Γενικά

Ποιό ήταν το πρώτο υβριδικό στον κόσμο;

Και όμως. Η υβριδική τεχνολογία δεν είναι μια υπόθεση των τελευταίων δεκαετιών αλλά υφίσταται από το 1899 όταν ο δαιμόνιος Dr Ferdinand Porsche εργαζόμενος στην εταιρία Jacob Lohner & Co κατασκεύασε το πρώτο υβριδικό όχημα στον κόσμο. Το Lohner-Porsche ήταν ένα αυτοκίνητο που διέθετε ένα βενζινοκινητήρα που έδινε κίνηση σε μία γεννήτρια.

Και όμως. Η υβριδική τεχνολογία δεν είναι μια υπόθεση των τελευταίων δεκαετιών αλλά υφίσταται από το 1899 όταν ο δαιμόνιος Dr Ferdinand Porsche εργαζόμενος στην εταιρία Jacob Lohner & Co κατασκεύασε το πρώτο υβριδικό όχημα στον κόσμο. Το Lohner-Porsche ήταν ένα αυτοκίνητο που διέθετε ένα βενζινοκινητήρα που έδινε κίνηση σε μία γεννήτρια. Η παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια αποθηκευόταν σε συστοιχία συσσωρευτών για να καταναλωθεί από δύο ηλεκτροκινητήρες που κινούσαν τους εμπρός τροχούς (συνολικής ισχύος 10-14 ίππων). Στις 14 Απριλίου 1900 το Lohner-Porsche παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού με την είδηση να κάνει τον γύρο του κόσμου. Εντύπωση προκαλεί πως μόνο οι μπαταρίες μολύβδου-οξέως ζύγιζαν 1,8 τόνους! Το Lohner-Porsche παράχθηκε για πέντε χρόνια σε 300 συνολικά αντίτυπα και η πατέντα αργότερα πωλήθηκε στον Emil Jellinek που συνεργάστηκε στενά με τον σχεδιαστή κινητήρων Wilhelm Maybach. Πηγή: caroto.gr

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x