Δελτία Τύπου

H Nike και ο Νεϊμάρ παρουσιάζουν το Hypervenom

Οι ποδοσφαιριστές είναι οι ροκ σταρ του 21ου αιώνα.

Ο Neymar είναι η προσωποποίηση αυτής της νέας νοοτροπίας. Δεν θέλει να γίνει απλώς μεγάλος ποδοσφαιριστής• βάζει στοίχημα με τον εαυτό του ότι θα γίνει εκπληκτικός! Όταν παίρνει την μπάλα, η ανυπομονησία μας φτάνει στο κατακόρυφο. Η βοή δυναμώνει στο γήπεδο. Καθόμαστε σε αναμμένα κάρβουνα. Και, στο σημερινό κόσμο, βγάζουμε το κινητό, έτοιμοι να απαθανατίσουμε, να μοιραστούμε και να γιορτάσουμε τη μαγεία.

Ο Neymar είναι ο τύπος του παίκτη που θα καθορίσει –και θα επανακαθορίσει– το ποδόσφαιρο αυτής της γενιάς. Είναι ένας παίκτης που μας αρέσει πολύ να παρακολουθούμε, που οι αμυντικοί φοβούνται και που ζει το όνειρο κάθε νέου ποδοσφαιριστή στον πλανήτη. Ελάχιστοι παίκτες μπορούν να αλλάξουν πραγματικά ένα άθλημα ο Neymar είναι ένας από αυτούς. Στη Nike, δουλειά μας είναι να φτιάχνουμε προϊόντα που βοηθούν παίκτες όπως ο Neymar να δημιουργούν μαγικές στιγμές συχνότερα, γρηγορότερα, τελειότερα.

Η συνεισφορά του Neymar για το νέο Hypervenom ήταν ανεκτίμητη: «Βοηθήστε με να ανοίγω χώρο πιο συχνά και πιο γρήγορα. Θέλω ένα παπούτσι που να με βοηθά να βελτιώνω την ευελιξία μου και να μου δίνει το χώρο που χρειάζομαι για να σουτάρω πριν με κλείσουν».

Δείτε τον Neymar και τα στελέχη της Nike να μιλούν για την έμπνευση πίσω από το Hypervenom στην εκδήλωση για το παγκόσμιο λανσάρισμα του παπουτσιού εδώ



και αφήστε το Hypervenom να σας παραπλανήσει:



NIKE HYPERVENOM:

Το Hypervenom είναι ένα προϊόν φτιαγμένο για απόλυτη ταχύτητα. Εστιάζεται στη δημιουργία του χώρου που χρειάζεται για να φτάσει η μπάλα στο δίχτυ. Είναι μια μικρή, αλλά σημαντική λεπτομέρεια. Είναι σχεδιασμένο για να αυξάνει την ευκινησία του παίκτη και την ικανότητά του να σουτάρει, όπως είπε ο Phil McCartney, Αντιπρόεδρος του τμήματος παπουτσιών της Nike Football.

Το πάνω τμήμα του Hypervenom έχει δημιουργηθεί με το νέο σύστημα NIKESKIN. Αυτή η εκδοχή του NIKESKIN περιλαμβάνει ένα μαλακό, ευλύγιστο δικτυωτό υλικό συγκολλημένο σε μια λεπτή μεμβράνη πολυουρεθάνης και είναι φινιρισμένο με την τεχνολογία All Conditions Control (ACC) της Nike. Η τεχνολογία ACC παρέχει το ίδιο επίπεδο ελέγχου της μπάλας από το πέλμα, τόσο σε υγρές όσο και σε ξηρές συνθήκες. Το δικτυωτό υλικό παρέχει ένα εκπληκτικό επίπεδο άνεσης και αίσθησης. Το φινίρισμα All Conditions Control (ACC) διατηρεί το δικτυωτό υλικό στεγνό, χωρίς όμως να μειώνει την ευλυγισία ή την άνεση, οπότε η απόδοση και ο στόχος του σχεδιασμού δεν επηρεάζονται. Το Hypervenom διαθέτει επίσης ένα νέο πάτο, η κατασκευή του οποίου εστιάζεται στην αφαίρεση των υλικών που περισσεύουν, ώστε το πέλμα να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο έδαφος και στη μπάλα. Πρόκειται για τον πιο ανατομικό πάτο που δημιούργησε ποτέ η Nike. «Το Hypervenom αποτελεί την απόλυτη έκφραση αυτού του νέου είδους αθλητή που είναι απρόβλεπτος. Είναι ευκίνητος. Είναι γρήγορος. Και μπορεί να ολοκληρώνει την επίθεσή του όπως ελάχιστοι άλλοι παίκτες στον πλανήτη», είπε ο McCartney.

Η Nike μπήκε στο ποδόσφαιρο το 1994, με το Μουντιάλ των ΗΠΑ. Μόλις 20 χρόνια αργότερα, η εταιρεία έχει αναδειχθεί στο κορυφαίο ποδοσφαιρικό brand του κόσμου.

Η συνεργασία του brand με το βραζιλιάνικο ποδόσφαιρο ξεκίνησε το 1997 και έχει παίξει σημαντικό ρόλο στη διαδρομή μας. Όπως δηλώνει ο Phil Knight, συνιδρυτής της Nike, «Αρχίσαμε πραγματικά να κατανοούμε τη μαγεία του ποδοσφαίρου μόνο όταν το είδαμε μέσα από τα μάτια των Βραζιλιάνων».

Και έχει δίκιο: Οι παίκτες, οι οπαδοί, το πάθος και το μοναδικό ποδοσφαιρικό στιλ της Βραζιλίας έχουν διαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει το άθλημα η ίδια η Nike.

Απίστευτοι παίκτες όπως οι Romario, Ronaldo και Ronaldinho έχουν γίνει συνώνυμοι με το brand της Nike. Το μοναδικό ποδοσφαιρικό στιλ του καθενός έχει συμβάλλει στο να δημιουργηθούν προϊόντα, υπηρεσίες και αθλητικές στιγμές που έχουν αλλάξει το παιχνίδι σε όλο τον κόσμο. Έτσι, για πολλούς λόγους, οι τρεις αυτοί παίκτες συγκαταλέγονται στους δημιουργούς της Nike Football.

Όταν βλέπουμε τους παίκτες σήμερα, αντιλαμβανόμαστε ότι είναι πιο γρήγοροι, ευέλικτοι, ταλαντούχοι και τολμηροί από ό,τι οι προκάτοχοί τους. Και η διάθεση που επικρατεί στον αγωνιστικό χώρο μεταφέρεται και εκτός γηπέδου. Φαίνεται στο πώς εκφράζονται, στα ρούχα και το κούρεμά τους, στον τρόπο που επικοινωνούν με τους οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x