Tον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης, στην Αυστραλία, στις 17 Μαρτίου σκέφτονται πλέον οι ομάδες μετά την ολοκλήρωση των χειμερινών δοκιμών.
Αποστολή στην Ισπανία Δημήτρης Μπαλής.
Βέβαια, δύο ημέρες νωρίτερα θα έχουν την ευκαιρία για τις τελικές δοκιμές, ύστερα από όσα έμαθαν μέχρι τώρα από τα χειμερινά δοκιμαστικά αλλά και από όσα δουλεύουν στα εργοστάσια.
Σε σχέση με το πρωινό σκέλος των σημερινών δοκιμαστικών στην πίστα του Μον Μελό, δεν άλλαξαν πολλά, τουλάχιστον όσον αφορά στου πρώτους χρόνους.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ με τη Mercedes δεν βελτίωσε το απόγευμα τον πρωινό χρόνο, που ήταν και ο καλύτερος μέχρι τώρα στη Βαρκελώνη. Παρέμεινε πρώτος, όπως και η Mercedes που χθες Σάββατο ήταν πρώτο χρόνο με τον Λιούις Χάμιλτον.
Ούτε ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Ferrari βελτίωσε τον χρόνο του, όμως στη Scuderia έδειχναν ευχαριστημένοι και όχι προβληματισμένοι από το δεύτερο χρόνο.
Εκείνο που τους ενδιαφέρει στην παρούσα φάση, σύμφωνα με τις δηλώσεις του τεχνικού διευθυντή Πατ Φράι, είναι να συνεχίσουν την εξέλιξη που ξεκίνησαν στο δεύτερο μισό της περσινής χρονιάς και γιατί όχι να επιβεβαιώσουν τον Αλόνσο που μεταξύ σοβαρού και αστείου είπε ότι το φετινό μονοθέσιο είναι 200% καλύτερο από πέρυσι.
Πάντως, ούτε ο Τζένσον Μπάτον με τη McLaren έκανε καλύτερο χρόνο το απόγευμα, χωρίς να φαίνεται ανήσυχος, όπως και ο Χούλκενμπεργκ με τη Sauber που ακολούθησε.
Εκείνος όμως που βελτίωσε πάρα πολύ την απόδοσή του, ήταν ο Κίμι Ραϊκόνεν που σημείωσε τον πέμπτο χρόνο, αν και ενάμιση δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Ρόσμπεργκ.
Ο Σεμπαστιάν Φέτελ με χαμόγελο στις δηλώσεις του, έδειξε σαν να ξέρει ότι "πίσω έχει η αχλάδα την ουρά". Στη Red Bull μάλλον κρύβουν κάτι και δεν πιέζουν για απόλυτους χρόνους. Η τρεις φορές νταμπλούχα ομάδα έχει τον τρόπο να επιτεθεί, τουλάχιστον με τον Φέτελ και δευτερευόντως με τον Μαρκ Γουέμπερ.
Από όσα είδα, ο Μπότας με τη Williams κινήθηκε πολύ γρήγορα, αν και πρωτάρης στη Φόρμουλα 1.
Ο Ρικιάρντο πήρε δύο φίλους του και το αυτοκίνητο και έκατσε για λίγη ώρα σε μιά στροφή για να δει πως περνούν οι άλλοι οδηγοί και η προσαρμογή του φάνηκε ότι αργεί στην πίστα με προ-τελευταίο χρόνο.
Βρέθηκε μάλιστα ανάμεσα στους δύο ρούκι οδηγούς της Marussia, τον Μπιάνκι και τον Τσίλτον που με τους χρόνους τους δείχνουν ότι δεν είναι τόσο μεγάλο το άνοιγμα της ψαλίδας με τις πρώτες ομάδες.
Ραντεβού τώρα στην Αυστραλία, σε λιγότερο από δύο εβδομάδες...
Δοκιμαστικά Κυριακής - απογευματινό σκέλος
1. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:20.130, 131 laps
2. Αλόνσο, Ferrari, 1:20.494, 120 laps
3. Μπάτον, McLaren, 1:21.444, 122 laps
4. Χούλκενμπεργκ, Sauber, 1:21.541, 118 laps
5. Ραϊκόνεν, Lotus, 1:21.658, 50 laps
6. Ντι Ρέστα, Force India, 1:21.664, 112 laps
7. Μαλδονάδο, Williams, 1:22.415, 42 laps
8. Φέτελ, Red Bull, 1:22.514, 100 laps
9. Μπότας, Williams, 1:22.524, 31 laps
10. Πικ, Caterham, 1:23.115, 116 laps
11. Μπιάνκι, Marussia, 1:23.167, 62 laps
12. Ρικιάρντο, Toro Rosso, 1:23.628, 90 laps
13. Τσίλτον, Marussia, 1:24.103, 49 lap
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.