Εκτός από το Focus και το νέο B-MAX που αναμένεται το φθινόπωρο, η Ford εφοδιάζει με το νέο μικρό turbo μοτέρ και τα πολυμορφικά C-MAX και Grand C-MAX.
Το μοτέρ βενζίνης 1.0 lt EcoBoost, μόλις πρόσφατα έλαβε τη διάκριση “International Engine of the Year” για το 2012 και διατίθεται σε δύο εκδόσεις των 100 και 125 ίππων.
Το Ford C-MAX 1.0 lt EcoBoost προβλέπεται να καταναλώνει 5,1 λίτρα/100 χλμ. και να εκπέμπει 117 γρ./χλμ. CO2 και στις δύο εκδόσεις ισχύος, ενώ το Grand C-MAX αντίστοιχα 5,2 λίτρα/100 χλμ. και 119 γρ./χλμ. CO2.
Η Ford έχει πουλήσει πάνω από 200.000 C-MAX και Grand C-MAX στην Ευρώπη από το 2010 που κυκλοφόρησαν οι τελευταίες εκδόσεις τους. Τα δύο μοντέλα φέτος πέτυχαν το μεγαλύτερο μερίδιο της Ford στην κατηγορία πολυμορφικών οχημάτων (MAV) από το 2003 που κυκλοφόρησε το πρώτο C-MAX στην αγορά.
Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 lt EcoBoost χρησιμοποιεί υπερσυμπίεση. Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο κινητήρων της Ford στη Κολωνία (Γερμανία) και στη Κραϊόβα (Ρουμανία).
Περισσότεροι από 4.700 πελάτες σε όλη την Ευρώπη έχουν παραγγείλει Focus 1.0 lt EcoBoost τον πρώτο πλήρη μήνα πωλήσεων, δηλαδή περίπου το ένα τέταρτο των πωλήσεων του μοντέλου στις 19 παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές της Ford.
Η Ford προβλέπει ότι μέχρι το 2015 πάνω από τα μισά αυτοκίνητα της ευρωπαϊκής παραγωγής που προορίζονται για την Ευρώπη θα φέρουν κινητήρες EcoBoost– που επίσης διατίθενται σε εκδόσεις 1.6 lt και 2.0 lt.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.