Βασίζεται στην Ferrari 458 Spider διατηρώντας το ίδιο μεταξόνιο και τα μετατρόχια. Πίσω από τις πλάτες των επιβατών αναπνέει ο V8 4.5 με 570 ίππου ο οποίος συνδυάζεται με διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο 7 σχέσεων στέλνοντας την ροπή στους πίσω τροχούς. Το πρωτότυπο Sergio είναι ελαφρύτερο κατά 150 κιλά (συνολικό απόβαρο 1.280) από την 458 Spider ενώ ο βαθμός δυσκαμψίας είναι σημαντικά υψηλότερος. Ενδεικτικό των επιδόσεων είναι το 0-100 χλμ/ώρα που πετυχαίνεται σε 3,4 δλ. με την τελική να φτάνει τα 320 χλμ/ώρα.
Όπως και να έχει μικρή σημασία ίσως να έχουν όλα αυτά σε σχέση με το μήνυμα που θέλουν να περάσουν οι σχεδιαστές συνονθυλεύοντας στοιχεία του παρελθόντος με του μέλλοντος. Μάλιστα, παρόλο που δεν υπάρχει εμπρός παρμπρίζ υπάρχει πίσω το οποίο λειτουργεί σαν αεροδυναμικός θραύστης σε συνδυασμό με την εισαγωγή του αέρα στο καπό που στο τελείωμά της λειτουργεί σαν «σκαλοπάτι» ανασηκώνοντας την ροή του αέρα. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.