Με δικύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, 6τάχυτο, ειδικά κλιμακωμένο για μεγαλύτερη οικονομία κιβώτιο, εξελιγμένα συστήματα διαχείρισης ρύπων και έναν υπερπλήρη πίνακα οργάνων με όλα όσα χρειάζεται ο αναβάτης, η Inazuma (στα ιαπωνικά σημαίνει «ο κεραυνός που χτυπά μέσα στην καταιγίδα»), υπόσχεται μια νέα και πιο πρακτική καθημερινότητα.
Η Inazuma είναι μια μοτοσικλέτα με δυναμικό σχεδιασμό, με έντονες γραμμές από το εμπρός φτερό μέχρι την ουρά, μεγάλους τροχούς 17 ιντσών, μονό προβολέα και ενσωματωμένα στο σώμα της μοτοσικλέτας φλας, σε ένα σύνολο που παραπέμπει στη ναυαρχίδα της Suzuki, την επιβλητική B-King.
Οι συμπαγείς διαστάσεις (συνολικό μήκος 2,145 μ.) είναι σύμμαχος στην κίνηση μέσα στην πόλη, ενώ το χαμηλό βάρος των 182 κιλών και η ειδικά σχεδιασμένη θέση οδήγησης που απέχει μόλις 78 εκ. από το έδαφος, διευκολύνουν τον αναβάτη στο χειρισμό. Ταυτόχρονα, ο συνεπιβάτης, έχει την δική του, υπερυψωμένη θέση, η οποία του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερη ορατότητα. Επίσης, ο πινάκας οργάνων, με το κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο και το ψηφιακό ταχύμετρο, περιλαμβάνει οθόνη LCD με οδόμετρο, διπλό μερικό χιλιομετρητή, ρολόι, στάθμη καυσίμου, καθώς και ξεχωριστή ρυθμιζόμενη λειτουργία παρακολούθησης του προγράμματος συντήρησης. Ο αναβάτης μπορεί πολύ εύκολα να επιλέξει να ειδοποιείται αυτόματα για επικείμενο service σε διάστημα 500 - 5.000 χιλιόμετρων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η μακροζωία και η καλή λειτουργία της μοτοσικλέτας. Ξεχωριστή θέση στον πίνακα οργάνων έχει και η ψηφιακή ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο 6τάχυτο κιβώτιο, ενώ, για την απόλυτη προσαρμογή στις οδηγικές επιθυμίες, η Suzuki έχει προσθέσει τη λειτουργία με ρυθμιζόμενη ένδειξη στροφών κινητήρα (shift light), προγραμματισμένη ώστε να ανταποκρίνεται σε τρεις προεπιλεγμένες λειτουργίες: Normal, Eco και Sport. Έτσι, ο αναβάτης, ανάλογα με τον τόπο και τον τρόπο οδήγησής του, μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε ισορροπημένη απόδοση, οικονομία ή επιδόσεις.
Η καρδιά της Inazuma είναι ο υδρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των 250 κ.εκ. με τον μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC), που ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Οι διαστάσεις του είναι συγκρατημένες, το βάρος του χαμηλό και η απόδοσή του απόλυτα στοχευμένη. Δίνει τον καλύτερό του εαυτό στις χαμηλές και μεσαίες στροφές (4.000 σ.α.λ.). Η μέγιστη ιπποδύναμη των 24,5 ίππων αποδίδεται στις 8.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή κορυφώνεται στα 22 Nm, τιμές που αμφότερες βρίσκονται στο άνω άκρο της κατηγορίας.
Ο εξελιγμένος ηλεκτρονικός ψεκασμός (EFI) και το ειδικά κλιμακωμένο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, μαζί με τη λειτουργία ECO mode, εξασφαλίζουν μέγιστη αποδοτικότητα και χαμηλές εκπομπές ρύπων σύμφωνα με τα αυστηρότερα ευρωπαϊκά στάνταρ. Άλλωστε η χαμηλή κατανάλωση της μοτοσικλέτας σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 13,3 λίτρων υπόσχονται ζηλευτή αυτονομία στις μετακινήσεις.
Το ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο έχει φτιαχτεί με γνώμονα την στιβαρότητα, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί ακόμα και σε πιο απαιτητικό στιλ οδήγησης. Σε αυτό συνηγορεί και ο σχεδιασμός της ανάρτησης, με το τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και τα υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός και πίσω. Η πίσω ανάρτηση με το «κρυφό» ψαλίδι χρησιμοποιεί ένα αμορτισέρ λαδιού με ελατήριο ρυθμιζόμενης σε 7 στάδια προφόρτισης, για να μπορεί εύκολα ο αναβάτης να την προσαρμόσει στα οδηγικά του στάνταρ.
Η Inazuma θα διατίθεται στην Ελλάδα με τιμή 3.995 ευρώ, σε δύο χρωματισμούς Pearl Nebular Black και Candy Cardinal Red και με μια πλούσια γκάμα αξεσουάρ που καλύπτουν τις αισθητικές και μεταφορικές ανάγκες κάθε αναβάτη.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Inazuma GW250
Tύπος κινητήρα: 4χρονος, 2κύλινδρος, υδρόψυκτος, SOHC
Κυβικά: 248 κ.εκ.
Μέγιστη ιπποδύναμη: 24,5 - 8.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 22 Nm - 6.500 σ.α.λ.
Διάμετρος / Διαδρομή (mm): 53,5 x 55,2
Συμπίεση: 11,5:1
Κιβώτιο ταχυτήτων: 6άρι
Καύσιμο: Βενζίνη
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Συμπλέκτης: Υγρού τύπου
Σύστημα ψύξης: Υδρόψυξη
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ σε χιλιοστά): 2.145 / 760 / 1.075
Μεταξόνιο: 1.430 χιλ.
Ύψος σέλας: 780 χιλ.
Βάρος: 182 κιλά
Σύστημα εκκίνησης : Ηλεκτρική μίζα
Μπαταρία: 12V επαναφορτιζόμενη
Ρεζερβουάρ: 13,3 λίτρα
Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι, αμορτισέρ λαδιού
Ανάρτηση πίσω: Ψαλίδι, αμορτισέρ λαδιού, ρυθμιζόμενο ελατήριο
Τροχοί: Αλουμινίου 17 ιντσών
Ελαστικό εμπρός: 110/80-17M/C 57H
Ελαστικό πίσω: 140/70-17M/C 66H
Φρένα (εμπρός/πίσω): Δισκόφρενο/Δισκόφρενο
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.