Δραστηριότητες

Η Ελλάδα διαφημίζεται στο Picadilly Lite του Λονδίνου

Μετά τη Νέα Υόρκη και την Ουάσιγκτον, πέρυσι, φέτος η εθελοντική εκστρατεία Up Greek Tourism ξεκίνησε την προβολή από τη βρετανικλη πρωτεύουσα.

Κάθε Ελληνας, κάθε Ελληνίδα αποτελεί ένα εν δυνάμει πρεσβευτή της χώρας, όπου κι αν βρίσκεται. Στο εξωτερικό κάλλιστα μπορεί να μεταφέρει την εικόνα μιάς χώρας ξεχωριστής, ενός πολιτισμού αξεπέραστου. Στην Ελλάδα μπορεί να αποδείξει στην πράξη γιατί η φιλοξενία γεννήθηκε σε αυτό τον τόπο.

Ευτυχώς, που κάθε μέρα, ολοένα και περισσότεροι, αντιλαμβάνονται ότι η Ελλάδα του σήμερα αλλά κυρίως του αύριο δεν μπορεί να στηρίζεται μόνο στις κυβερνητικές ενέργειες και στις δράσεις, τουλάχιστον όσον αφορά στον τουρισμού, του αρμόδιου Υπουργείο.
Οι συλλογικές πρωτοβουλίες είναι αυτές που ειδικά στην εποχή μας παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο. Στην εποχή του «κανένας μόνος του», μπορούν να βρουν εφαρμογή εξαιρετικές ιδέες προβολής της χώρας, όπως αυτή της εκστρατείας «Up Greek Tourism».
Ελληνες από όλο τον κόσμο, έχουν αναλάβει να προβάλλουν τη χώρα μας σε καίρια σημεία του εξωτερικού. Αποτελεί μια εθελοντική προσπάθεια συγκέντρωσης χρημάτων, χωρίς να μεσολαβεί κάποια διαφημιστική εταιρεία και τα χρήματα πηγαίνουν για outdoor διαφήμιση.

Η αρχή έγινε με την διάσημη Times Square της Νέας Υόρκης, από τις 23 Μαρτίου μέχρι τις 22 Απριλίου του 2012. Η συνέχεια δόθηκε στην Ουάσιγκτον και στην 7η Οδό από τις 3 Μαϊου μέχρι της 3 Ιουνίου. Τώρα, ήρθε η σειρά του Λονδίνου να δείξει τι εστί Ελλάδα.
Με 13.235 λίρες που συγκεντρώθηκαν από 241 υποστηρικτές, ξεπερνώντας αρκετά το ποσό – στόχο, η Ελλάδα διαφημίζεται στο Picadilly Lite, 24 ώρες την ημέρα για 2 εβδομάδες, μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου.


Ακριβώς όπως και πέρυσι, οι χορηγοί – υποστηρικτές είναι τα πρόσωπα της εκστρατείας και οι φωτογραφίες τους χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν το νέο μωσαϊκό πινακίδα, ενώ όσοι προσέφεραν από 10 λίρες και πάνω θα μπουν σε κλήρωση για να κερδίσουν ένα εισιτήριο μετ 'επιστροφής στην Ελλάδα από το Λονδίνο!

Ο κύριος στόχος της εκστρατείας «Up Greek Tourism» είναι η προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό με δύο τρόπους: άμεσα, μέσω της υπαίθριας διαφήμισης, και έμμεσα από στόμα σε στόμα μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Επιπλέον, οι εθελοντές ελπίζουν να εμπνεύσουν τους Έλληνες να σκεφτούν καινοτόμα, με προσωπικές πρωτοβουλίες που θα βοηθήσουν την ελληνική οικονομία, ενώ επιδιώκουν να δείξουν στον κόσμο ότι οι Έλληνες παραμείνουν ένα καινοτόμο και φιλόξενο έθνος με αντοχές.


Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x