Γενικά

Ηρθε το Fiat 500L με διπλό όφελος από 13.900 ευρώ

Η Fiat έχει αποφασίσει να εντυπωσιάσει τους λάτρεις της αυτοκίνησης. Συνεχώς δημιουργεί νέες ιδέες, χρησιμοποιώντας τέλεια το μάρκετινγκ για να τις προωθήσει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το 500L, το οποίο μπορεί να μην βασίζεται στο πάτωμα του απλού 500 αλλά στου Punto, εντούτοις τα στοιχεία εμφάνισης και το γενικό ύφος παραπέμπουν σε ένα υπερυψωμένο 500.

Η Fiat έχει αποφασίσει να εντυπωσιάσει τους λάτρεις της αυτοκίνησης. Συνεχώς δημιουργεί νέες ιδέες, χρησιμοποιώντας τέλεια το μάρκετινγκ για να τις προωθήσει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το 500L, το οποίο μπορεί να μην βασίζεται στο πάτωμα του απλού 500 αλλά στου Punto, εντούτοις τα στοιχεία εμφάνισης και το γενικό ύφος παραπέμπουν σε ένα υπερυψωμένο 500.

Είχα οδηγήσει το μοντέλο προ μηνών στο Τορίνο. Μου άρεσε διότι κάθεσαι ψηλά, έχεις πολύ χώρο στη καμπίνα, μεγάλη ορατότητα με τις γυάλινες επιφάνειες και πολύ καλό εξοπλισμό. Αποτελεί μιά ενδιαφέρουσα πρόταση στο δρόμο, ειδικά για οικογένεια ή για νέους που θέλουν κάτι ξεχωριστό στο δρόμο. Το στυλ θα αποζημιώσει όσους επιλέξουν τη διχρωμία στην οροφή. Τα περίτεχνα φώτα και οι προβολείς ομίχλης μπροστά προσδίδουν χαρακτήρα, ενώ η μάσκα με τη χωμιωμένη λωρίδα είναι πλέον σήμα κατατεθέν των νέων Fiat.

Στη καμπίνα τα λόγια είναι περιττά, που λέει και η Μαρινέλα. Η σχεδίαση, η διαρρύθμιση, το πολυλειτουργικό τιμόνι που τονίζεται στο πλάτος, η διχρωμία σε πλαστικά και ταπετσαρίες, και κυρίως οι χώροι εμπρός και πίσω, λογικά δεν θα αφήσουν παράπονα σε όσους αναζητούν κάτι ζωντανό και όχι μουντό. Ικανοποιητικός και ο χώρος αποσκευών, με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων να χωρίζονται και να αναδιπλώνουν ασύμμετρα, αυξάνοντας το διαθέσιμο χώρο του πορτμπαγκάζ.

Το L, σημαίνει Large (όπως δηλαδή είμασταν οι περισσότεροι μέχρι πριν λίγα χρόνια) και αυτό υπογραμμίζεται από όσα προανέφερα. Είναι, ωστόσο, και Light χάρη στα φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και το χαμηλό βάρος (χωρίς... λιπαρά, αν μιλάμε για διαφήμιση γάλακτος). Είναι και Loft, για το μοντέρνο περιβάλλον της καμπίνας, θυμίζοντας ένα από τα καλύτερα κλάμπ της Αθήνας τη δεκαετία του '90.

Ολα τα παραπάνω συνδυάζονται με τρία μοτέρ για κάθε γούστο. Διαθέσιμος ο κινητήρας βενζίνης 1.4 lt - 95 hp, ο οποίος ικανοποιεί σε απόδοση με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Εχει μέση κατανάλωση 6,2 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 142 γρ./χλμ. Η έκδοση αυτή με ικανοποιητικό εξοπλισμό ξεκινά από 15.900 ευρώ, ωστόσο η Fiat προσφέρει έκπτωση για το λανσάρισμα 950 ευρώ που μαζί με το όφελος της απόσυρσης των 960 ευρώ, η τιμή αγοράς πέφτει στα 13.990 ευρώ. Ιδιαίτερα συμφέρουσα πρόταση.

Ομως, εμένα με ικανοποιεί περισσότερο η έκδοση με το turbo μοτέρ βενζίνης 0.9 TwinAir -105 hp. Κι αυτό με 6άρι κιβώτιο, έχει χαμηλότερη μέση κατανάλωση στα 4,3 λίτρα και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων με 112 γρ./χλμ. Είναι όμως και ακριβότερο σε αρχική τιμή κατά 2.000 ευρώ από το 1.4 lt και ακριβότερο σε τελική τιμή (έκπτωση 750 ευρώ, απόσυρση 300 ευρώ) με 16.850 ευρώ. Αν κάποιος τα διαθέτει αξίδει τον κόπο, διότι θα έχει λιγότερα πάγια (χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και λιγότερα χρήματα για βενζίνη).

Πάντως, στην Ελλάδα, τώρα, αρέσουν και τα πετρελαιοκίνητα. Ετσι, η Fiat προσφέρει το 500L με τον τούρμπο ντίζελ 1.3 MultiJet II με 85 ίππους. Με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, καταναλώνει 4,2 λίτρα και εκπέμπει 110 γρ./χλμ. Η αρχιτική τιμή αγοράς είναι 19.300 ευρώ, αλλά με έκπτωση 750 ευρώ και απόσυρση 960 ευρώ, η τιμή πέφτει στα 17.590 ευρώ. Ετσι, γίνεται ισχυρός αντίπαλος της turbo έκδοσης βενζίνης.

Το νέο Fiat 500L βρίσκεται ήδη στις αντιπροσωπείες της Fiat σε όλη την Ελλάδα, διαθέσιμο για δοκιμαστική οδήγηση, ώστε να εξάγετε κι εσείς τα συμπεράσματά σας.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x