Γενικά

8% αύξηση πωλήσεων Opel στην Ευρώπη, το 1ο τρίμηνο

Η μάρκα πούλησε περίπου 303.000 οχήματα σε όλη την Ευρώπη το 1ο τρίμηνο – αύξηση σχεδόν 24.000 οχημάτων ή 8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2015.

Η Opel κατάφερε να ξεπεράσει το φράγμα των 300.000 νέων οχημάτων για πρώτη φορά μέσα σε μία πενταετία χάρη στη επιτυχημένη, συνεχιζόμενη προϊοντική της επέλαση. Η μάρκα ξεπέρασε το σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς, που περιορίστηκε σε αύξηση 5% από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάρτιο. Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε κατά 0,2 ποσοστιαίες μονάδες στο 6%. Επομένως, η εταιρία κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς 1ου τριμήνου τα τελευταία πέντε χρόνια...

www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x