Με ελληνική ονομασία, τρίθυρο αμάξωμα, δυναμική εμφάνιση και τεχνολογία.
@2@ Νέους δρόμους ανοίγουν το τεχνικό κέντρο και το κέντρο σχεδιασμού της Hyundai. Η φίρμα, που διαθέτει αυτή τα στιγμή δύο τετρακίνητα οχήματα, το μεγάλο Santa Fe και το μικρότερο Tucson, πεντάθυρα και τα δύο, έρχεται για πρώτη φορά με σχέδιο τρίθυρου, συμπαγούς οχήματος crossover ή «ελεύθερου χρόνου» όπως τα αποκαλούμε στη χώρα μας. Το Hellion (Ηλιον) έχει μήκος 4,171 μ., πλάτος 1,895 μ., ύψος 1,559 μ., μεταξόνιο 2,555 μ. και μετατρόχια 1,542 μ. Οι σχεδιαστές του μοντέλου, εμπνεύστηκαν από ένα σκληρό σακίδιο πλάτης το οποίο χρησιμοποιεί τόξα ενίσχυσης που παρέχουν δομική και οπτική αντοχή. Ετσι, η Hyundai χρησιμοποίησε ελαφριά δομικά τόξα προκειμένου να δημιουργήσει τον κλωβό ασφαλείας του μοντέλου. Τα τόξα αυτά συνδέονται σε μία αιωρούμενη ραχοκοκαλιά σχήματος ιστιοσανίδας, προσδίδοντας δυναμικό χαρακτήρα. Εμφανισιακά, οι κοντοί πρόβολοι συμβάλλουν σε καλύτερες κινήσεις σε εκτός δρόμου οδήγηση, ενώ οι προστατευτικές ποδιές και τα μυώδη φτερά συνεισφέρουν στη δυναμική εικόνα του Hellion. Μπροστά ξεχωρίζουν οι τονισμένοι, διάφανοι προβολείς με κλίση προς την πλευρά της κυψελοειδούς μάσκας. Το φουσκωμένο καπό και η εισαγωγή του αέρα για ψύξη του κινητήρα, μαζί με τα εκτεθειμένα κλείστρα για εξωτερικό άνοιγμα του καπό με ανάποδη φορά, θυμίζουν περισσότερο αγωνιστικό αυτοκίνητο παρά SUV. Στο πλάι, δεσπόζουν οι ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών, κατασκευασμένες σε δύο κομμάτια, με επικάλυψη από Teflon για μεγαλύτερη αντοχή. Πίσω, τα φώτα δίνουν έμφαση στην κωνικότητα της γυάλινης πόρτας της καμπίνας επιβατών. Είναι κόκκινα, οριζόντια και στερεώνονται στο τρίτο πλαϊνό παράθυρο. Χαμηλά στις άκρες υπάρχουν δύο φαρδιές, χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης, ενώ η ποδιά αλουμινίου εκτός από εμφάνιση προστατεύει το αμάξωμα κατά την αποχώρηση από δύσβατα εδάφη. Στο πάνω μέρος, η οροφή είναι μαλακή από ύφασμα παραλλαγής και όταν αφαιρείται αναδεικνύει τις μπάρες προστασίας από ανατροπή. Οσον αφορά το χρώμα του αυτοκινήτου, είναι χρυσαφί Ντακάρ, μνημονεύοντας το φημισμένο αγώνα που θα ξεκινήσει σε μερικές ημέρες. Στο εσωτερικό, το 3θυρο αμάξωμα δημιουργεί άνετη και λειτουργική καμπίνα για τους επιβάτες. Η κονσόλα αλουμινίου εκτείνεται κατά μήκος του οχήματος μέχρι πίσω, φιλοξενώντας τον ενσωματωμένο εσωτερικό φωτισμό και μία οθόνη LCD πολλαπλών ενδείξεων, που διπλώνει προς τα κάτω για την ψυχαγωγία των πίσω επιβατών. Εκεί εμφανίζονται όλες οι λειτουργίες του κλιματισμού, του ηχοσυστήματος και του συστήματος πλοήγησης. Το ύφασμα παραλλαγής που καλύπτει την οροφή, συναντάται και στα τέσσερα μπάκετ καθίσματα, αγωνιστικού στυλ. Γενικά, στο εσωτερικό επικρατούν γυαλιστεροί λευκοί τόνοι και ματ λεπτομέρειες αλουμινίου που κάνουν αντίθεση με το μαύρο χρώμα, δίνοντας στο Hellion μία ξεκάθαρα μοντέρνα εμφάνιση.
Εν συντομία…
Το μοντέλο καινοτομεί σε αποθηκευτικούς χώρους, αφού τα σακίδια εξοπλισμού που βρίσκονται τοποθετημένα στα καθίσματα μεταμορφώνονται σε τελείως λειτουργικά σακίδια πλάτης μέσω μοχλού απελευθέρωσης, επιτρέποντας στους οδηγούς και στους επιβάτες να συνεχίσουν τις περιπέτειές τους με τα πόδια. Κρυφά συρτάρια υπάρχουν κάτω από κάθε κάθισμα, δύο καπάκια στην κεντρική κονσόλα και επίπεδος χώρος στο πορτμπαγκάζ. Προαιρετικά, τα καθίσματα μπορούν να εφοδιαστούν με σύστημα παροχής υγρών στον οδηγό και στους επιβάτες, μέσω ροής με σωλήνα, θυμίζοντας τρόπο ανεφοδιασμού πιλότων! Το Hellion εφοδιάζεται με φιλικό προς το περιβάλλον πετρελαιοκινητήρα 3.0 lt V6 Common-rail με ιπποδύναμη 236 hp και ροπή 450 Nm. Συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και μεταφέρει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μέσω ηλεκτρονικού συστήματος ανάλογα την πρόσφυση των τροχών. Σε εξοπλισμό, διαθέτει επίσης ESP, ασύρματο Internet και ρυθμιστή ταχύτητας.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.