Από τις ιδιαίτερες απαιτήσεις των νέων, αναπτυσσόμενων αγορών (προσιτά, στιβαρά αλλά σύγχρονα οχήματα) μέχρι το ανανεωμένο ενδιαφέρον για πιο ώριμους τομείς (οχήματα μικρότερου κυβισμού/διαστάσεων / ελαφρύτερα και πιο αποδοτικά στην κατανάλωση), η MMC έχει δεσμεύσει τους μηχανολογικούς πόρους της για να ικανοποιήσει τις νέες ανάγκες, όπως επισημαίνεται στο επιχειρηματικό της σχέδιο “Jump 2013” με σαφείς στόχους (20% EVs και PHEVs μέχρι το 2020,...).
Καλύπτοντας μία ευρεία γκάμα, το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της εταιρείας, συμμετέχει σε πολυάριθμες εναλλακτικές λύσεις όπως:
Παγκόσμιες πλατφόρμες:
- Παγκόσμια Μικρά Κατηγορίας B (Space Star,…)
- Project Global* Κατηγορίας C/D (ASX**, Νέο Outlander,...)
Μείωση διαστάσεων:
- Από το Outlander crossover concept στο μικρότερο (κατηγορίας C) ASX*
- Επιστροφή στις ρίζες της κατηγορίας B με το έξυπνο Space Star μήκους 3710 mm
Μείωση βάρους:
- Σημαντικά οφέλη σε όλους τους τομείς για ένα πιο αθόρυβο, ασφαλέστερο και καλύτερα εξοπλισμένο Νέο Outlander (περίπου -100 κιλά) ή Space Star (περίπου – 120 κιλά έναντι του Colt)
*Νέο Outlander, Lancer & Lancer Evolution, Delica D:5, ASX**
**”RVR” σε μερικές αγορές ή “Outlander Sport” στις ΗΠΑ.
*** “Space Star” στις περισσότερες από τις 34 αγορές της Mitsubishi Motors Europe + Ρωσία και Ουκρανία - “Mirage” σε όλες τις άλλες παγκόσμιες περιοχές.
Οικονομία καυσίμου / Χαμηλότεροι ρύποι:
- Το “Auto Stop & Go” διατίθεται σε μία ευρύτερη γκάμα μοντέλων και κινητήρων
- Συνεχής εξέλιξη των πολύ αποδοτικών 4N13/4N14 Clean Diesel της MMC
- Μετεξέλιξη της αρχιτεκτονικής κινητήρων (νέοι κινητήρες MIVEC διατίθενται με το νέο Outlander, Space Star)
Εναλλακτικοί κινητήρες:
- Επέκταση της γκάμας EV της Mitsubishi
- Εισαγωγή τεχνολογίας Plug-in Hybrid βασισμένης σε EV της Mitsubishi (Νέο Outlander,...)
Ισχυρή βάση
Με αυτό το σκεπτικό, η Mitsubishi Motors προσπαθεί να διευρύνει τους ορίζοντες/τις δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και εκτός αστικών περιοχών, βασισμένη σε μία εμπειρία άνω των 40 ετών του EV R&D, που χρονολογείται από το 1966.
Το φιλόδοξο σχέδιο περιλαμβάνει τη μεσο-μακροπρόθεσμη έρευνα και εξέλιξη αρχιτεκτονικής ηλεκτρικών οχημάτων, συστημάτων κίνησης, μπαταριών και συστημάτων.
Μετά το i-MiEV το 2009, η επόμενη μαρτυρία της μηχανολογικής υπεροχής της MMC είναι η plug-in υβριδική έκδοση της Νέας Γενιάς Outlander βασισμένης σε EV (P-HEV), το Outlander PHEV – ένας συνδυασμός στοιχείων για τα οποία φημίζεται η MMC:
- Τεχνολογία SUV (Pajero)
- Τεχνολογία 4WD (Lancer Evolution)
- Τεχνολογία EV (i-MiEV)
Το Outlander PHEV που παρουσιάστηκε στο περσινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και κυκλοφορεί στην Ιαπωνία από τον Ιανουάριο θα λανσαριστεί στην Ευρώπη από φέτος το καλοκαίρι:
- Το πρώτο mainstream μοντέλο μεγάλου κατασκευαστή που δημιουργήθηκε εξ αρχής με υποδομή για κινητήρες ICE ή PHEV.
- Ίδιο εσωτερικό και χώρος φόρτωσης με του Outlander ICE (463 l ή μείωση μόλις 14 L - 5-θέσιο)
- Αρχιτεκτονική βασισμένη σε EV:
Μπροστά:
- Βενζινοκινητήρας 2.0 lt
- Ηλεκτροκινητήρας 60 kW + inverter – 137 Nm
- Γεννήτρια 70 kW
Στη μέση κάτω από το πάτωμα:
- 12 kWh, 80 κυψέλες, Μπαταρία ιόντων λιθίου…
Πίσω:
- Ηλεκτροκινητήρας 60 kW + inverter – 195 Nm
- Χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων (όπως στα EV)
- Οι εμπρός τροχοί κινούνται από κινητήρα μέσω ειδικού κιβωτίου (Parallel Hybrid Mode).
- Μόνιμη ηλεκτρική 4WD (“Twin-motor 4WD“) με/κάθε ηλεκτροκινητήρα να κινεί το δικό του άξονα ανεξάρτητα για βέλτιστη κατανομή ροπής Εμπρός/Πίσω
- S-AWC (“Super All Wheel Control“) προερχόμενο από το Lancer Evolution για ομαλή οδήγηση και αυξημένη ενεργητική ασφάλεια
- Χαμηλό κέντρο βάρους και άριστη κατανομή βάρους Εμπρός/Πίσω (55% - 45%).
- Ικανότητα ρυμούλκησης ± 1,500 kg
- Αυτόματη επιλογή Drive Modes, όλα ενεργοποιούνται σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες – δηλαδή όχι διαδοδικά :
Αμιγώς EV (ηλεκτρικό)
- Σειριακό Υβριδικό
- Παράλληλο Υβριδικό
Πολλαπλές δυνατότητες φόρτισης :
- Κανονική plug-in φόρτιση (4 ώρες για μία πλήρη φόρτιση - 240V – 15 A)
- Κανονική Plug-in ταχεία φόρτιση (30 mn για φόρτιση 80% – CHAdeMO στάνταρ)
- Εν κινήσει στα Σειριακά και Παράλληλα Υβριδικά προγράμματα
- Μέσω αναγεννητικής πέδησης
- «Battery Charge Mode » – αυτόνομη φόρτιση μέσω του βενζινοκινητήρα όταν δεν υπάρχει πηγή ισχύος (ύπαιθρος, κλπ,…)
Επιπλέον, το Outlander PHEV διαθέτει επίσης:
- « Battery Save Mode» – διακόπτης στην κεντρική κονσόλα
- « B – Mode» με/paddles, για αύξηση της αναγεννητικής πέδησης
- WiFi παρακολούθηση φόρτισης μέσω smartphone
Ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις:
- 44 γρ./χλμ. – Εκπομπές CO2 (1)
- 1.9 λίτρα/100 χλμ. (1)
Μέγιστη χρηστικότητα :
- Αυτονομία 52 χλμ. / πάνω από 120 χλμ./ώρα (όπου νόμιμο) σε Pure EV Mode
- Συνολική αυτονομία 897 χλμ. (σύμφωνα με το Ιαπωνικό πρόγραμμα JC08)
(1) Μέτρηση σύμφωνα με το πρόγραμμα Ε.Ε. – τα δεδομένα υπόκεινται σε τελική έγκριση τύπου
Μηχανολογικό επίτευγμα
Το Νέο Outlander PHEV δεν είναι απλή προσαρμογή του υπάρχοντος μοντέλου με Κινητήρα Εσωτερικής Καύσης (ICE) ούτε κάποια αποκλειστική τεχνολογική μελέτη Plug-in Hybrid EV, αλλά μία ακόμα έκδοση του Νέου Outlander – που πλαισιώνει τις εκδόσεις βενζίνης και Diesel ICE – και εξελίχθηκε σ’ αυτό το πνεύμα από την αρχή του προγράμματος …
… και μηχανολογικό επίτευγμα που κάνει το Νέο Outlander το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας κυκλοφορίας μεγάλου κατασκευαστή όπως το οραματίστηκε εξαρχής με ενσωματωμένη υποδομή για συστήματα κίνησης ICE ή PHEV.
Η μετεξέλιξη ενός EV
Αφού υλοποίησε μία παράδοση 40 και πλέον χρόνων στην εξέλιξη των EV πρώτα με το i-MiEV το 2009 (το οποίο ακολούθησαν τα ηλεκτρικά LCV για την τοπική Ιαπωνική αγορά στην κατηγορία Κ), η MMC αποφάσισε να επεκταθεί σε μεγαλύτερα ηλεκτρικά οχήματα, κατάλληλα για μεγάλες αποστάσεις με πολλούς επιβάτες και τις αποσκευές τους.
Στόχος του σχεδίου «Jump 2013 » της MMC - με μία εκτενή γκάμα EV και PHEV που θα λανσαριστεί μέχρι το 2015 – είναι αυτά τα φιλόδοξα μοντέλα να καταργήσουν τους περιορισμούς των σημερινών μπαταριών – και συγκεκριμένα να φέρουν τα EV στη μαζική παραγωγή. Έτσι προέκυψε η τεχνολογία Plug-in Hybrid της MMC – βασισμένη σε EV και 4WD…
Το Νέο Outlander PHEV ξεχωρίζει για τα εξής:
- Το πρώτο Plug-in Hybrid της Mitsubishi Motors είναι ένα όχημα βασισμένο σε EV, το οποίο προέκυψε από την εκτενή τεχνογνωσία της MMC στα EV και τα ηλεκτρονικά συστήματα, με την υποστήριξη ενός βενζινοκινητήρα όταν χρειάζεται.
- Αξιοποιώντας άριστα τη διακεκριμένη τεχνογνωσία της Mitsubishi στα συστήματα 4-Wheel-Drive. είναι επίσης το πρώτο ηλεκτρικό επιβατικό αυτοκίνητο με μόνιμη 4WD στη μαζική παραγωγή από mainstream κατασκευαστή.
- Τελευταίο αλλά σημαντικό, έχοντας εξελιχθεί στα πλαίσια της οικογένειας του Νέου Outlander, δεν έχει κανένα από τα μειονεκτήματα των απλών ‘μετατροπών, ενώ το πρόσθετα εξαρτήματα EV δε μειώνουν το διαθέσιμο χώρο.
Μία νέα πρόταση
Κάνοντας μία επισκόπηση, τα σημερινά υβριδικά εμπίπτουν στις εξής κατηγορίες:
- 2WD Σειριακά υβριδικά (εμπρός ICE + εμπρός ηλεκτροκινητήρας)
- 4WD Παράλληλα υβριδικά (εμπρός ICE + πίσω ηλεκτροκινητήρας)
- 2WD Σειριακά / Παράλληλα υβριδικά (εμπρός ICE + εμπρός ηλεκτροκινητήρας)
- 4WD Σειριακά / Παράλληλα υβριδικά (εμπρός ICE + εμπρός ηλεκτροκινητήρας + πίσω ηλεκτροκινητήρας)
- 2WD Plug-in Σειριακά / Παράλληλα υβριδικά (εμπρός ICE + εμπρός ηλεκτροκινητήρας + ικανότητα φόρτισης)
4WD Plug-in Σειριακά / Παράλληλα υβριδικά (εμπρός ICE + πίσω ηλεκτροκινητήρας + ικανότητα φόρτισης)
Με το Outlander PHEV, η Mitsubishi Motors προσθέτει τώρα σε αυτές τις κατηγορίες ένα Twin-Motor Series / Parallel Plug-in hybrid (δηλ. : εμπρός ICE + εμπρός ηλεκτροκινητήρας + πίσω ηλεκτροκινητήρας + ικανότητα φόρτισης)…
… με μία αρχιτεκτονική ειδική για EV και όχι την αντίστοιχη οχημάτων βασισμένων σε ICE καθώς και την άνεση & ευελιξία ενός crossover/SUV :
Αρχιτεκτονική βασισμένη σε EV
Παίρνοντας κάποια στοιχεία από τη φιλοσοφία του i-MiEV, το Outlander PHEV υιοθετεί μία αρχιτεκτονική για EV, χωρίς συμβιβασμούς.
Με αυτή την έννοια, αποστασιοποιείται από την παραδοσιακή διάταξη κινητήρα + κιβωτίου + τελικής μετάδοσης για μία πιο ‘γνήσια’ διάταξη εμπρός και πίσω:
- Εμπρός κινητήρας : 2.0 lt (89 kW) βενζινοκινητήρας, βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του ίδιου διαμερίσματος κινητήρα με του Νέου Outlander ICE.
- Εμπρός ηλεκτροκινητήρας (60 kW) + (70 kW) + γεννήτρια: βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του διαμερίσματος του κινητήρα, με τον κινητήρα όπως το κιβώτιο μετάδοσης.
- Μπαταρία: αποθηκευμένη (με ασφάλεια) κάτω από το πάτωμα εντός του μεταξονίου ώστε να μην επηρεάζει τον εσωτερικό χώρο.
- Πίσω (60kW) ηλεκτροκινητήρας + inverter : βρίσκεται κάτω από το πάτωμα για να μην επηρεάζει το χώρο αποσκευών.
Εκ των πραγμάτων, αυτή η καινοτόμος διάταξη δεν έχει κάποιο συμβατικό κιβώτιο ή άξονα μετάδοσης, όλο το σύστημα ελέγχεται ηλεκτρονικά, ενώ ο βενζινοκινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς (σε Parallel Hybrid Mode) μέσω ειδικού κιβωτίου.
Επιπλέον ελκτική ισχύ προσφέρουν στο Outlander PHEV οι εμπρός και πίσω ηλεκτροκινητήρες - όπως σε ένα όχημα 100% EV με μόνιμη 4WD:
- Το σύστημα PHEV της Mitsubishi Motors χρησιμοποιεί ένα νέο σύστημα τετρακίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες που συνδυάζεται με το S-AWC (“Super All Wheel Control”) της Mitsubishi. Βασισμένο στην τεχνολογία τετρακίνησης που εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε στο Lancer Evolution, το S-AWC ενσωματώνει έλεγχο των συστημάτων 4WD, ASC και ABS, ενώ συνεργάζεται και με το σύστημα PHEV.
- Οι δύο ηλεκτροκινητήρες κινούν τους εμπρός και πίσω άξονες ανεξάρτητα. Ουσιαστικά χωρίς υστέρηση και προσφέροντας ανώτερο έλεγχο, οι ηλεκτροκινητήρες διασφαλίζουν ποιοτικότερο, ακριβέστερο έλεγχο του συστήματος 4WD. Το σύστημα Twin Motor 4WD καταργεί τον κεντρικό άξονα μετάδοσης, το υδραυλικό σύστημα και το δίσκο του συμπλέκτη που χρησιμοποιούνται για τη σύνδεση των εμπρός και πίσω αξόνων σε συμβατικά συστήματα 4WD.
- Εκτός από την ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει ένα τέτοιο προηγμένο 4WD σύστημα, το Mitsubishi PHEV αποδίδει το 100% της ροπής των ηλεκτροκινητήρων από στάση – με επιτάχυνση εφάμιλλη ενός τρίλιτρου V6 κινητήρα – ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες εγγυώνται την ομαλή ελκτική πρόσφυση που απαιτείται σε δύσκολες χειμερινές συνθήκες.
Το Outlander PHEV φορτίζεται σε οποιαδήποτε ηλεκτρική πρίζα όπως το i-MiEV - 4 ώρες για πλήρη φόρτιση (240V – 15A) ή 30 mn με ταχυφορτιστή) – επεκτείνοντας την Pure EV αυτονομία του για συνήθεις καθημερινές διαδρομές.
Επιπλέον :
- Ο οδηγός μπορεί να αλλάξει σε “Battery Charge Mode” όντας εν κινήσει, ελέγχοντας τη χρήση της ισχύος της μπαταρίας και χρησιμοποιώντας τον κινητήρα σαν γεννήτρια για τη φόρτισή της.
- Στο φρενάρισμα, οι εμπρός και πίσω ηλεκτροκινητήρες λειτουργούν σαν γεννήτριες, ανακτώντας την κινητική ενέργεια και χρησιμοποιώντας την για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Τελευταίο αλλά σημαντικό, όπως στο i-MiEV, τα ηλεκτρονικά παίζουν ζωτικό ρόλο στη χρήση της τεχνολογίας PHEV στην καθημερινή πραγματικότητα με την περαιτέρω εξέλιξη του λειτουργικού συστήματος ”MiEV OS” της MMC – του εγκεφάλου που ελέγχει το σύστημα.
Το λειτουργικό σύστημα συλλέγει δεδομένα και πληροφορίες από όλα τα σημαντικά εξαρτήματα EV για ενσωματωμένη διαχείριση των επιδόσεων του αυτοκινήτου. Αυτό το προηγμένο σύστημα διαχείρισης παρακολουθεί συνεχώς την κατάσταση της μπαταρίας και την ενέργεια που ανακτάται από το αναγεννητικό σύστημα πέδησης, ρυθμίζοντας παράλληλα την ισχύ ώστε να διασφαλίζεται ομαλή και ισχυρή επιτάχυνση από στάση. Αποτέλεσμα: το σύστημα βελτιστοποιεί και ελαχιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας παρέχοντας τις κατάλληλες επιδόσεις στο δρόμο.
Το Outlander PHEV χρησιμοποιεί ένα ακόμα πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης από αυτό της σειράς MiEV, που περιλαμβάνει μία λειτουργία για το plug-in. Αυτό ελέγχει - πέρα από τη μπαταρία και τους ηλεκτροκινητήρες - τον κινητήρα και τη γεννήτρια. Το σύστημα επιλέγει αυτόματα ένα από τα τρία προγράμματα κίνησης (EV, Series, και Parallel) ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και τις οδηγιές συνθήκες, αναβαθμίζοντας τις επιδόσεις και ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση καυσίμου.
Μεγάλη Αυτονομία
Ο μοναδικός συνδυασμός του συστήματος κίνησης του Νέου Outlander PHEV με εμπρός ηλεκτροκινητήρα + πίσω ηλεκτροκινητήρα + εμπρός βενζινοκινητήρα + γεννήτρια μεταφράζεται σε τρία προγράμματα οδήγησης, που ενεργοποιούνται ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες – δηλ. όχι διαδοχικά :
Pure EV - Αμιγώς Ηλεκτροκίνητο (Twin Motor 4WD EV) :
- Το αυτοκίνητο κινείται από τους δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη μπαταρία να παρέχει την ενέργεια.
- Με τελική ταχύτητα πάνω από 120 km/h (όπου είναι νόμιμο) και αυτονομία πάνω από 55 km, το Outlander PHEV ικανοποιεί τις καθημερινές ανάγκες μιας οικογένειας με τις ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις (44 g/km – Ευρωπαϊκό πρότυπο).
Series Hybrid – Σειριακό Υβριδικό (Twin Motor 4WD EV με την υποστήριξη γεννήτριας) :
- Πέραν της ταχύτητας των 120 km/h ή όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς (ξαφνική επιτάχυνση) ή κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο φόρτισης (30 %), ενεργοποιείται αυτόματα το Series Hybrid Mode.
- Ο βενζινοκινητήρας ενεργοποιείται για την τροφοδοσία της γεννήτριας, με σκοπό την επαναφόρτιση τη μπαταρίας του συστήματος κίνησης, προσφέροντας τη δυνατότητα επιστροφής στο πρόγραμμα Pure EV Mode, αφού το σύστημα είναι σχεδιασμένο για μέγιστη δυνατή χρήση ηλεκτροκίνησης.
Parallel Hybrid - Παράλληλο Υβριδικό (ο βενζινοκινητήρας υποστηρίζεται από το Twin Motor 4WD) :
- Το Outlander PHEV χρησιμοποιεί τώρα όλα τα συστήματα που διαθέτει για τον ανοιχτό δρόμο:
- Ο βενζινοκινητήρας* κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω του ειδικού συμπλέκτη,
- Δύο ηλεκτροκινητήρες υποστηρίζουν συνεχώς τους εμπρός και πίσω τροχούς
- Η γεννήτρια παρέχει πρόσθετη ροπή αναβαθμίζοντας την απόδοση του κινητήρα, μειώνοντας την κατανάλωση ρεύματος από τη μπαταρία
- Όπως και στο Σειριακό Υβριδικό Πρόγραμμα, το σύστημα θα επιστρέψει αυτόματα είτε στο Series Hybrid ή ακόμα και στο Pure EV όταν δεν χρειάζεται πλέον το Παράλληλο Υβριδικό.
Αθόρυβο
Το Outlander PHEV έχει το ίδιο αεροδυναμικά βελτιωμένο αμάξωμα και τα άριστα χαρακτηριστικά NVH των μοντέλων ICE του Νέου Outlander. Σ’ αυτά προστίθεται και η αθόρυβη λειτουργία λόγω ηλεκτροκίνησης σε Pure EV mode.
Η άριστη διαχείριση του συστήματος κίνησης συνεχίζεται με τα Series Hybrid (Σειριακό Υβριδικό) και Parallel Hybrid (Παράλληλο Υβριδικό) modes, καθώς στόχος είναι η ελάχιστη χρήση του βενζινοκινητήρα ή – όταν χρησιμοποιείται - ο αυστηρός έλεγχος των στροφών του.
Η οδηγική εμπειρία του Outlander PHEV γίνεται ακόμα πιο ομαλή λόγω των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων επιταχύνσεων, χωρίς κάποιο είδος διακοπών ελκτικής ισχύος (π.χ. λόγω αλλαγών σχέσεων).
Εξαιρετικό και για μεγάλες αποστάσεις (αυτονομία πάνω από 880 km …), το Outlander PHEV αναβαθμίζει την οδική συμπεριφορά του Νέου Outlander με το χαμηλότερο κέντρο βάρους, τη βελτιωμένη ευστάθεια και οδηγική άνεση – η θέση της μπαταρίας κάτω από το πάτωμα μέσα στο μεταξόνιο παίζει σημαντικό ρόλο εδώ – και την άριστη κατανομή βάρους του εμπρός/πίσω 55% - 45%.
Οικογενειακή ταυτότητα
Το Outlander PHEV, το κορυφαίο μέλος της οικογένειας του Νέου Outlander, παραμένει σε κάθε περίπτωση ένα Outlander, με ελάχιστες, σκόπιμες οπτικές αλλαγές στο εξωτερικό (νέο χρώμα λανσαρίσματος « Technical Silver », ειδική εμπρός μάσκα, πίσω φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος) ή το εσωτερικό (μοναδικός διάκοσμος, ευανάγνωστα όργανα με ένδειξη ισχύος, επιλογέας τύπου joy stick-type, κλπ,…).
Ο φιλικός χαρακτήρας του προς το χρήστη επιβεβαιώνεται από τις πραγματικές του διαστάσεις και χωρητικότητες:
- Χώρος αποσκευών 463 λίτρων (έναντι 477) επομένως μείωση μόνο 14 λίτρα
- Πάτωμα χώρου αποσκευών υψηλότερο μόνο κατά 19 mm
- Πάτωμα πίσω επιβατών ψηλότερο μόνο κατά 45 mm
- Ίδια απόσταση από το έδαφος με του Outlander 2,2 DiD
- Πρόσθετο βάρος ± 300 κιλά στα ± 1800 κιλά
- Ικανότητα ρυμούλκησης ± 1.500 κιλά
Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.