Ο Nescafe Frappe βρήκε τον τρόπο να ομορφύνει και πάλι τη ζωή μας. Η φιλοσοφία του Nescafe Frappe αποτέλεσε πηγή έμπνευσης, αυτή τη φορά για τον Sundayman, ο οποίος βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία της μελωδίας που «ντύνει» τις τηλεοπτικές ιστορίες της νέας καμπάνιας του Nescafe Frappe.
Με ένα μελωδικό σφύριγμα να είναι το βασικό του χαρακτηριστικό, το κομμάτι με τίτλο “Our Way”, καλεί το κοινό να «δει τα πράγματα αλλιώς», να ονειρευτεί και να βρει το δικό του τρόπο να κάνει αυτό που επιθυμεί πραγματικότητα. Δροσερό όπως ο αγαπημένος σου καφές, διαφορετικό, ενθαρρυντικό, το νέο κομμάτι που συνοδεύει την καμπάνια του Nescafe Frappe, ερμηνευμένο από τους memBrains, σε καλεί να περιπλανηθείς στις σκέψεις σου και να βρεις τον τρόπο να αλλάξεις την καθημερινότητα σου, να δημιουργήσεις πράγματα και να μοιραστείς τις εμπειρίες σου. Οι στίχοι του τραγουδιού αντανακλούν την αισιοδοξία του Sundayman, τον «δικό του τρόπο» να βλέπει τα πράγματα, ενώ μας προτρέπουν να τα κάνουμε όλα με το δικό μας μοναδικό τρόπο.
Ταλαντούχος, δημιουργικός και συνειδητοποιημένος, είναι μερικά από τα επίθετα που μπορεί κανείς να δώσει στον Sundayman. Με τη μουσική να έχει μπει στη ζωή του από μικρή ηλικία, ο Sundayman βρήκε τον τρόπο να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα και τη μουσική αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς του! Έχοντας στο ιστορικό του μια μεγάλη διαφημιστική επιτυχία με το κομμάτι "Νow Τhat Ι Found You", που τον έκανε ευρύτερα γνωστό, έρχεται με την παραγωγή του νέου κομματιού του να μας εντυπωσιάσει για ακόμα μια φορά.
Η μοναδική μελωδία, που δίνει ακριβώς τη νότα της ευχάριστης και δημιουργικής διάθεσης του Nescafe Frappe δημιουργεί το φθινοπωρινό soundtrack που θα συνοδεύσει την επιστροφή στην πόλη και την αρχή μιας νέας εποχής γεμάτης εμπειρίες, πάντα παρέα με τον αγαπημένο Nescafe Frappe.
Χαλαρώστε και απολαύστε το(ν)!
Λίγα λόγια για τη Nestle
Ήδη από το 1866, όταν ο Henri Nestle δημιούργησε την πρώτη βρεφική τροφή ανταποκρινόμενος σε μια υπαρκτή κοινωνική ανάγκη, η συνεχής ανάπτυξη της Nestle προήλθε κυρίως μέσα από την επιστημονική πρωτοπορία και ιστορικές καινοτομίες που δημιούργησαν ουσιαστικά εντελώς νέους τομείς στη βιομηχανία τροφίμων (π.χ. της βρεφικής και παιδικής διατροφής, του συμπυκνωμένου γάλακτος, του στιγμιαίου καφέ, της σοκολάτας με γάλα κ.ά.). Σήμερα, η Nestle λειτουργεί 461 εργοστάσια παγκοσμίως και αποτελεί το μεγαλύτερο οργανισμό στον τομέα της έρευνας και τεχνολογίας των τροφίμων. Στην Ελλάδα, η Nestle έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια και αποτελεί σήμερα μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές εταιρείες τροφίμων και ποτών. Σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της εταιρείας είναι η λειτουργία εργοστασίου γάλακτος στο Πλατύ Ημαθίας το 1975, η ενσωμάτωση στον όμιλο Nestle της Λουμίδης Α.Ε. το 1987, της Κορπή ΑΒΕΕ το 1993, καθώς και η εξαγορά της Δέλτα Παγωτού το 2006. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 10 σημεία δραστηριότητας στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων τέσσερα εργοστάσια, κεντρικά γραφεία στο Μαρούσι Αττικής και γραφεία στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα. Η Nestle Ελλάς απασχολεί πάνω από 1.000 μόνιμους εργαζομένους. Εκτός από τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά, η Nestle Ελλάς εξάγει τον ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή στην Γερμανία, την Αυστραλία και τις ΗΠΑ αλλά και τις πασίγνωστες διεθνείς μάρκες της στην Κύπρο, την Αλβανία, την Βουλγαρία, την ΠΓΔΜ και αλλού. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Nestle, επισκεφθείτε το http://www.nestle.gr/.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.