Το 3008 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που τοποθετήθηκε το υβριδικό σύστημα HΥbrid4 και όπως είχαν υποσχεθεί οι ιθύνοντες της εταιρίας τώρα το βλέπουμε σε ακόμη ένα μοντέλο. Για την ακρίβεια οι ντίζελ υβριδικές εκδόσεις στην γκάμα του 508 είχαν εγκαινιαστεί στις εκδόσεις crossover και station αλλά όπως και να το κάνουμε στην limo sedan εκδοχή είναι πιο ενδιαφέρον παρά το κουτσουρεμένο πορτμπαγκάζ των 355 λίτρα (από 515). Η παραγωγή της νέας υβριδικής πετρελαιοκίνητης έκδοσης αναμένεται να ξεκινήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά αυτό το καλοκαίρι.
Υπενθυμίζεται πως το σύστημα περιλαμβάνει ένα κινητήρα 2.0 HDi που αποδίδει 163 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα στους πίσω τροχούς ισχύος 37 ίππους. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι μόλις 3,6 λτ./100 χλμ. με εκπομπή CO2 95 γραμμ./χλμ. ενώ από πλευράς επιδόσεων τα 0-100 χλμ./ώρα πετυχαίνονται σε 9 δλ. με την τελική να φτάνει τα 209 χλμ./ώρα. Η συνδυασμένη ισχύς διαμορφώνεται στους 200 ίππους προσφέροντας τέσσερις εναλλακτικούς τρόπους κίνησης. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.