Η Ryanair, ανακοίνωσε σήμερα 19 Μαΐου τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου, τα οποία επιβεβαιώνουν πως διατηρείται πρώτη αεροπορική εταιρία σε εξυπηρέτηση στην Ευρώπη.
Συγκεκριμένα:
- 90% από 52.000 πτήσεις έφθασαν στην ώρα τους
- Λιγότερο από 1 παράπονο ανά πελάτη για κάθε 1.000 πελάτες (μικρή αύξηση λόγο απεργίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην Γαλλία)...
www.driveandtravel.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.