Αποστολή στο Μονακό.
Δημιούργησε λοιπόν ένα μοντέλο που χωρίς υπερβολή έκανε τα βλέμματα των θαμώνων του Cafe de Paris να γυρίζουν και να μην είναι καρφωμένα στις παρκαρισμένες Ferrari, Lamborghini, Bentley και Aston Martin μπροστά στο Casino του Μονακό.
Το μακρύ (4,7 μ. μήκος) Opel Cascada, δείχνει και είναι επιβλητικό, καλοσχεδιασμένο και ανώτερης αισθητικής μοντέλο. Τόσο εξωτερικά, όσο και στην καμπίνα (εξαιρετικά υλικά και σχεδίαση που θυμίζει Insignia) έχει δοθεί έμφαση στη λεπτομέρεια, ενώ η άνεση για (μόνο) 4 επιβάτες είναι χαρακτηριστική. Πάντως, υπάρχει και ανεμοθραύστης που τοποθετείται στα πίσω καθίσματα, ώστε να μειώνει τον στροβιλισμό του αέρα, όμως σε αυτή τη περίπτωση θυσιάζονται οι δύο πίσω θέσεις.
Όπως και στην περίπτωση που αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα (δεν συμβαίνει στα coupe-cabrio) για να τοποθετηθούν, ωστόσο, περισσότερες αποσκευές ή άλλα αντικείμενα. Εύκολα και γρήγορα το κλειστό Cascada μετατρέπεται σε cabrio. Χρειάζονται μόλις 17 δευτ. με διακόπτη για τη διαδικασία, ακόμη και εν κινήσει με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα. Με τα δε φώτα ημέρας LED που ανέβαζαν ένταση όπως στο περίφημο τούνελ κάτω από το πρώην Grand Hotel (από εκεί περνούν και τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1), αισθανόσουν κι εσύ πιλότος. Αυτό η αίσθηση, ενισχύθηκε οδηγώντας στα ορεινά μέρη του Μονακό, εξαιτίας της ανάρτησης, στημένης στα πρότυπα του Insignia OPC.
Εν συντομία…
Πολύ άκαμπτο και ανθεκτικό, το Cascada θα κλέψει καρδιές. Δεν έχουν βγει τιμές ακόμα, αλλά πλέον όποιος έχει αγοράζει και αυτό το μοντέλο για τους λάτρεις του είδους αποτελεί πρόκληση. Ενας λόγος παραπάνω τα μοτέρ βενζίνης: 1.4 lt με 120 και 140 ίππους (6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων) και 1.6 lt – 170 hp με Start/Stop. Προσφέρεται και κινητήρας πετρελαίου 2.0 lt – 195 hp με 6άρι κιβώτιο και Start/Stop, όπως και με ισχύ 165 hp. Με πλήρη εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης, αναμένεται τον Ιούνιο στην Ελλάδα.
Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.