Επικαιρότητα

GREECE IS ALL TIME CLASSIC: το νέο σλόγκαν τουριστικής προβολής της χώρας

Τη μοναδικότητα του ονόματος "Ελλάδα", ως πολύτιμο εργαλείο για τον επανακαθορισμό της χώρας μας στην παγκόσμια τουριστική αγορά, ανέδειξε η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, προλογίζοντας την ετήσια παρουσίαση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού, που οργάνωσε ο Ε.Ο.Τ. στο ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.

Τη μοναδικότητα του ονόματος "Ελλάδα", ως πολύτιμο εργαλείο για τον επανακαθορισμό της χώρας μας στην παγκόσμια τουριστική αγορά, ανέδειξε η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, προλογίζοντας την ετήσια παρουσίαση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού, που οργάνωσε ο Ε.Ο.Τ. στο ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.

Ως βασικό σλόγκαν επιλέχθηκε το: GREECE IS ALL TIME CLASSIC, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι... κλασσικό και έχει χρησιμοποιηθεί σε προϊόντα. Μπορεί να κρατηθεί ως επικοινωνιακό στοιχείο, αλλά μάλλον θα πρέπει να επιλεγεί ένα καινοτόμο σλόγκαν, που να δημιουργεί αίσθηση. Ιδωμεν. Πάντως, μέχρι την παγκόσμια έκθεση τουρισμού του Λονδίνου, που ανοίγει τις πύλες την προσεχή Δευτέρα και που η υπουργός θα αναλύσει τους στόχους της χώρα μας, αυτό το σλόγκαν θα κυριαρχήσει.

Η υπουργός Τουρισμού θα συνοδεύεται από τον γ.γ του ΕΟΤ Νίκο Καραχάλιο. Κατά την διάρκεια της παραμονής της θα πραγματοποιήσει τα εγκαίνια του ελληνικού περιπτέρου στην έκθεση. Επίσης, θα έχει συναντήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων τουριστικών οργανισμών, μέλη της ελληνικής παροικίας, αλλά και με εκπροσώπους διεθνών μέσων ενημέρωσης (CNN, CNBC, Bloomberg, Euronews, Breaking news, Independent). Θα παραχωρήσει σειρά συνεντεύξεων, με στόχο την αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα.


«Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από τη σημερινή της εικόνα. Οι κρίσεις έρχονται και φεύγουν...Η Ελλάδα, όμως, είναι ακόμα και θα είναι για πάντα ένα ισχυρό όνομα. Στόχος μας είναι η ολική αποκατάστασή της εικόνας της Ελλάδας και η τοποθέτηση της ξανά στον κατάλογο με των μεγάλων δυνάμεων του Τουρισμού», τόνισε χαρακτηριστικά η υπουργός στην ομιλία της, στο Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, υπογραμμίζοντας ότι «η αποκατάσταση της φήμης της χώρας, αποτελεί τη μόνη επιλογή για να μπει και πάλι η χώρα μας σε τροχιά ανάπτυξης και ευημερίας»,.

Επίσης η Όλγα Κεφαλογιάννη, αναφέρθηκε σε δύο μηνύματα που στέλνει η χώρα μας, ενόψει της νέας περιόδου.
- Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από θάλασσα και ήλιος. Η Ελλάδα αποτελεί ένα όνομα που συμπυκνώνει παγκόσμιες αξίες και σύμβολα ... Είναι υπογραφή κύρους και φήμης.
- Η χώρα μας αποτελείται από ένα μωσαϊκό προορισμών. Κάποιος γίνεται κοινωνός της πραγματικής ελληνικής εμπειρίας μόνο όταν επισκεφτεί ένα σύνολο προορισμών. «Μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή να επισκεφτεί κάποιος την Ελλάδα», είπε.

Καταλήγοντας η υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι «η Ελλάδα πρέπει να γίνει συνώνυμη μιας υπόσχεσης απέναντι στους επισκέπτες. Δικής μας υπόσχεσης. Όλων των Ελλήνων. Ότι δηλαδή δεσμευόμαστε να τους φιλοξενήσουμε όπως φιλοξενούμε τους συγγενείς μας, τους φίλους μας. Να νοιώσουν σαν στο σπίτι τους, στην πάντα διαχρονική πατρίδα μας».

ΕΟΤ
Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Νίκος Καραχάλιος, αναπτύσσοντας με λεπτομέρειες τις πτυχές του σχεδίου και παρουσιάζοντας συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τόνισε πως «δεν έχουμε καιρό για χάσιμο», ενώ διαβεβαίωσε ότι «έχουμε συγκεκριμένο σχέδιο για να αλλάξουμε την εικόνα της χώρας. Η πατρίδα μας μπορεί και πάλι να πρωταγωνιστήσει. Να γίνει και πάλι το ισχυρό, διαχρονικό κλασσικό brand που πάντα ήταν».

Εξάλλου, υπενθύμισε ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να παραμένει μεταξύ των 20 κορυφαίων τουριστικών προορισμών στον κόσμο αν και πριν από μόλις 5 χρόνια ήταν 5η στη λίστα κατάταξης. Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, το 2013 θα είναι χρονιά σταθεροποίησης με έμφαση στην ανάπτυξη υποδομών, φυσικών και θεσμικών. «Το σχέδιο είναι απλό και αυτονόητο. Δεν είναι όμως εύκολο γιατί χρειάζεται συνέργειες», ανέφερε, τονίζοντας ότι: «μας περιμένει σκληρή και συναρπαστική δουλειά για να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα».

Τώρα, σχετικά με την επικοινωνιακή πολιτική όλα περικλείονται στο όνομα της χώρας και χαρτακτηριστικά ότι "Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΦΗΜΗΣ".

Στους τίτλους της νέας πολιτικής, ξεχωρίζουμε:

Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ

ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΤΟ ONOMA ΚΑΘΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ
ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ, ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ, ΤΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΔΙΕΘΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

GREECE IS STRATEGY
GREECE IS NOT JUST THE CRISIS

CRISES COME AND GO
THE CORE ELEMENTS OF BRAND GREECE ARE STILL STRONG

GREECE IS A GLOBAL SYMBOL

GREECE IS ASSOCIATED WITH THE IDEALS OF HUMANITY

GREECE IS NOT JUST A DESTINATION

GREECE IS A MARK OF GLOBAL SYMBOLS AND VALUES

GREECE IS THE PLACE THAT GAVE BIRTH TO DEMOCRACY AND OLYMPISM

GREECE IS THE CRADLE OF SCIENCES PHILOSOPHY HISTORY MEDICINE ARCHITECTURE MATHEMATICS

GREECE IS HOME TO CULTURE MUSIC THEATRE POETRY

GREECE IS THE LAND OF NATURAL BEAUTY SEA SUN BEACHES MOUNTAINS

GREECE IS AN ETERNAL VALUE LASTING IN TIME

GREECE IS A WORLD OF THOUSANDS LANDS AND ISLANDS

ONE TIME IS NEVER ENOUGH TO EXPERIENCE GREECE

GREECE IS A PROMISE

YOU ARE WELCOME TO FEEL LIKE HOME

GREECE IS ALL TIME CLASSIC


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x