Επικαιρότητα

Η Ελλάδα παρουσιάζεται σε Μπανγκόκ, Ανόι και Κουάλα Λουμπούρ

Μιά ακόμη σημαντική προσπάθεια προώθησης της χώρας μας στο εξωτερικό, γίνεται και μάλιστα από ιδιωτικό φορέα, την Travel Media Applications.

Μετά την έναρξη του TravelDailyNews Asia-Pacific (www.traveldailynews.asia) η εταιρεία Travel Media Applications ιδιοκτήτρια του TravelDailyNews Media Network προσφέρει την ευκαιρία στους Έλληνες προμηθευτές τουριστικών υπηρεσιών να συνεργασθούν με τουριστικά γραφεία εξερχόμενου τουρισμού από την Νοτιοανατολική Ασία, μια νέα και πολλά υποσχόμενη περιοχή.

Έτσι, διοργανώνει την πρώτη παρουσίαση της Ελλάδας και Roadshow από τις 30 Μαρτίου μέχρι και τις 6 Απριλίου στη Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης, στο Ανόι του Βιετνάμ και στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας.

«Σήμερα περισσότερο από ποτέ, τόσο οι κάθε είδους οικονομικές ή άλλες κρίσεις όσο και ο ανταγωνισμός σε διεθνές επίπεδο, έχουν δημιουργήσει νέες αυξημένες ανάγκες επικοινωνιακών δράσεων και ενεργειών marketing από τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Η απαίτηση για απευθείας στόχευση σε δυνητικούς πελάτες με άμεσο αποτέλεσμα στο μικρότερο δυνατό χρόνο είναι όλο και εντονότερη. Το 1ο Roadshow της Ελλάδας στη Νοτιοανατολική Ασία ανταποκρίνεται ακριβώς σε αυτή την απαίτηση. Σε 7 ημέρες, 3 χώρες, 3 πρωτεύουσες, 100 και πλέον buyers θα έρθουν για να συναντήσουν προσωπικά επιλεγμένους Έλληνες επιχειρηματίες και εκπροσώπους Ελληνικών προορισμών με στόχο τις άμεσες επιχειρηματικές συνεργασίες», τονίζει ο Θεόδωρος Κουμέλης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Travel Media Applications.

Η αλματώδης αύξηση της τουριστικής κίνησης από και προς τη Νοτιοανατολική Ασία είναι γεγονός. Πλέον οι αεροπορικές συνδέσεις βελτιώνονται συνεχώς, οι απευθείας πτήσεις από και προς Ασία αυξάνονται σταθερά, όπως αντίστοιχα και οι διασυνδέσεις εσωτερικού παρέχοντας ακόμη περισσότερη ευελιξία και δυνατότητες για τον ταξιδιώτη. Η προβλεπόμενη ανάπτυξη για την περιοχή της Νότιας Ασίας είναι 225% για την περίοδο 2010 -2030. Η μεσαία τάξη συνεχίζει και αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς (GDP growth) παράλληλα με το επίπεδο ζωής με αποτέλεσμα ο κλάδος του εξερχόμενου τουρισμού να παρουσιάζει ανοδικές τάσεις ειδικότερα για τις χώρες της Ταϊλάνδης, της Μαλαισίας και του Βιετνάμ. Οι περισσότεροι Ασιάτες συνεχίζουν και επισκέπτονται παραδοσιακούς προορισμούς της Ασίας (όπως το Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη κλπ), όμως με την αύξηση των μεμονωμένων ταξιδιωτών (FIT) αποτυπώνονται καθαρές τάσεις για νέους προορισμούς και δραστηριότητες. Μεταξύ των προορισμών που επιθυμούν να επισκεφθούν βρίσκεται και η περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και φυσικά της Ελλάδας.

Σύμφωνα με τις έρευνες της Mastercard International, οι Ασιάτες σήμερα διαφέρουν σημαντικά με τις προηγούμενες γενιές: έχουν υψηλότερη μόρφωση και μεγάλη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες. Οι κάτοικοι της περιοχής της Νοτιοανατολικής Ασίας ταξιδεύουν προς την Ευρώπη κυρίως τον Απρίλιο δηλαδή κατά τις διακοπές του Νέου Χρόνου τους. Στα μακρινά ταξίδια τους επισκέπτονται τις μεγάλες πόλεις διότι αρέσκονται στα ψώνια, ενώ αγαπούν πάρα πολύ και τη φύση. Εκδρομές σε βουνά, ποτάμια και γεωλογικές ομορφιές, τους τραβά πολύ το ενδιαφέρον δεδομένου ότι τα βουνά αλλά και η ισορροπία γης και νερού συνδέονται και με την θρησκεία τους και την φιλοσοφία τους.

Οι παραπάνω είναι λίγοι από τους λόγους που πρέπει οι Έλληνες ξενοδόχοι, τουριστικοί πράκτορες, εκπρόσωποι προορισμών και χώρων εκδηλώσεων και συνεδρίων από την Ελλάδα να συμμετέχουν στο Roadshow και να εξερευνήσουν τις δυνατότητες για συνεργασία με στόχο τον εισερχόμενο από την Νοτιοανατολική Ασία τουρισμό.

Σημειώνουμε ότι το Roadshow πραγματοποιείται με την αιγίδα της PATA, Pacific Asia Travel Association, στην οποία είναι μέλος η Travel Media Applications.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x