Νέα μοντέλα

Διαλέξτε…

Το αναβαθμισμένο ISUZU D-MAX βάζει σε πειρασμό… Πιο επιθετική εμφάνιση, ισχυρούς κινητήρες και τρία αμαξώματα.

Καταιγισμός μοντέλων στα επαγγελματικά οχήματα ανοικτού τύπου, pick-up, παρατηρείται το τελευταίο χρονικό διάστημα στη χώρα μας.

Λέτε να υπάρχουν τόσοι… επαγγελματίες και να μην το ξέρουμε; Ισως. Πάντως αρκετές εταιρείες είναι πρόθυμες και ικανοποιήσουν τα απαιτητικά -πλέον- γούστα των υποψήφιων αγοραστών του είδους. @2@
Κι αυτό γιατί σε σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες, οι κάπως συντηρητικοί οδηγοί της κατηγορίας, έγιναν σύγχρονοι. Εχουν άλλες ανάγκες και δεν θέλουν ένα όχημα που να θυμίζει το λεγόμενο αγροτικό του παρελθόντος. Ένα επαγγελματικό με καρότσα μεν, που να μπορεί αν χρειαστεί να μεταφέρει και παραπάνω επιβάτες, δε.

Ετσι, τελευταία είναι της μόδας τα king cab, που έχουν μεγαλύτερη καμπίνα, ή ακόμα και τα καθαρά διπλοκάμπινα, τετράθυρα. Στις εταιρείες που έχουν παράδοση σε αυτά τα οχήματα, συγκαταλέγεται η Ιsuzu, η οποία αν και δεν είναι ευρέως γνωστό, είναι η πρώτη σε πωλήσεις κινητήρων πετρελαίου στον κόσμο στην κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών, pick-up και van.

Παράλληλα, έχει ετήσια δυναμικότητά κινητήρων, πάνω από 1.000.000, κυβισμού από 1 μέχρι και 24 λίτρα. Επίσης, θεωρείται υπεύθυνη για την εξέλιξη των κινητήρων πετρελαίου του ομίλου GM, ενώ τα προϊόντα της πωλούνται σε περισσότερες από 100 χώρες. Ανάμεσα στα μοντέλα της, συγκαταλέγεται και το δημοφιλές D-Max, πρώτο σε πωλήσεις σε αρκετές αγορές, όπως της Ταϊλάνδης όπου κατασκευάζεται.

Η εισαγωγική εταιρεία, έφερε τώρα στη χώρα μας την ανανεωμένη του εκδοχή, με δυναμικές γραμμές, απαλές καμπύλες και κάπως υπερυψωμένη καρότσα. Εχει πιο επιθετική σχεδίαση μπροστά, με νέο καπό, φτερά, προφυλακτήρα και μάσκα. Ανάλογα την έκδοση υπάρχει χρώμιο, στρογγυλεμένα ή τετραγωνισμένα φτερά και προφυλακτήρας στο χρώμα του αμαξώματος.

Τοποθετήθηκαν νέα πολυκατοπτρικά φωτιστικά εμπρός και πίσω (με ελλειψοειδείς προβολείς αλογόνου σε αναβαθμισμένη έκδοση), νέοι προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, φλας με λυχνίες LED (κόκκινοι φωτοδίοδοι) στους καθρέφτες, νέο σκαλοπάτι και πόρτα καρότσας. Ανάλογα το αμάξωμα κυμαίνονται και οι διαστάσεις αυτοκινήτου και καρότσας, ωστόσο το μεταξόνιο παραμένει στα 3,05 μ., όπως και το βάρος στα 1870 κιλά.

Στο εσωτερικό υπάρχει αισθητή αναβάθμιση στην ποιότητα των υλικών, αλλά και στη σχεδίαση. Μεταλλικές επενδύσεις, νέα κονσόλα, τιμόνι, πίνακας οργάνων και αεραγωγοί, νέος διακόπτης μίζας και λεβιές αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, συνθέτουν μια άκρως ικανοποιητική καμπίνα σε εμφάνιση και άνεση.

Το όχημα έχει απόσταση από το έδαφος 22,5 εκ., και γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, 34,6 και 23,3 μοίρες αντίστοιχα, ενώ το μέγιστο βάρος ρυμούλκησης φθάνει τους 3 τόνους.

Εν συντομία

Το νέο Isuzu D-Max, εφοδιάζεται με δύο κινητήρες πετρελαίου, προδιαγραφών Euro4, όσον αφορά τους ρύπους, τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού common rail, με turbo και intercooler. O 2.5 lt έχει ισχύ 156 hp (κατανάλωση 8,2 λίτρα / 100 χλμ) και ο 3.0 lt αποδίδει 184 hp (κατανάλωση 8,4 λίτρα / 100 χλμ).

Οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και προαιρετικά με νέο αυτόματο κιβώτιο 4 ταχυτήτων. Bασίζεται σε σασί τύπου σκάλας, με ανάρτηση ανεξάρτητη και διπλά ψαλίδια εμπρός, και άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας πίσω. Προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος, (μονοκάμπινο, με μεγαλύτερη καμπίνα και διπλοκάμπινο), με κίνηση στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς.

Στις τετρακίνητες εκδόσεις, η εμπλοκή γίνεται με πλήκτρο στην κονσόλα, με ταχύτητες μέχρι τα 100 χλμ/ώρα. Για την πέδηση φροντίζει το στάνταρ ABS με υποβοήθηση της πέδησης και τα μεγαλύτερα δισκόφρενα, ενώ για την ασφάλεια υπάρχουν 2 αερόσακοι και βάσεις στήριξης παιδικών καθισμάτων πίσω.

Επίσης, στάνταρ είναι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ) πίσω. Οι τιμές στο μονοκάμπινο 4Χ2 αρχίζουν από τα 16.370 ευρώ.

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x