Η CLA παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Detroit για να την δούμε και επί ευρωπαϊκού εδάφους σε μερικές εβδομάδες στο σαλόνι της Γενεύης (αρχές Μαρτίου) ενώ μερικές εβδομάδες αργότερα θα ξεκινήσουν με τιμή εκκίνησής της στη Γερμανία να έχει προσδιοριστεί στις 28.977 ευρώ.
Σχεδιαστικά, το αμάξωμα με το τετράθυρο… κουπέ στιλ αλλά και η εικόνα του ταμπλό με τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς και την -τύπου «ταμπλέτα»- κεντρική οθόνη, συμπλέουν με την αισθητική της πρόσφατης Α-Class με την οποία μοιράζεται την προσθιοκίνητη πλατφόρμα (την οποία πρωτοείδαμε στη B-Class). Έτσι ξεχωρίζει με τη μάσκα της και το μεγάλο αστέρι που φιλοξενεί, το συνολικά δυναμικό εμπρός μέρος, με την επιθετική σχεδίαση των πίσω φωτιστικών, καθώς και με το έντονο ανάγλυφο που υπάρχει στο αμάξωμά της.
Εμπορικά, η CLA θα τοποθετείται κάτω από την C-Class αλλά από πλευράς διαστάσεων το αμάξωμα ( μήκος: 4630, πλάτος: 1777, ύψος: 1437 χλστ.) είναι μακρύτερο (από την C-Class) κατά περίπου 40 χλστ. και ακόμη πιο μακρύτερο (περίπου 350 χλστ.) από της A-Class. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το αμάξωμά της CLA να επιτυγχάνει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23 που αποτελεί κορυφαία αεροδυναμική τιμή παγκοσμίως. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.