Επικαιρότητα

Θέλουν δρόμο ακόμα οι τουριστικές ιστοσελίδες

Μπορεί τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία να κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο πελατών, σε σχέση με τα παραδοσιακά πρακτορεία, εντούτοις ακόμα οι τουριστικές ιστοσελίδες, έχουν πολύ... δρόμο να καλύψουν ακόμα.

Μπορεί τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία να κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο πελατών, σε σχέση με τα παραδοσιακά πρακτορεία, εντούτοις ακόμα οι τουριστικές ιστοσελίδες, έχουν πολύ... δρόμο να καλύψουν ακόμα. Σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε στη Παγκόσμια Εκθεση Τουρισμού του Λονδίνου, που βρίσκεται σε εξέλιξη, μόνο το 27% των καταναλωτών βρίσκει τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες εύχρηστες.

Πάντως, τα καλά νέα είναι ότι, σύμφωνα με τη 18μηνη έρευνα του EyeforTravel, η αγορά θεωρεί κορυφαία προτεραιότητα τον επανασχεδιασμό των ταξιδιωτικών ιστοσελίδων, ώστε να βελτιωθεί η εμπειρία του χρήστη. Το 55% των μεσαζόντων της αγοράς και το 56% των προμηθευτών σχεδιάζει να αυξήσει τους προϋπολογισμούς για βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων του και για web design. Επίσης, τα Social Media βρίσκονται ψηλά στις προτεραιότητες.

Καθώς η μάχη μεταξύ των ΟΤΑ (Online Travel Agents) και των παραδοσιακών τουριστικών πρακτόρων εντείνεται, η εμπειρία του χρήστη θα είναι ένα βασικό όπλο για να κερδηθεί ο πελάτης. Συνεπώς, αποτελεί ζωτικής σημασίας η προσαρμογή του σχεδιασμού στις ανάγκες των πελατών. Για παράδειγμα, η EyeforTravel Consumer Report 2012-13 ανακάλυψε ότι το 68% των Ολλανδών καταναλωτών εξακολουθούν να προτιμούν να κλείσουν απευθείας το ταξίδι τους από τον τουριστικό πράκτορα. Ωστόσο, δεδομένου του ότι το 57% των Ολλανδών καταναλωτών επηρεάζονται και από περιεχόμενο στο Internet, που προέρχεται από τους ίδιους τους χρήστες, αυτό είναι μια παράμετρος που πρέπει να ληφθεί υπόψη όταν αναφερόμαστε στην ολλανδική online αγορά ταξιδίων.

Όσον αφορά τώρα στη χρήση κινητών συσκευών και tamplets, υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης. Πάνω από το 20% των Αμερικανών έχουν κάνει κράτηση μέσω μιας κινητής συσκευής. Επίσης, είναι οι περισσότεροι απο τους ερωτώμενους καταναλωτές (25%) που θα πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε πληρωμή μέσω κινητού. Οι Βρετανοί (16%), ακολουθούμενοι από τους Γάλλους (13%), είναι λιγότερο πιθανό να δαπανήσουν χρήματα μέσω κινητού, πόσω μάλλον οι Ελληνες.

Η έκθεση EyeforTravel Consumer Report 2012-13 συμπεριλαμβάνει πάνω από 1.400 κορυφαία εμπορικά ταξιδιωτικά σήματα, καθώς και συμμετοχή πάνω από 8.400 καταναλωτών από τις: ΗΠΑ, Ολλανδία, Γαλλία, Γερμανία και Ην. Βασίλειο.

Πηγή: TravelDailyNews

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x