Νέα μοντέλα

Η νέα Porsche 911 Turbo Cabriolet αποκαλύπτεται

Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται στην αγορά η άφιξη της νέα Porsche 911 Turbo Cabriolet, η οποία εφοδιάζεται με την παραδοσιακή μαλακή οροφή που εδώ και είκοσι χρόνια χρησιμοποιεί η μάρκα στη σειρά 911. Ταυτόχρονα, το ανοικτό μοντέλο εκτός από απολαυστική οδήγηση με θέα τον ουρανό, υπόσχεται υψηλές επιδόσεις. Η νέα 911 Turbo Cabriolet παρουσιάζεται οικονομική στην κατανάλωση καυσίμου, χάρη στον προσεγμένο της σχεδιασμό, τα εξαιρετικά αεροδυναμικά της χαρακτηριστικά και την προηγμένη τεχνολογία του κινητήρα της

Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται στην αγορά η άφιξη της νέα Porsche 911 Turbo Cabriolet, η οποία εφοδιάζεται με την παραδοσιακή μαλακή οροφή που εδώ και είκοσι χρόνια χρησιμοποιεί η μάρκα στη σειρά 911. Ταυτόχρονα, το ανοικτό μοντέλο εκτός από απολαυστική οδήγηση με θέα τον ουρανό, υπόσχεται υψηλές επιδόσεις. Η νέα 911 Turbo Cabriolet παρουσιάζεται οικονομική στην κατανάλωση καυσίμου, χάρη στον προσεγμένο της σχεδιασμό, τα εξαιρετικά αεροδυναμικά της χαρακτηριστικά και την προηγμένη τεχνολογία του κινητήρα της. Όπως και η 911 Turbo Coupe, η Cabriolet διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ 3.6 lt με διπλό τούρμπο και σύστημα μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου. Aποδίδει 480 hp και 620 Nm ροπής στις 1.950 σ.α.λ. Παράλληλα, με το νέο προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού “Sport Chrono Turbo”, το οποίο διαθέτει μια λειτουργία υπερπλήρωσης, περιοδικά η ροπή μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 680 Nm. Η έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων χαρίζει επιτάχυνση μόλις 4 δευτερόλεπτα στα 0-100 χλμ/ώρα.. Με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο Tiptronic S (με διακόπτες αλλαγής και από το τιμόνι), ο χρόνος αυτός μπορεί να μειωθεί στα 3,8 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, και οι δύο εκδόσεις έχουν τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώρα, με την κατανάλωση καυσίμου θα είναι 12,9 λίτρα ανά 100 χλμ., σε μικτό κύκλο κίνησης. Εξάλλου, παρά την ειδική ενίσχυση του πλαισίου και το σύστημα προστασίας από ανατροπή με τα roll bars που εκτινάσσονται πίσω από τα πίσω καθίσματα, η ανοικτή έκδοση της 911 Turbo ζυγίζει μόνο 70 κιλά περισσότερο από την Coupe. Επίσης, η ελαφριά μαλακή οροφή των τριών στρωμάτων, η οποία ανοίγει ή κλείνει αυτόματα σε χρόνο 20 δευτερολέπτων, χαμηλώνει το κέντρο βάρους. Στο δρόμο το μοντέλο συμπεριφέρεται ομαλά, εξαιτίας της ενεργής ανάρτησης που τοποθετήθηκε, ενώ διαθέτει σύστημα ευστάθειας, ελεγχόμενο σύστημα πρόσφυσης και φυσικά τετρακίνηση η οποία μεταδίδεται μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη -ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης ή οδοστρώματος- στον μπροστινό ή τον πίσω άξονα.

Εν συντομία…

Στον τομέα της αεροδυναμικής, έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,31, ίδιο με τα μοντέλα coupe. Ακόμα, χάρη στην πίσω αεροτομή, η οποία εκτείνεται αυτόματα σε ταχύτητες πάνω από 120 χλμ./ώρα –και μάλιστα κατά 30 χιλ. περισσότερο απο ότι στην Coupe, η Cabriolet είναι το μόνο ανοικτό αυτοκίνητο παραγωγής που δημιουργεί αρνητική άντωση στον πίσω άξονα. Στον τομέα της ασφάλειας έχει έξι αερόσακους, εξελιγμένο σύστημα προστασίας από ανατροπή και ισχυρότερα συστήματα φρένων, με εξαπίστονες σταθερές δαγκάνες μπροστά (από την Carrera GT). Προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί και το σύστημα κεραμικών φρένων που είναι ελαφρύ και δοκιμασμένο από την Porsche σε αγώνες. Ο πλούσιος κατάλογος του βασικού εξοπλισμού, περιλαμβάνει: προβολείς Bi-Xenon, ζάντες χυτού κράματος 19 ιντσών με δίχρωμη απόχρωση, σύστημα κλιματισμού, ανεμοθραύστη και σύστημα διαχείρισης επικοινωνιών με πρόγραμμα πλοήγησης, έγχρωμη οθόνη 5,8 ιντσών και ηχοσύστημα surround της Bose.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x