Η Toyota αναδείχτηκε για μία ακόμα φορά η αυτοκινητιστική μάρκα με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως, στην αναφορά Best Global Brands 2012, που δημοσίευσε πρόσφατα η Interbrand. Στη φετινή αναφορά, η Toyota παρουσιάζει ανάκαμψη κατά 9%, ποσοστό που της διασφαλίζει μία θέση στο Top 10 όλων των βιομηχανιών!
Σύμφωνα με την Interbrand, η επιτυχία της Toyota οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη συνεχιζόμενη πιστότητα των πελατών, σε μία εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, όπως το Prius, αλλά και στη συνεχώς αυξανόμενη απήχηση σε νεαρούς πελάτες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η γκάμα της Toyota, εμπλουτίζεται συνεχώς, μετά την πρόσφατη παρουσίαση του νέου Prius και του υβριδικού Yaris, ενώ πολύ σύντομα αναμένεται και το υβριδικό Auris.
Με βάση τα επίσημα στοιχεία της Interbrand, φέτος τον Ιούνιο, η Toyota κατέκτησε την πρώτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως η "Καλύτερη Παγκόσμια Πράσινη Μάρκα" (Best Global Green Brand). Η Interbrand τόνισε τη συνεχή προσπάθεια και αποφασιστικότητα της Toyota να διατηρήσει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα ως κορυφαία προτεραιότητα και βασικό συστατικό για την ιστορία επιτυχίας της εταιρίας.
Η Interbrand συντάσσει την αναφορά Best Global Brands αξιολογώντας την τρέχουσα επένδυση και διαχείριση της μάρκας σε εταιρικό κεφάλαιο. Η μέθοδος αυτή λαμβάνει υπόψη ποικίλους τρόπους μέσω των οποίων μία μάρκα προσθέτει αξία στον οργανισμό.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.