WRC

Σούζα τα άλογα…

Το BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί τον 8ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Λίγες ημέρες μετά τη Σαρδηνία, 72 αυτοκίνητα εργοστασιακά WRC, παραγωγής (νορμάλ κατηγορία) και μικρότερων κατηγοριών, με ξένα και ελληνικά πληρώματα στα μπάκετ τους, θα δώσουν μάχη με το χώμα και το χρόνο σε ελληνικό έδαφος. Ανέκαθεν το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ξεχωριστό κομμάτι στο καλεντάρι. Καλοχαραγμένος, με δύσκολες και μερικές φορές σκληρές ειδικές, πάντα είχε κάτι διαφορετικό να παρουσιάσει. Όπως για παράδειγμα τις υπερειδικές διαδρομές στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, πέρυσι αλλά κυρίως πρόπερσι που συγκέντρωσε 60.000 και πλέον θεατές, δίνοντας το έναυσμα στην Παγκόσμια Ομοσπονδία να το χαρακτηρίσει εκείνη τη χρονιά ως το καλύτερο Ράλλυ του κόσμου. Φέτος η ΕΛΠΑ και η οργανωτική επιτροπή του αγώνα, καινοτομεί εκ νέου. Για πρώτη φορά στα ελληνικά αλλά και διεθνή χρονικά, το κέντρο του αγώνα μεταφέρεται σε ιπποδρομιακό χώρο

Το BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί τον 8ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Λίγες ημέρες μετά τη Σαρδηνία, 72 αυτοκίνητα εργοστασιακά WRC, παραγωγής (νορμάλ κατηγορία) και μικρότερων κατηγοριών, με ξένα και ελληνικά πληρώματα στα μπάκετ τους, θα δώσουν μάχη με το χώμα και το χρόνο σε ελληνικό έδαφος. Ανέκαθεν το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ξεχωριστό κομμάτι στο καλεντάρι. Καλοχαραγμένος, με δύσκολες και μερικές φορές σκληρές ειδικές, πάντα είχε κάτι διαφορετικό να παρουσιάσει. Όπως για παράδειγμα τις υπερειδικές διαδρομές στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, πέρυσι αλλά κυρίως πρόπερσι που συγκέντρωσε 60.000 και πλέον θεατές, δίνοντας το έναυσμα στην Παγκόσμια Ομοσπονδία να το χαρακτηρίσει εκείνη τη χρονιά ως το καλύτερο Ράλλυ του κόσμου. Φέτος η ΕΛΠΑ και η οργανωτική επιτροπή του αγώνα, καινοτομεί εκ νέου. Για πρώτη φορά στα ελληνικά αλλά και διεθνή χρονικά, το κέντρο του αγώνα μεταφέρεται σε ιπποδρομιακό χώρο. Συνειρμικά βέβαια ταιριάζει, αφού και στις δύο περιπτώσεις αναφερόμαστε σε άλογα. Καθαρόαιμα τα μεν τετράποδα, σκονισμένα, λασπωμένα, χτυπημένα τα δε τετράτροχα. Ετσι λοιπόν φέτος, το Ράλλυ θα έχει επίκεντρο τον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, που φτιάχτηκε με την ευκαιρία της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Ενας πανέμορφος χώρος, με κτιριακή υποδομή, άνετο πάρκινγκ και χαραγμένη ειδική διαδρομή (3,2 χλμ.) στον εσωτερικό χώρο της αρένας των ιπποδρομιών. Στον Ιππόδρομο θα φιλοξενηθεί το σέρβις παρκ, το επιτελείο του αγώνα και το γραφείο τύπου. Εκεί θα γίνουν οι τρεις υπερειδικές διαδρομές. Την Πέμπτη 31 Μαϊου στις 7 το βράδυ, σημαίνοντας την έναρξη του αγώνα, το Σάββατο 2 Ιουνίου στις 7:17 και την Κυριακή 3 Ιουνίου στις 2:30 το μεσημέρι, στο φινάλε του αγώνα. Εκεί δίπλα, στο χώρο του Cross Country των Ολυμπιακών Αγώνων Ιππασίας, θα πραγματοποιηθεί μια επίσης ειδική μήκους 5,16 χλμ, η οποία θα διεξαχθεί δύο φορές (Παρασκευή 1 Ιουνίου στις 12:40, Σάββατο 2 Ιουνίου στις 12:54). Οι θεατές θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα περάσματα είτε από τον κεντρικό δρόμο, είτε από το πάρκινγκ. Η μάχη στα βουνά της Αττικής, της Βοιωτίας και της Κορινθίας, θα ξεκινήσει την Παρασκευή το πρωί από το Μαρκόπουλο, με ειδικές στο Σχηματάρι, τη Θήβα, την Αγία Σωτήρα και τα Ολυμπιακά Ακίνητα (οι τρεις πρώτες εις διπλούν). Το ίδιο θα συμβεί και το Σάββατο με τις διαδρομές Αγία Τριάδα, Αγιοι Θεόδωροι, Λουτράκι, όπως και την Κυριακή με τις ειδικές Ασωπία και Αυλώνας. Προμηθευτείτε εισιτήρια για τις υπερειδικές στο τηλέφωνο 210-3608366.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x