Πριν από δύο δεκαετίες η Audi είχε παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης και για πρώτη φορά στο κοινό την τεχνολογία ASF ή Audi Space Frame. Μάλιστα, το γεγονός αυτό συμπίπτει με την πρεμιέρα του νέου A8 του οποίου το πλαίσιο ζυγίζει μόλις 231 κιλά συνδυάζοντας αλουμίνιο με χάλυβα υψηλής αντοχής. Αν δεν υπήρχε το αλουμίνιο (με ειδικό βάρος 2,7 γρ./κ.εκ. είναι ελαφρύτερο κατά 2/3 από το ατσάλι) το ίδιο πλαίσιο θα ζύγιζε περίπου 40% περισσότερο.
Το 1993 το Audi A8 που παρουσιάστηκε ήταν το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με εκτενή χρήση αλουμινίου στο πλαίσιο (αντικαθιστά πάνελ όσο και δομικά στοιχεία, η αρχιτεκτονική ASF ποικίλει ανά μοντέλο) ενώ η εξοικονόμηση βάρους αντισταθμίζει την επιπλέον μάζα της τετρακίνησης. Ενδεικτικά, το νέο Α8 3.0 TFSI Quattro ζυγίζει 1.830 κιλά και είναι το ελαφρύτερο μοντέλο της κατηγορίας του (με τετρακίνηση). Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.