Αν πιστεύετε στην επίδραση ενός ενεργειακού βραχιολιού τότε καλύτερα θα ήταν κάπου εδώ να διακόψετε την ανάγνωση. Αν συνεχίζετε τότε, απλά αναρωτηθείτε, τι είναι αυτό που μας ενοχλεί περισσότερο; Η κατανάλωση καυσίμου ή η υψηλή τιμή πώλησης όπως έχει διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα; Σε γενικές γραμμές οι σύγχρονοι κινητήρες είναι πολύ πιο αποδοτικοί από ότι τα προηγούμενα χρόνια χάρη σε διάφορες τεχνολογίες· ειδικά αν σκεφτείτε τις αυξανόμενες απαιτήσεις ενός σημερινού αυτοκινήτου σε ηλεκτρική ενέργεια. Οπότε αυτό που μας φταίει δεν είναι τόσο η κατανάλωση, σαν εξοικονόμηση καυσίμου, αλλά η τιμή πώλησης. Αν για παράδειγμα η αμόλυβδη πέσει στα 1,20€ τότε σημαίνει πως βελτιώθηκε η απόδοση του κινητήρα; Όχι, βέβαια, η τιμή μας φταίει, αν είστε από αυτούς που θέλετε να βλέπετε το ποτήρι μισογεμάτο…
Δεν είναι ούτε η πρώτη και σίγουρα ούτε η τελευταία φορά που αρκετοί από εμάς, πέρα από την οικονομική οδήγηση, αναζητούμε το άγιο δισκοπότηρο της κατανάλωσης ελπίζοντας σε μία θαυματουργή λύση πέρα από τις κλασικές απορίες: «μήπως να αγοράσω πετρελαιοκίνητο;», «να βάλω υγραέριο;», «να αγοράσω βενζινοκίνητο και να βάλω αργότερα γκάζι;». H κρίση δημιουργεί τροφή και πεδίο δράσης για καιροσκόπους που λανσάρουν μαγικά συστήματα που εξασφαλίζουν μειωμένη κατανάλωση. Θα μου πείτε, μισό το φταίξιμο δικό τους και άλλο μισό όσων ξεγελιούνται και «τσιμπάνε» από τέτοιου τρικ που δια μαγείας εξοικονομούν καύσιμο έως και 50% -εδώ φταίνε και ορισμένα media που αναζητούν «λαυράκι» δίχως να ξέρουν πως προβάλουν «γόπα». Τύφλα να ‘χουν τα τμήματα R&D (Research & Development) στα οποία επενδύονται εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη τεχνολογιών (μεταβλητός χρονισμός, cut-off συστήματα, multiair κ.α.) που θα βελτιώσουν την απόδοση των κινητήρων έστω και σε μονοψήφιες τιμές. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.