Η γερμανική, χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία, Germanwings έχει βάλει ως στόχο να κάνει την επανάσταση στη low cost αγορά της Ευρώπης. Την 1η Ιουλίου του 2013, η «νέα Germanwings» θα παρουσιάσει ένα ολοκαίνουριο concept brand και προϊόντα, επιτρέποντας σε όλους τους ταξιδιώτες να απολαμβάνουν a la carte πτήσεις!
Συγκεκριμένα, οι επιβάτες, θα μπορούν να δημιουργούν το δικό τους ταξιδιωτικό πακέτο και να το προσαρμόζουν λεπτομερώς στις ατομικές τους ανάγκες, είτε πρόκειται για απλή πτήση χαμηλού κόστους χωρίς επιπλέον υπηρεσίες, είτε για μια αναβαθμισμένη, υψηλής ποιότητας ταξιδιωτική εμπειρία με πολλές επιπλέον παροχές, ανέσεις και υπηρεσίες. Η «νέα Germanwings» θα διαθέτει τρείς κατηγορίες ναύλων με διαφορετικά πακέτα υπηρεσιών στην Οικονομική θέση.
Ο νάυλος «Best», το ανώτερης ποιότητας προϊόν, θα καλύπτει κυρίως τις ανάγκες των business επιβατών, ενώ θα απευθύνεται παράλληλα και στους ταξιδιώτες αναψυχής. Στη συνέχεια, ο ναύλος «Smart» θα περιλαμβάνει επιπλέον υπηρεσίες, ενώ ο επιβάτης θα μπορεί να επιλέγει και άλλες υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες του. Τέλος, ο ναύλος «Basic» θα αφορά το απλό, no-frills, low-cost εισιτήριο, χωρίς επιπλέον παροχές.
Η «νέα Germanwings», στην οποία θα ενσωματωθούν οι ευρωπαϊκές πτήσεις της Lufthansa, οι οποίες θα αποκεντρωθούν από τους κόμβους της στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο από 1ης Ιανουαρίου του 2013, θα έχει μια έξυπνη, δυναμική και καινοτόμο ταυτότητα. Η αεροπορική εταιρεία θα παρουσιάσει τα νέα προϊόντα της στην αγορά την 1η Ιουλίου του 2013, οπότε και τα αεροσκάφη του στόλου της Lufthansa που προορίζονται για τη «νέα Germanwings θα αρχίσουν σταδιακά να μετατρέπονται και να μεταβιβάζονται ανάλογα.
«Η νέα, ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα, οι μεμονωμένα διαμορφώσιμοι ναύλοι και η υψηλή ποιότητα της εταιρείας ως μέλος του Ομίλου Lufthansa θα καταστήσουν την Germanwings ελκυστική, τόσο για τους ταξιδιώτες αναψυχής, όσο και για τους επιχειρηματίες ταξιδιώτες. Το νέο concept θα τύχει θερμής υποδοχής, αλλά και μεγάλης δημοτικότητας μεταξύ των επιβατών της Lufthansa που στο μέλλον θα ταξιδεύουν στα δρομολόγιά μας με τη Germanwings από τους κόμβους εκτός Φρανκφούρτης και Μονάχου», δήλωσε ο Carsten Spohr, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Deutsche Lufthansa AG.
Παράλληλα με τη νέα εταιρική ταυτότητα και το concept των προϊόντων και υπηρεσιών, θα αλλάξει και το λογότυπο της Germanwings. Ως βασικό στοιχείο θα υπάρχει το τυποποιημένο γράμμα “W” σε χρώματα blackberry και κίτρινο, ένα μικρό σύμβολο που έχει επιλεγεί για να συμβολίζει τα φτερά της Germanwings. Σταδιακά θα βαφούν όλα τα αεροσκάφη της εταιρείας με το νέο εμπορικό σήμα, από την 1η Ιουλίου του 2013.
Η ακόμη μεγαλύτερη επαφή με τους πελάτες είναι σημαντικό στοιχείο της νέας Germanwings. Η αεροπορική εταιρεία ελπίζει να αποκτήσει άμεση και αυθόρμητη, διαδραστική επικοινωνία με τους πελάτες, αναπτύσσοντας τις υπηρεσίες mobile booking, καθώς και τα πληροφοριακά της συστήματα. Όλες οι τιμές θα δημοσιεύονται ξεκάθαρα και χωρίς κρυμμένες χρεώσεις, ενώ με μια οικονομικότερη γραμμή τηλεφωνικής επικοινωνίας, ο αριθμός 0180 θα αντικαταστήσει τον προηγούμενο αριθμό 0900.
Πιστοί στο motto «Λογικές τιμές, αλλά όχι φθηνές», το προσωπικό της αεροπορικής εταιρείας θα εστιάσει ακόμη περισσότερο στην πλήρη εκπλήρωση των επιθυμιών των επιβατών στο μέλλον. Οι επιβάτες θα μπορούν να επιλέγουν από τρεις βασικές κατηγορίες ναύλου Οικονομικής Θέσης: τις κατηγορίες Best, Smart και Basic.
Ο ναύλος «Best» αντιπροσωπεύει το καλύτερο προϊόν που διατίθεται επί του παρόντος σε χαμηλού κόστους δρομολόγια εντός Ευρώπης και θέτει νέα πρότυπα στην αεροπορική βιομηχανία. Για τους συγκεκριμένους επιβάτες θα επιλέγεται κάθισμα σε μία από τις τρεις μπροστινές σειρές. Έτσι, θα απολαμβάνουν ευρύχωρα και άνετα καθίσματα 32 ιντσών (81,2 εκ.), ενώ το μεσαίο κάθισμα δίπλα τους θα είναι κενό. Άλλα προνόμια του νέου ναύλου «Best» είναι η πρόσβαση στα lounges της Lufthansa, το check-in και ο έλεγχος διαβατηρίων κατά προτεραιότητα, περισσότερα μίλια στο πρόγραμμα Miles & More, μίλια HON Circle, διπλάσιο επιτρεπόμενο βάρος δωρεάν αποσκευών (δύο αποσκευές βάρους 23 κιλών έκαστη), a la carte μενού εν πτήσει, καθώς και ευελιξία στην περίπτωση εκ νέου κράτησης (rebooking) ή ακύρωσης εισιτηρίου. Ο ναύλος «Best» προσφέρεται αρχικά σε όλα τα εσωτερικά δρομολόγια Γερμανίας και στις βασικές αγορές της Germanwings στην Ευρώπη, πχ.: Αυστρία, Ελβετία, Βέλγιο, Ρωσία, Γαλλία και Ην. Βασίλειο.
Ο ναύλος «Smart» της νέας Germanwings είναι ο νέος standard ναύλος και αφορά στο παραδοσιακό προϊόν της Οικονομικής θέσης με εξαιρετική ποιότητα. Σε αυτή την κατηγορία ναύλου, οι επιβάτες μπορούν να επιλέγουν θέσεις στις μπροστινές σειρές του αεροσκάφους. Έτσι, θα απολαμβάνουν τα άνετα και ευρύχωρα 32-ιντσών (81.2 εκατοστών) καθίσματα, όπως και οι επιβάτες που θα επιλέγουν το ναύλο «Best». Το «Smart» περιλαμβάνει ένα σνακ, μη αλκοολούχα ποτά, καθώς και τη δωρεάν μεταφορά μίας αποσκευής βάρους 23 κιλών.
Ο χαμηλότερος ναύλος είναι ο ναύλος «Basic», που αφορά στο τυποποιημένο low-cost προϊόν. Όσοι επιλέξουν αυτόν το ναύλο, μπορούν, για παράδειγμα, να παραιτηθούν του δωρεάν γεύματος ή του βάρους αποσκευών και στη θέση αυτών να επιλέξουν συγκεκριμένο κάθισμα από την 11η σειρά και πίσω.
Αυτό που κάνει ξεχωριστή τη Germanwings είναι ότι μπορεί ο καθένας να προσθέσει επιπλέον υπηρεσίες στους ναύλους Smart και Basic. Κάθε επιβάτης θα μπορεί να απλοποιεί και να σχεδιάζει με ευελιξία το προϊόν που επιθυμεί από ένα μενού χαμηλού κόστους και υψηλής ποιότητας προϊόντων.
Με τη Germanwings, περίπου 20 εκατομμύρια επιβάτες αναμένεται να διακινηθούν στα απευθείας ευρωπαϊκά δρομολόγια, χρησιμοποιώντας γύρω στα 90 αεροσκάφη.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.