Νέα μοντέλα

Nέα Pοrsche 911 GT2 με 530 ατίθασους ίππους…

Η πιο δυνατή 911 με έγκριση για χρήση σε δρόμο, αναμένεται να παρουσιαστεί από την Porsche στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Πρόκειται για τη νέα 911 GT2, η οποία σύμφωνα με τις πρώτες φωτογραφίες εντυπωσιάζει εμφανισιακά έχοντας μεγάλες εισαγωγές αέρα μπροστά και πίσω, προφανώς για καλύτερη ψύξη του εξακύλινδρου κινητήρα μπόξερ, που προέρχεται από την 911 Turbo. Στον κινητήρα των 3.6 λίτρων, η παροχή αέρα γίνεται με δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται ισχύς 530 ίππων στις 6.600 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 680 Nm να διατηρείται σταθερή από τις 2.200 έως τις 4.500 σ.α.λ. Ζυγίζοντας 1.440 κιλά χωρίς φορτίο, η 911 GT2 προσφέρει αναλογία βάρους / ιπποδύναμης μόλις 2,72 κιλά ανά ίππο.

Η πιο δυνατή 911 με έγκριση για χρήση σε δρόμο, αναμένεται να παρουσιαστεί από την Porsche στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Πρόκειται για τη νέα 911 GT2, η οποία σύμφωνα με τις πρώτες φωτογραφίες εντυπωσιάζει εμφανισιακά έχοντας μεγάλες εισαγωγές αέρα μπροστά και πίσω, προφανώς για καλύτερη ψύξη του εξακύλινδρου κινητήρα μπόξερ, που προέρχεται από την 911 Turbo. Στον κινητήρα των 3.6 λίτρων, η παροχή αέρα γίνεται με δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται ισχύς 530 ίππων στις 6.600 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 680 Nm να διατηρείται σταθερή από τις 2.200 έως τις 4.500 σ.α.λ. Ζυγίζοντας 1.440 κιλά χωρίς φορτίο, η 911 GT2 προσφέρει αναλογία βάρους / ιπποδύναμης μόλις 2,72 κιλά ανά ίππο.

Η αύξηση της ισχύος του κινητήρα κατά 50 ίππους σε σχέση με τον «απλό» κινητήρα εξασφαλίζεται από τους δύο υπερσυμπιεστές, όπου ένα μεγαλύτερο γρανάζι και το βελτιωμένο κέλυφος αυξάνουν ακόμα περισσότερο την πίεση στους υπερσυμπιεστές. Για πρώτη φορά οι μηχανικοί της Porsche συνδύασαν τον κινητήρα τούρμπο με μια πολλαπλή εισαγωγής μεταβλητού μήκους. Ετσι, η νέα 911 GT2 αποδεικνύεται η γρηγορότερη 911 που κατασκευάστηκε ποτέ. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου στον πίσω άξονα, χαρίζοντας 3,7 δευτερόλεπτα επιτάχυνση στα 0-100 χλμ/ώρα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 329 χλμ./ώρα, έχοντας μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 12,5 λίτρα/100 χλμ. Στη νέα 911 GT2 υπάρχουν νέα δεδομένα και στον τομέα της διαχείρισης και του ελέγχου των εκπομπών καυσαερίων. Είναι η πρώτη Porsche δρόμου που διαθέτει πίσω σιγαστήρα και απολήξεις εξάτμισης από τιτάνιο στο βασικό εξοπλισμό. Με αυτό το ακριβό υλικό μειώνεται το βάρος κατά περίπου 50% μόλις στα 9 κιλά, σε σχέση με ένα συμβατικό εξάρτημα από ανοξείδωτο χάλυβα.

Εν συντομία

Η νέα 911 GT2 διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό κεραμικά φρένα με δισκόπλακες από κράμα ανθρακονημάτων/κεραμικού υλικού που διασφαλίζουν μέγιστη δύναμη στο φρενάρισμα και εξαιρετικά μεγάλη σταθερότητα. Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι με τα κεραμικά φρένα μειώνεται το βάρος των μη αναρτημένων μαζών κατά 20 περίπου κιλά σε σύγκριση με τους συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο. Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Η GT2 προσφέρεται με τροχούς ελαφρού κράματος 19 ιντσών που συνδυάζονται με σπορ ελαστικά 235/35 ZR 19 μπροστά και 325/30 ZR 19 πίσω. Η νέα 911 GT2 θα αρχίσει να παραδίδεται από το Νοέμβριο κατόπιν παραγγελίας. Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x