Γενικά

Νέα Renault Laguna με πιο αεροδυναμική σχεδιάση

Η κατηγορία των μεσαίων αυτοκινήτων αποκτά ολοένα και περισσότερη αίγλη. Κι αυτό γατί οι περισσότερες μάρκες αναβαθμίζουν τα μοντέλα τους, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε εξοπλισμό τέτοιο που να συγκρίνονται με μοντέλα της μεγάλης, πολυτελούς κατηγορίας. Ένα από τα στοιχεία που παρατηρούμε στα τελευταία μοντέλα που έχουν ήδη κυκλοφορήσει, είναι ότι διαθέτουν πιο κομψές γραμμές, καλλίγραμμη αεροδυναμική σιλουέτα που απομακρύνει την αίσθηση του κλασικού τετράθυρου sedan μοντέλου κι πιο σπορτίφ σχεδίαση στο εσωτερικό μέρος. Απτό παράδειγμα το νέο Ford Mondeo που έχει δύο μήνες στην αγορά ή το VW Passat και η Alfa 159.

Η κατηγορία των μεσαίων αυτοκινήτων αποκτά ολοένα και περισσότερη αίγλη. Κι αυτό γατί οι περισσότερες μάρκες αναβαθμίζουν τα μοντέλα τους, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε εξοπλισμό τέτοιο που να συγκρίνονται με μοντέλα της μεγάλης, πολυτελούς κατηγορίας. Ένα από τα στοιχεία που παρατηρούμε στα τελευταία μοντέλα που έχουν ήδη κυκλοφορήσει, είναι ότι διαθέτουν πιο κομψές γραμμές, καλλίγραμμη αεροδυναμική σιλουέτα που απομακρύνει την αίσθηση του κλασικού τετράθυρου sedan μοντέλου κι πιο σπορτίφ σχεδίαση στο εσωτερικό μέρος. Απτό παράδειγμα το νέο Ford Mondeo που έχει δύο μήνες στην αγορά ή το VW Passat και η Alfa 159.

Τώρα έρχεται η Renault να κάνει τη δική της επίθεση με τη Laguna. Ένα αυτοκίνητο που ειδικά στην Ελλάδα κοντεύαμε να το ξεχάσουμε, αφού φέτος μέχρι και τον Ιούνιο πούλησε μόνο 123 μονάδες και βρίσκεται 20ό στην κατηγορία του! Δεν αξίζει βέβαια αυτή τη θέση αλλά το θέμα δεν αφορά το μοντέλο ξεχωριστά αλλά τη γενικότερη πολιτική και τις ενέργειες της Renault στη χώρα μας. Με τη νέα Laguna που θα δούμε (θεού θέλοντος, καιρού επιτρέποντος) στην Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (μέσα Σεπτεμβρίου), ελπίζουμε ότι τα στάνταρ του αυτοκινήτου θα αναβαθμίσουν τόσο την εικόνα της σπουδαίας γαλλικής μάρκας, όσο και το επίπεδο της μεσαίας κατηγορίας οχημάτων.

Η τρίτη γενιά του μοντέλου είναι σαφώς μεγαλύτερη από την υπάρχουσα κατά περίπου 10 εκατ., φθάνοντας στα 4,69 μ. μήκος. Ταυτόχρονα όμως, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι και ελαφρύτερη κοντά στα 15 κιλά. Στον τομέα της ασφάλειας η μάρκα δίνει μεγάλο βάρος τα τελευταία χρόνια. Αλλωστε η πανευρωπαϊκή της καμπάνια με πρόγραμμα στα σχολεία το καταμαρτυρά, ασχέτως αν στην Ελλάδα τα προβλήματα συνεννόησης με το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων και τους δασκάλους έβαλαν τα έντυπα και τα cd-rom στα συρτάρια. Για καλύτερη ασφάλεια λοιπόν, ενισχύθηκε το πλαίσιο, ενώ τοποθετήθηκαν πλευρικοί αερόσακοι με δύο θαλάμους, που καλύπτουν το θώρακα αλλά και τα πόδια των επιβατών, έχοντας αμεσότερη ενεργοποίηση. Οι θόρυβοι που περνούν στην καμπίνα είναι λιγότεροι, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύστημα κλιματισμού.

Εν συντομία

Η νέα Renault Laguna εφοδιάζεται με ιδιαίτερα εξελιγμένους κινητήρες πετρελαίου και με αναβαθμισμένους βενζίνης: 2.0 lt – 145 hp (συνεργασία με τη Nissan – ίδιος όμιλος) και 2.0 lt turbo – 170 hp (αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων). Στους ντίζελ περιλαμβάνονται οι: 2.0 dci με 130, 150 ή 175 hp ανάλογα τη συμπίεση και ο 1.5 dci με 110 hp. Σύμφωνα με όσα μας πληροφόρησε η Renault, πρόκειται να παρουσιάσει καλύτερη ποιότητα κύλισης στο δρόμο (οφείλουμε να τη διαπιστώσουμε όταν οδηγήσουμε το αυτοκίνητο), βελτιωμένη ανάρτηση (πιο σκληρή μπροστά κατά 20% και 50% πίσω) και καλύτερο τιμόνι σε αίσθηση. Επίσης, η ενεργοποίηση του χειρόφρενου γίνεται ηλεκτρικά με διακόπτη, ενώ στη βάση της κονσόλας, πίσω από τον λεβιέ ταχυτήτων, βρίσκεται ο πολυλειτουργικός, περιστροφικός διακόπτης για το σύστημα πλοήγησης, το κινητό τηλέφωνο και τις ενδείξεις του αυτοκινήτου. Το μοντέλο θα βρίσκεται στην αγορά από τον Οκτώβριο.

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x