Νέα μοντέλα

Φυσική συνέχεια

Αναδεικνύει τη δυναμική της μάρκας, μαζί με Lancer Evolution. Κατέχει το 8% των πωλήσεων της φίρμας στην Ευρώπη, φέρνει το 16% των συνολικών εσόδων από τις πωλήσεις Mitsubishi παγκοσμίως και έχει ισχυρή παράδοση. Το Pajero, από το 1982 μέχρι σήμερα, κατάφερε να πουλήσει σε τρεις γενιές 2,5 εκατ. οχήματα σε 170 χώρες. Ταυτόχρονα, προσδίδει κύρος και αξιοπιστία στη μάρκα, λόγω των επιτυχιών στο πασίγνωστο ράλι Ντακάρ, όπου μετρά 7 σερί νίκες με τη φετινή του Πεταρανσέλ πριν ένα μήνα, σε σύνολο 12 από τότε που η Mitsubishi μπλέχτηκε στο θεσμό αυτό. Ακρως σημαντικό για τους Ιάπωνες κατασκευαστές λοιπόν το Pajero, οι οποίοι φροντίζουν δεόντως να το συντηρούν φρέσκο στην αγορά, όπως και τα άλλα δύο τετρακίνητα μοντέλα τους. Το pick-up L200 και το Outlander

Αναδεικνύει τη δυναμική της μάρκας, μαζί με Lancer Evolution. Κατέχει το 8% των πωλήσεων της φίρμας στην Ευρώπη, φέρνει το 16% των συνολικών εσόδων από τις πωλήσεις Mitsubishi παγκοσμίως και έχει ισχυρή παράδοση. Το Pajero, από το 1982 μέχρι σήμερα, κατάφερε να πουλήσει σε τρεις γενιές 2,5 εκατ. οχήματα σε 170 χώρες. Ταυτόχρονα, προσδίδει κύρος και αξιοπιστία στη μάρκα, λόγω των επιτυχιών στο πασίγνωστο ράλι Ντακάρ, όπου μετρά 7 σερί νίκες με τη φετινή του Πεταρανσέλ πριν ένα μήνα, σε σύνολο 12 από τότε που η Mitsubishi μπλέχτηκε στο θεσμό αυτό. Ακρως σημαντικό για τους Ιάπωνες κατασκευαστές λοιπόν το Pajero, οι οποίοι φροντίζουν δεόντως να το συντηρούν φρέσκο στην αγορά, όπως και τα άλλα δύο τετρακίνητα μοντέλα τους. Το pick-up L200 και το Outlander. Το πρώτο ήδη βρίσκεται στο εμπόριο εδώ και λίγους μήνες, ενώ το δεύτερο αναμένεται μετά τον Ιούνιο στην Ελλάδα. Με την 4η γενιά Pajero, η Mitsubishi δεν δημιουργεί επανάσταση, απλά συνεχίζει την εξέλιξη του μοντέλου. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο ως γνήσιο «εκτός δρόμου» όχημα, από το πρώτο μοντέλο έως το σημερινό, παρουσιάζει σπουδαίες αρετές στο χώμα, χωρίς να είναι σκληρό στην άσφαλτο. Στη δοκιμή που πραγματοποιήσαμε πηγαίνοντας στην Πορταριά, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε πολλά από τα προτερήματά του. Σχεδιαστικά, η μάρκα επιστρέφει σε στοιχεία του 1979, με ψηλό, αρκετά κάθετο και σχεδόν επίπεδο παρμπρίζ, κοντό ρύγχος, σχετικά μπροστά τοποθετημένο κινητήρα, πίσω πόρτα με τους πλαϊνούς μεντεσέδες και την εξωτερικά τοποθετημένη ρεζέρβα. Διατηρώντας ένα ποσοστό εξαρτημάτων από το προηγούμενο Pajero (περίπου 22%), το νέο μοντέλο διαθέτει νέο καπό, χρωμιωμένες γρίλιες στη μάσκα, φωτιστικά με προβολείς xenon, στρογγυλούς προβολείς ομίχλης, νέους προφυλακτήρες και φτερά, πλαϊνούς καθρέπτες με φλας και φως, νέες ζάντες 18 ιντσών και νέα πίσω φωτιστικά. Στο εσωτερικό ωστόσο έγιναν εκτεταμένες αλλαγές. Το ταμπλό χρησιμοποιεί διάταξη σχήματος Τ, υπάρχει νέα κεντρική κονσόλα με οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, χειριστήρια ηχοσυστήματος και κλιματισμού (αυτόματου), δερμάτινες και ξύλινες επενδύσεις. Στο πάτωμα της κονσόλας βρίσκονται οι δύο κλασικοί λεβιέδες, ο ένας για τις ταχύτητες και ο δεύτερος κοντύτερος για την τετρακίνηση (αντί διακόπτη που έχουν άλλα SUV μοντέλα). Το τιμόνι είναι 4 αχτίνων με χειριστήρια, έχοντας διακόπτες αριστερά και δεξιά για τη ρύθμιση της ταχύτητας. Οσον αφορά τις θέσεις, το 3θυρο φιλοξενεί έως και πέντε επιβάτες, ενώ το 5θυρο μέχρι 7, με τις δύο πίσω θέσεις να αναδιπλώνουν μέσα στο πάτωμα, για να δημιουργούν μεγάλο χώρο φόρτωσης. Για την ασφάλεια διατίθενται 8 αερόσακοι, συστήματα ελέγχου πρόσφυσης, ολίσθησης και ευστάθειας, ενώ βελτιώσεις έγιναν και στα φρένα. Τέλος, υπάρχει λειτουργία ελέγχου υποστήριξης φρένου κινητήρα, για απότομες κατηφόρες, που ενεργοποιείται μόνο στις κοντές σχέσεις, με εμπλοκή της πρώτης ταχύτητας, χωρίς φρένο.

Εν συντομία

Το 3θυρο Pajero είναι πιο σπορ, με ανάγλυφα φτερά, μακρύτερες πόρτες και κοντό μεταξόνιο (2,545 μ.), έναντι του 5θυρου (2,780 μ.). Το μοντέλο χρησιμοποιεί τυπικό αυτοφερόμενο αμάξωμα (όχι τύπου σκάλας όπως άλλα off-road). Στην ανάρτηση, διατηρεί διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω (πιο σκληρά ελατήρια). Γενικά, έχουν μειωθεί οι θόρυβοι και οι κραδασμοί κατά 15%, έχει αναβαθμιστεί η ακαμψία του αμαξώματος και η ασφάλεια. Εφοδιάζεται με νέο 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3.2 lt - 170 hp (αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων), τεχνολογίας common Rail, προδιαγραφών Euro 4 σε ρύπους (στάνταρ φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων). Νέος είναι και ο βενζινοκινητήρας 3.8 lt V6 - 250 hp, που συνδυάζεται μόνο με 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το Pajero κανονικά είναι πισωκίνητο. Με το λεβιέ τετρακίνησης, η ροπή σε μπροστινό πίσω άξονα κυμαίνεται από 33-67 σε 50-50, υπάρχει κλείδωμα κεντρικού διαφορικού και υποπολλαπλασιασμός σχέσεων (κοντό), ενώ το κλείδωμα του πίσω διαφορικού είναι προαιρετικό και γίνεται μέσω διακόπτη (απενεργοποιείται με ταχύτητα άνω των 12 χλμ/ώρα). Το 3θυρο πετρελαιοκίνητο Pajero, κοστίζει 50.900 ευρώ, το αντίστοιχο 5θυρο, 54.400 (ίδια τιμή με το 3θυρο βενζίνης, 57.900 το 5θυρο).

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x