Μοτοσικλέτα

Πιό ισχυρό Honda σκούτερ PCX150

Νέο αδερφάκι για το μοντέλο PCX125 (το σκούτερ με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη), με πρόσθετη ισχύ από μία έκδοση κινητήρα eSP επόμενης γενιάς, αποδοτικότερου και με μεγαλύτερο κυβισμό.

Νέο αδερφάκι για το μοντέλο PCX125 (το σκούτερ με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη), με πρόσθετη ισχύ από μία έκδοση κινητήρα eSP επόμενης γενιάς, αποδοτικότερου και με μεγαλύτερο κυβισμό.

To PCX125 ήταν ευρωπαϊκό bestseller το 2011, με πωλήσεις πάνω από 23.000 μονάδες. Για φέτος, το 2012, η σειρά PCX επεκτείνεται με την προσθήκη του PCX150. Διαθέτει την ισχυρότερη έκδοση 150 κ.εκ. του νέου κινητήρα eSP (enhanced Smart Power) της Honda – ενός νέου μονοκύλινδρου, υγρόψυκτου, τετράχρονου κινητήρα eSP (enhanced Smart Power) της ιαπωνικής μάρκας, που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αυξημένη αντοχή, καλύτερη οικονομία καυσίμου, περισσότερη ισχύ και ροπή και πιο αθόρυβη λειτουργία.

Το 2006, η Honda ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που ανακοίνωσε εθελοντικούς στόχους μείωσης εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) ανά μονάδα, για όλα τα προϊόντα της (και τα εργοστάσια παραγωγής τους). Η βελτιωμένη συνολική απόδοση του PCX125 είναι ένα βήμα προόδου από περιβαλλοντικής απόψεως, στο πλαίσιο της παραπάνω φιλοσοφίας.

Στην Ελλάδα, τα δύο σκούτερ PCX 125 & 150 είναι διαθέσιμα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. - Επίσημος Εισαγωγέας Διανομέας Honda Moto στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στην τιμή των 2.590 και 2.790 ευρώ αντίστοιχα.


Κινητήρας

Αρκετοί παράγοντες οδήγησαν την εξέλιξη του κινητήρα 125κ.εκ. επόμενης γενιάς της Honda: αυξημένη αντοχή και επιδόσεις, πιο αθόρυβη λειτουργία, μειωμένες εκπομπές CO2 και βελτιωμένη απόδοση καυσίμου.

Ο μονοκύλινδρος 153 κ.εκ. τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας δύο βαλβίδων SOHC χρησιμοποιεί τεχνολογίες χαμηλής τριβής για καλύτερη ισχύ και κατανάλωση. Η Honda βλέπει το νέο κινητήρα με παγκόσμια προοπτική: το συνολικό βάρος και οι φυσικές διαστάσεις του έχουν επίσης μειωθεί για μεγαλύτερη αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου από μελλοντικά μοντέλα.

Ένα κιβώτιο V-Matic ευρείας κλιμάκωσης με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση, εφοδιάζεται με ιμάντα νέας τεχνολογίας από υλικό υψηλής ελαστικότητας. Έτσι η μετάδοση στον πίσω τροχό είναι πολύ αποδοτική, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου. Το PCX150 διανύει τώρα 44.6 χλμ./λίτρο καυσίμου, επομένως με ρεζερβουάρ καυσίμου 5,9 λίτρων προσφέρει αυτονομία 263 χλμ.
Εξάλλου, ο συμπαγής θάλαμος καύσης και ψεκασμός καυσίμου PGM-FI βελτιστοποιεί την ταχύτητα καύσης και την ψυκτική απόδοση, προσαρμόζοντας τα χαρακτηριστικά ροπής στο εύρος στροφών που συνήθως χρησιμοποιεί ένας αναβάτης σκούτερ 125 κ.εκ. Ο αυλός εισαγωγής αέρα είναι πολύ λείος, βοηθώντας την περαιτέρω τη ροή. Ο βελτιστοποιημένος χρονισμός ανάφλεξης συνδυάζεται με την αποδοτική ψύξη του θαλάμου καύσης για τον περιορισμό της τάσης εμφάνισης του φαινομένου της κρουστικής καύσης (πειράκια).

Ομαλή και εξαιρετικά αθόρυβη εκκίνηση επιτυγχάνεται μέσω της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης μίζας ACG και ενός μηχανισμού αποσυμπίεσης που μειώνει τη σχετική αντίσταση.

Ο διακόπτης ρελαντί Idling Stop Switch τοποθετείται στη δεξιά πλευρά του τιμονιού. Όταν το σύστημα είναι ενεργοποιημένο, ο κινητήρας σταματά να λειτουργεί μετά από τρία λεπτά στο ρελαντί και επανεκκινεί με το άνοιγμα του γκαζιού.

Πλαίσιο

Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο είναι εξαιρετικά ανθεκτικό και επιτρέπει το χαμηλό ύψος της σέλας (761 χιλιοστά), ενώ το μεταξόνιο των 1.305 χιλ. και η "αργή" εμπρός γεωμετρία συμβάλλουν στην σταθερότητα και αίσθηση της ασφάλειας. Η ακτίνα στροφής είναι μικρή 1,98 μ., επιτρέποντας εύκολους ελιγμούς σε δύσκολους χώρους, ενώ οι 14άρες ζάντες χυτού αλουμίνιου βελτιώνουν την ευστάθεια και αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του αναβάτη.

Το Σύστημα Συνδυασμένης Πέδησης (Combined Brake System) ελέγχει το εμπρός δισκόφρενο με τριπίστονη δαγκάνα 220 χιλ. και το πίσω ταμπούρο 130 χιλ., εξισορροπώντας τις δυνάμεις εμπρός και πίσω πέδησης για ομαλό, προοδευτικό και αποτελεσματικό φρενάρισμα.


Εξοπλισμός

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα χωρά ένα κράνος full-face και κλειδώνει, ενώ το ντουλαπάκι μπροστά είναι πολύ πρακτικό και με εύκολη πρόσβαση. Στον στάνταρ εξοπλισμό προσφέρεται και σχάρα, κατάλληλη για την τοποθέτηση μιας μπαγκαζιέρας 26 λίτρων (που διατίθεται σαν αξεσουάρ). Καθώς η άνεση αποτελεί σημαντικό παράγοντα, η σέλα περιλαμβάνει υποστήριξη πλάτης για τον αναβάτη και προβλέπει άνετο χώρο για το συνεπιβάτη. Στο ταμπλό των οργάνων υπάρχει ταχύμετρο, δείκτης καυσίμου και ένδειξη για το Idle Stop.


Στυλ

Το PCX 150 διαθέτει στυλ, με κομψές φόρμες και ρέουσες καμπύλες γραμμές. Το πλήρες εμπρός φέρινγκ σε συνδυασμό με τη φιμέ ζελατίνα προστατεύουν τον αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης, ενώ τα μεγάλα, ευρύχωρα μαρσπιέ, επιτρέπουν στον αναβάτη να τεντώνει επαρκώς τα πόδια για να κάθεται αναπαυτικά στη σέλα. Μπροστά ξεχωρίζουν και οι διπλοί προβολείς με τα φλας.

Χρώματα

- Candy Rosy Red
- Asteroid Black Metallic
- Seal Silver Metallic
- Pearl Himalaya White

Προαιρετικός Εξοπλισμός

Μία γκάμα προαιρετικών αξεσουάρ αναβαθμίζει το επίπεδο άνεσης και πρακτικότητας του PCX 150. Μεταξύ αυτών είναι:

- Κιτ συναγερμού Honda
- Πίσω σχάρα
- Μπαγκαζιέρα 26 λίτρων
- Σχάρα μπαγκαζιέρας
- Κλειδαριά σε σχήμα U
- Κουκούλα σκούτερ για στάθμευση σε εξωτερικό χώρο
- Ανεμοθώρακας (ζελατίνα)
- «Κουβέρτα» σκούτερ


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x