Την ύπαρξη της την γνωρίζουμε εδώ και καιρό αλλά η γερμανική εταιρία είχε δώσει τεχνικά στοιχεία με το... σταγονόμετρο. Μόλις πρόσφατα αποφάσισε να ανακοινώσει τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά καθώς και ένα μικρό σετ με νέες φωτογραφίες. Ως γνωστόν, η καρδιά της 918 Spyder χτυπά υβριδικά σε παράλληλη διάταξη, όπως έχει καθιερωθεί σε κάθε υβριδικό της Porsche.
Συνδυάζει ένα κεντρικά τοποθετημένο V8 χωρητικότητας 4,6 λτ. που αποδίδει 608 ίππους και 530 Nm ροπής με όριο στις 9.150 σ.α.λ. Σε κάθε άξονα υπάρχει από ένας ηλεκτροκινητήρας με τον πίσω να αποδίδει 156 ίππους και τον εμπρός 129 ίππους. Ο πίσω μπορεί να απεμπλακεί από τον V8 και να επιτρέπει καθαρή ηλεκτροκίνηση ενώ ο εμπρός λειτουργεί υπό σταθερή σχέση μετάδοσης και αποσυμπλέκεται στις υψηλές ταχύτητες ώστε να μην υπέρ-περιστραφεί (over-revving).
Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από υγρόψυκτες μπαταρίες λιθίου-ιόντων ενώ για την καλύτερη ψύξη τους και για να διατηρείται η θερμοκρασία λειτουργίας στους 20-40 C οι εξατμίσεις βγαίνουν από την «ράχη» της 918 Spyder. Η συνδυασμένη ισχύς του υβριδικού συστήματος διαμορφώνεται στους 887 ίπους και η ροπή στα 800 Nm αναδεικνύοντας την 918 ως την ισχυρότερη, πιο «πράσινη» και ταχύτερη Porsche! Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.