Volvo είχε αναφερθεί σε μια μικρή επανάσταση γύρω από τους πετρελαιοκινητήρες εισάγοντας την τεχνολογία i-Art (υψηλής πίεσης common rail στα 2.500 bar + ανεξάρτητος ψεκασμός ανά κύλινδρο + twin turbo). Από το φθινόπωρο, στην παραγωγή θα μπει ο νέος 2-λιτρος 4-κύλινδρος ντίζελ DRIVE-E που αρχικά θα εξοπλίσει τα S60, V60 και XC60 και θα σηματοδοτήσει το τέλος των μεγαλύτερων 6-κύλινδρων και 8-κύλινδρων συνόλων.
Οι νέας γενιάς κινητήρες DRIVE-E θα προσφέρονται διαφορετική χαρτογράφηση και πίεση τούρμπο και σε μερικές περιπτώσεις θα συνδυάζονται με υβριδικό plug-in σύστημα ώστε να επιτυγχάνεται υψηλή απόδοση στα επίπεδα ενός V8 και μειωμένη εκπομπή ρύπων καθώς και κατανάλωση έως 30%. Σύμφωνα με την Volvo, η χρήση ενός κόμπακτ ηλεκτροκινητήρα που θα προσφέρει επιπλέον ισχύ είναι εύκολη και μπορεί να τοποθετηθεί στο εμπρός ή πίσω άξονα (για τετρακίνηση) ενώ η συστοιχία των μπαταριών στο μέσο του αυτοκινήτου. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.