Γενικά

Πεντάστερα τα νέα Seat Leon και Toledo

Διακρίσεων συνέχεια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Οργανισμού Euro NCAP. Τα νέα Seat Leon και Toledo έλαβαν βαθμολογία πέντε αστέρων στις τελευταίεςδοκιμές, έχοντας συνολική βαθμολογία 94% στην ασφάλεια των ενήλικων επιβατών, ενώ η μέγιστη βαθμολογία τους δόθηκε και στα πλαίσια του απαιτητικού side barrier test, όπου και τα δύο αυτοκίνητα πρόσφεραν την καλύτερη δυνατή προστασία σε όλο το σώμα των επιβατών.

Διακρίσεων συνέχεια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Οργανισμού Euro NCAP. Τα νέα Seat Leon και Toledo έλαβαν βαθμολογία πέντε αστέρων στις τελευταίεςδοκιμές, έχοντας συνολική βαθμολογία 94% στην ασφάλεια των ενήλικων επιβατών, ενώ η μέγιστη βαθμολογία τους δόθηκε και στα πλαίσια του απαιτητικού side barrier test, όπου και τα δύο αυτοκίνητα πρόσφεραν την καλύτερη δυνατή προστασία σε όλο το σώμα των επιβατών.

Στην προστασία των παιδιών, το Leon πέτυχε 92% στο σύνολο - το υψηλότερο σκόρ της κατηγορίας στο πλαίσιο αυτού του γύρου δοκιμών - συμπεριλαμβανομένου του μέγιστου δυνατού βαθμού με βάση τις μετρήσεις που καταγράφηκαν από τα παιδικά ανδρείκελα κατά την διάρκεια των δυναμικών δοκιμών. Ο EuroNCAP σημείωσε πως ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί ώστε να επιτρέψει την ασφαλή χρήση παιδικών καθισμάτων που κοιτούν προς τα πίσω και πως η κατάσταση λειτουργίας ή μη του αερόσακου, είναι σαφώς ορατή από τον οδηγό.

Στην προστασία των πεζών, ο προφυλακτήρας του Leon πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία για την προστασία που προσφέρει στα πόδια και ο σχεδιασμός του καπό αξιολογήθηκε θετικά από τον Οργανισμό καθώς προσφέρει καλύ καλή προστασία στα περισσότερα πιθανά σημεία επαφής κεφάλι πεζού.

Επίσης, το Toledo σημείωσε τη μέγιστη βαθμολογία για την προστασία απο τις μετρήσεις που καταγράφηκαν με την χρήση ενός παιδικού ανδρείκελου ηλικίας τριών ετών. Όπως και το Leon, έτσι και το Toledo σημείωσε επίσης υψηλή βαθμολογία για την προστασία που προσφέρει ο προφυλακτήρας στα πόδια των πεζών.

Στην κατηγορία Safety Assist, ο EuroNCAP αξιολόγησε θετικά πως το "Electronic Stability Control", το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, τόσο στο Leon όσο και στο Toledo.

Επιπλέον, οι τεχνολογικές καινοτομίες του "Seat Lane Assist" και του "Συστήματος Αποτροπής Πολλαπλής Σύγκρουσης" μετά από ατύχημα αναγνωρίστηκαν από τοn EuroNCAP, ο οποίος επιβραβεύβει τις τεχνολογίες που αποδεινκύουν επιστημονικά το όφελος στους καταναλωτές και στην κοινωνία γενικότερα.

Το "Seat Lane Assist" αποτελεί μία καινοτομία η οποία σε ταχύτητα πάνω από 65 χλμ./ώρα βοηθά το οδηγό να παραμένει εντός της προβλεπόμενης λωρίδας οδήγησης. Μία κάμερα, τοποθετημένη στο παρμπρίζ, κοντά στον εσωτερικό καθρέπτη, ανιχνεύει τις σημάνσεις λωρίδων κυκλοφορίας μπροστά από το όχημα και μέσω του ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος τιμονιού εφαρμόζει διορθώσεις στην διεύθυνση όταν ανιχνεύει πως η τροχιά του αυτοκινήτου παρεκκλίνει.

Εξάλλου, το "Σύστημα Αποτροπής Πολλαπλής Σύγκρουσης" μετά από ατύχημα είναι ένα σύστημα που εφαρμόζεται στα φρένα προκειμένου να προλάβει ή να μετριάσει τις επιπτώσεις εκ των υστέρων, όταν πια ένα αυτοκίνητο έχει εμπλακεί σε μία σύγκρουση. Αν ο αερόσακος έχει ήδη ανοίξει κατά την πρώτη σύγκρουση τότε το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας θα ακινητοποιήσει το όχημα και θα ενεργοποιήσει τα φώτα alarm καθώς και τα φώτα φρένων.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x