Επικαιρότητα

Κράτηση συγκεκριμένων θέσεων με easyJet

Η easyJet, έπειτα από την επιτυχημένη δοκιμή της υπηρεσίας κράτησης συγκεκριμένων θέσεων που ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2012 σε περισσότερες από 6.000 πτήσεις και στο πλαίσιο του ευρύτερου στόχου της να προσφέρει άνετα και οικονομικά ταξίδια, πρόκειται να εφαρμόσει την υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων σε όλο το δίκτυό της, από το Νοέμβριο του 2012.

Η easyJet, έπειτα από την επιτυχημένη δοκιμή της υπηρεσίας κράτησης συγκεκριμένων θέσεων που ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2012 σε περισσότερες από 6.000 πτήσεις και στο πλαίσιο του ευρύτερου στόχου της να προσφέρει άνετα και οικονομικά ταξίδια, πρόκειται να εφαρμόσει την υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων σε όλο το δίκτυό της, από το Νοέμβριο του 2012.

Έρευνα που έγινε στις δοκιμαστικές πτήσεις σε 800.000 περίπου επιβάτες, έδειξε ότι πάνω από το 70% των επιβατών πιστεύει ότι η υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων είναι καλύτερη από το ισχύον σύστημα κράτησης της easyJet, λόγω της βελτιωμένης εμπειρίας επιβίβασης, ενώ ως αποτέλεσμα αυτής της εμπειρίας που είχαν, πάνω από το 60% δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν την easyJet στο μέλλον.

Η easyJet προχώρησε στη δοκιμαστική εφαρμογή της υπηρεσίας κράτησης συγκεκριμένων θέσεων, επειδή έρευνα σε επιβάτες έδειξε ότι η υπάρχουσα διαδικασία επιβίβασης προκαλούσε άγχος για ορισμένους επιβάτε. Μάλιστα, σε μερικές περιπτώσεις, εξαιτίας αυτού το δεδομένου, απέφευγαν να ταξιδέψουν με την εταιρία. Ο βασικός στόχος της μελέτης ήταν η βελτίωση ικανοποίησης των πελατών, δίχως να επηρεάζει την ηγετική θέση που διαθέτει η easyJet όσον αφορά στην ακρίβεια και συνέπεια χρόνου των πτήσεων της, καθώς και χωρίς να υπάρχει επιπλέον κόστος – γεγονός που επιτεύχθηκε στη δοκιμασία αυτή.

Η Carolyn McCall, Chief Executive of easyJet, δήλωσε συγκεκριμένα: "Αυτό είναι ένα παράδειγμα της προσπάθειας που καταβάλλει η easyJet για να κάνει τα ταξίδια πιο άνετα και προσιτά για τους επιβάτες της. Οι πελάτες μας ζήτησαν να προχωρήσουμε δοκιμαστικά σε κρατήσεις συγκεκριμένων θέσεων και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τη θετική ανταπόκριση των επιβατών κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου. Το πιο σημαντικό είναι ότι αποδείξαμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και παράλληλα να πετύχουμε ακρίβεια & συνέπεια χρόνου στις πτήσεις μας, δεδομένο που εκτιμούν ιδιαίτερα οι επιβάτες. Η υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων δίνει στους επιβάτες μας μια καλύτερη εμπειρία επιβίβασης και προσφέρει την επιλογή συγκεκριμένης θέσης, σε όσους το επιθυμούν. Στις δοκιμαστικές πτήσεις που εφαρμόστηκε αυτή η υπηρεσία, οι θέσεις κατανεμήθηκαν στους περισσότερους επιβάτες την ώρα του check-in. Κάποιοι από τους επιβάτες επέλεξαν συγκεκριμένες θέσεις, με επικρατέστερες, τις θέσεις σε μπροστινές σειρές για να μπορούν να αποβιβαστούν πιο γρήγορα από το αεροσκάφος και τις θέσεις που βρίσκονται κοντά στις εξόδους κινδύνου για επιπλέον χώρο για τα πόδια. Είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η κίνηση θα κάνει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας πιο ευτυχισμένους όταν ταξιδεύουν με την easyJet και θα προσελκύσει νέους επιβάτες να πετάξουν μαζί μας στο μέλλον."

Στους επιβάτες που δεν επιθυμούν να πληρώσουν επιπλέον για συγκεκριμένη θέση στις πτήσεις με την υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων, η easyJet θα τους κατανέμει μία θέση χωρίς χρέωση. Επιβάτες που ταξιδεύουν μαζί έχοντας κάνει μια κράτηση, θα κάθονται μαζί όπου αυτό είναι δυνατόν, μέσω του συστήματος κρατήσεων της easyJet που χρησιμοποιεί τον πιο προηγμένο αλγόριθμο κρατήσεων στην παγκόσμια αεροπορία.

Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία που προέκυψαν από τις δοκιμαστικές πτήσεις:

- Στα μικρότερης διάρκειας ταξίδια η θέση 6A ήταν η πιο «περιζήτητη», ενώ στα μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια ήταν η θέση 1A.
- Στα μικρότερης διάρκειας ταξίδια η θέση 16B ήταν η λιγότερο δημοφιλής, ενώ αντίστοιχα στα μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια ήταν η θέση 9B.
- Οι επιβάτες προτιμούσαν θέσεις στην αριστερή πλευρά του αεροσκάφος με την ένδειξη Α, Β και C σε σχέση με τις θέσεις D, E και F.

H υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων θα συνεχιστεί να προσφέρεται δοκιμαστικά σε συγκεκριμένες πτήσεις της easyJet, μέχρι να εφαρμοστεί σε όλο το δίκτυο της, στις εξής ημερομηνίες:

Υπηρεσία από/προς: Gatwick South, Λούτον, Stansted, Southend, Μπρίστολ και Γλασκώβη (13 Νοεμβρίου), Gatwick North, Μιλάνο Malpensa, Ρώμη Fiumicino και Charles de Gaulle στο Παρίσι (20 Νοεμβρίου), Μπέλφαστ, Εδιμβούργο, Λίβερπουλ, Μάντεστερ, Νιούκαστλ, Βασιλεία, Γένοβα, Λιόν, Νις, Τουλούζ, Orly Παρίσι, Μαδρίτη, Λισσαβόνα και Βερολίνο Schonefeld (27 Νοεμβρίου).

Η easyJet θα κατανέμει σε όλους τους επιβάτες μία θέση, χωρίς επιπλέον χρέωση. Πλέον, οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν σε ποια θέση θα κάτσουν, έναντι επιπρόσθετου κόστους, όταν θα κάνουν κράτηση των πτήσεων τους, ή να την προσθέσουν αργότερα για να εξασφαλίσουν που ακριβώς θα κάθονται.

Υπάρχουν 3 ζώνες τιμών, ανάλογα την επιλογή θέσης:

- 12 λίρες Αγγλίας για επιπλέον χώρο για τα πόδια (πρώτη σειρά θέσεων και θέσεις κοντά στις εξόδους κινδύνου)
- 8 λίρες Αγγλίας για τις μπροστινές θέσεις (σειρές 2-5 σε αεροσκάφος A319 ή 2-6 σειρές σε αεροσκάφος A320)
- 3 λίρες Αγγλίας για όλες τις λοιπές θέσεις

Η easyJet εφάρμοσε δοκιμαστικά την υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων κατά τη θερινή περίοδο, την πιο δραστήρια περίοδο της εταιρίας, για να ελεγχθεί η λειτουργικότητα των νέων συστημάτων και των διαδικασιών. Η εταιρία θα εφαρμόσει την υπηρεσία αυτή το χειμώνα, που η κίνηση είναι λιγότερη, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση από ένα σύστημα στο άλλο.

Η δοκιμαστική περίοδος εφαρμογής έδειξε ότι η υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων είναι εφικτή, πετυχαίνοντας παράλληλα υψηλά επίπεδα ακρίβειας και συνέπειας χρόνου των πτήσεων και χωρίς να υπάρχει επιπλέον κόστος.

Η κάτοχοι της κάρτας easyJet plus! καθώς και επιβάτες που επιλέγουν Flexi Fare, θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση θέσης χωρίς χρέωση, καθώς και να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα οφέλη του Speedy Boarding- που τους επιτρέπει να κάνουν χρήση των Speedy Boarding check-in desks και να επιβιβαστούν πρώτοι στο αεροσκάφος.

Επιβάτες που θα κάνουν κράτηση θέσεων στις πρώτες σειρές καθώς και στις θέσεις κοντά στις εξόδους κινδύνου, θα έχουν πρόσβαση στα Speedy Boarding check-in desks και θα επιβιβάζονται πρώτοι στο αεροσκάφος.

Οι επιβάτες που έχουν ήδη κάνει κράτηση και τους ενδιαφέρει να μάθουν εάν στην πτήση τους θα έχει εφαρμοστεί η υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων, κατά τη διάρκεια μετάβασης στο νέο σύστημα, μπορούν να επισκεφθούν το http://easyjet.u5e.com/allocated-seating/en.html

Εξάλλου, η easyJet ανακοίνωσε τα στοιχεία της επιβατικής κίνησης του Αγούστου 2012. Είχε 5.873.948 επιβάτες1 (5.543.961 τον Αύγουστο του 2011) ήτοι 6% αύξηση και 91,7% πληρότητα2 (από 92,2%). Για το 12μηνο από τον Αύγουστο του 2011 μέχρι και τον φετινό Αύγουστο έχει 58.130.462 επιβάτες1 (+7,4%) και 88,8% πληρότητα2 (+1,6%).

Σημείωση:
1. Αντιπροσωπεύει τον αριθμό κρατημένων θέσεων. Οι κρατημένες θέσεις περιλαμβάνουν όλες τις θέσεις ανεξάρτητα από το αν ο επιβάτης ταξιδέψει ή όχι, διότι η easyJet ως αεροπορική εταιρεία έχει ως αρχή να μην επιστρέφει χρηματικά ποσά, και όταν η πτήση έχει αναχωρήσει, ο πελάτης που δεν εμφανίστηκε δεν δικαιούται να αλλάξει την πτήση του ή να του επιστραφούν χρήματα. Επιπλέον, οι κρατήσεις περιλαμβάνουν θέσεις που διαθέτονται για προωθητικούς σκοπούς και θέσεις για το προσωπικό της εταιρείας όταν ταξιδεύει για επαγγελματικούς σκοπούς.
2. Αντιπροσωπεύει τον αριθμό επιβατών αναλογικά με τις διαθέσιμες θέσεις προς τους επιβάτες. Δεν υπολογίζεται η πληρότητα σε σχέση με τον αριθμό των πτήσεων.



Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x