Εχοντας βαρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων, με αιχμή του δόρατος το Corsa που σχεδόν ξεπούλησε στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, η Opel συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της στην Ελλάδα. Παραμένει σταθερά στην πρώτη θέση των πωλήσεων, τόσο στην αγορά των επιβατικών με μερίδιο 12%, το πρώτο δεκάμηνο του 2012, όσο και στο σύνολο της αγοράς, μαζί με τα επαγγελματικά.
Το μερίδιό της Opel έχει αυξηθεί κατά 0,5%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ανεβάζοντας την εταιρεία από τη δεύτερη θέση στην κορυφή της κατάταξης. Μάλιστα, με την άφιξη του νέου συμπαγούς SUV Mokka, το οποίο εδώ και μερικές ημέρες πωλείται στην Ελλάδα, αλλά και με το νέο μικρό (μικρότερο του Corsa) Adam, το οποίο αναμένεται στις αρχές του 2013, η Opel ετοιμάζεται για μιά ακόμη δυναμική πορεία το 2013.
Ο κος Τάσος Αραμπατζής, Δ/ντής Πωλήσεων της GMH, δήλωσε: «Η Opel ανέκαθεν βρισκόταν ανάμεσα στις τρεις πρώτες μάρκες της ελληνικής αγοράς, αλλά φέτος καταφέραμε να ανέβουμε στην απόλυτη κορυφή. Η φήμη της Opel, η προϊοντική γκάμα και οι αξίες των πελατών σε συνδυασμό με ένα ισχυρό Δίκτυο Διανομέων είναι οι κύριοι παράγοντες επιτυχίας και αποτελούν τη βάση μιας ισχυρής παρουσίας στο χώρο της αγοράς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Τάσος Αραμπατζής, διευθυντής πωλήσεων της GM Hellas.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.