WRC

«Χιονάνθρωποι»

Η δοκιμασία στα χιόνια, συνεχίζεται για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Την περασμένη εβδομάδα το επίκεντρο ήταν η Σουηδία και από σήμερα, για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, η Νορβηγία, η οποία εντάχθηκε στο καλεντάρι φέτος. Οι ομάδες συνεπώς είναι καλά προετοιμασμένες για αυτά που θα αντιμετωπίσουν, έχοντας νωπές τις εικόνες από την Σουηδία. Ιδιο, χιονισμένο τοπίο, μεγάλες και μικρές διαδρομές, ίδια ελαστικά της BF Goodrich, εφοδιασμένα με καρφιά. Πάντως, η επιλογή ανάμεσα στους δύο τύπους ελαστικών, με κοντά ή μακριά καρφιά, ανάλογα το ύψος του χιονιού στο δρόμο, δεν είναι εύκολη υπόθεση, αφού επηρεάζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου

Η δοκιμασία στα χιόνια, συνεχίζεται για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Την περασμένη εβδομάδα το επίκεντρο ήταν η Σουηδία και από σήμερα, για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, η Νορβηγία, η οποία εντάχθηκε στο καλεντάρι φέτος. Οι ομάδες συνεπώς είναι καλά προετοιμασμένες για αυτά που θα αντιμετωπίσουν, έχοντας νωπές τις εικόνες από την Σουηδία. Ιδιο, χιονισμένο τοπίο, μεγάλες και μικρές διαδρομές, ίδια ελαστικά της BF Goodrich, εφοδιασμένα με καρφιά. Πάντως, η επιλογή ανάμεσα στους δύο τύπους ελαστικών, με κοντά ή μακριά καρφιά, ανάλογα το ύψος του χιονιού στο δρόμο, δεν είναι εύκολη υπόθεση, αφού επηρεάζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αλλωστε, αρκετοί οδηγοί, δήλωσαν ότι στη Σουηδία την «πάτησαν», διαλέγοντας λάθος τύπο ελαστικών. Η θερμοκρασία, και γενικά ο καιρός, φαίνεται ότι θα είναι περισσότερο σύμμαχος των προσπαθειών των οδηγών. Χθες με λιακάδα και μείον 2 βαθμούς Κελσίου, στην τελική δοκιμή (shakedown) πριν τον αγώνα, φάνηκε μέρος των προθέσεων εργοστασιακών και μη οδηγών. Ο δεύτερος στη Σουηδία, Σεμπαστιάν Λεμπ με Citroen C4, ήταν ο ταχύτερος στην περιοχή Νάινταλ, στο Χάμαρ. Τον ακολούθησε ο Γιάρι – Μάτι Λατβάλα με ένα Ford Focus της ιδιωτικής ομάδας Stobart M-Sport (θυγατρικής της Ford), με 1,3 δευτερόλεπτα διαφορά. Τρίτος ήταν ο νικητής στη Σουηδία, Μάρκους Γκρόνχολμ με εργοστασιακό Ford Focus, που έκανε τον καλύτερο χρόνο του στο δεύτερο πέρασμα. Ο Τόνι Γκαρντεμάιστερ με Mitsubishi Lancer του 2005, ήταν τέταρτος ταχύτερος, και πέμπτος βρέθηκε ο Τζίτζι Γκάλι με το Citroen Xsara (Pirelli ελαστικά και υποστήριξη) που οδηγούσε το 2005 ο Κάρλος Σάινθ. Ο Ιταλός ήταν άτυχος στη Σουηδία, κέρδισε ειδική αλλά είχε έξοδο μετά, γεγονός που του στέρησε ενδεχόμενη θέση στο βάθρο. Ο έτερος στη Ford, και τρίτος στη Σουηδία, Μίκο Χιρβόνεν, ήταν έκτος, τη στιγμή που ο Πέτερ Σόλμπεργκ έφερε το Subaru Impreza στην έβδομη θέση. Ο Νορβηγός, ο οποίος είχε έξοδο στη Σουηδία και η ομάδα επέλεξε να αποχωρήσει μήπως καταστρέψει το αυτοκίνητο, δεν έχει περιθώρια αποτυχίας μπροστά στο κοινό της πατρίδας του. Βέβαια, είναι αλήθεια ότι η Subaru δεν του παρέχει τα τελευταία δύο χρόνια, ανταγωνιστικό Impreza. Την οκτάδα έκλεισε ο ομόσταυλός του στην ιαπωνική ομάδα, Κρις Ατκινσον. Ο πραγματικός αγώνας αρχίζει σήμερα, με 8 ειδικές διαδρομές, μήκους 142,51 χιλιομέτρων. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα δύο πρώτα ράλι, έχουν από μία νίκη Λεμπ και Γκρόνχολμ, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται αν στη Νορβηγία θα επικρατήσει ένας εκ των δύο, ή θα σπάσει αυτό το δίδυμο.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x