Ειδήσεις

Διαδικτυακή …τιμωρία στον Ρούνεϊ (video)

Το πάθος και η ανυπομονησία του Γουέιν Ρούνεϊ για την πρώτη του συμμετοχή στο Euro 2012 αποτέλεσε την καλύτερη αφορμή για την εταιρεία αθλητικών ειδών που συνεργάζεται μαζί του, αλλά οι σύμβουλοι marketing του Άγγλου επιθετικού λογάριαζαν χωρίς …τον ξενοδόχο. Και οι «συστάσεις» δεν άργησαν να έρθουν.

Το πάθος και η ανυπομονησία του Γουέιν Ρούνεϊ για την πρώτη του συμμετοχή στο Euro 2012 αποτέλεσε την καλύτερη αφορμή για την εταιρεία αθλητικών ειδών που συνεργάζεται μαζί του, αλλά οι σύμβουλοι marketing του Άγγλου επιθετικού λογάριαζαν χωρίς …τον ξενοδόχο.

Και οι «συστάσεις» δεν άργησαν να έρθουν.

Η ASA (Advertising Standards Authority), ανεξάρτητη Αρχή που ασχολείται με τη διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο, απαγόρευσε στον Άγγλο άσο να αναπαράγει σχόλια στο twitter ή και να ανεβάζει ο ίδιος βίντεο στον προσωπικό του λογαριασμό, που να σχετίζονται με εταιρεία που δεν ανήκει στους επίσημους χορηγούς της UEFA.

Το ζήτημα προέκυψε μετά την ανάρτηση από τον Ρούνεϊ ενός βίντεο της εταιρείας που τον ντύνει. Η ASA θεώρησε ότι ο Ρούνεϊ προσπάθησε να «περάσει» ένα μήνυμα στον κόσμο, χωρίς να δείχνει ξεκάθαρα ότι πρόκειται για διαφήμιση.

Ο επιθετικός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχει περισσότερα από 4 εκατ. followers στο twitter, οι οποίοι έγιναν αποδέκτες του μηνύματος, το οποίο ανέφερε: «My time is now». Το βίντεο αποτελεί τη διαφημιστική καμπάνια της αθλητικής εταιρείας, με αφορμή τη συμμετοχή του Ρούνεϊ στο Euro 2012, μετά την ποινή των δύο αγωνιστικών που του είχε επιβληθεί.



Όπως αναφέρεται στον αγγλικό Τύπο, η κίνηση του Ρούνεϊ έγινε μετά από πλήρη συνεννόηση με το διαφημιστικό τμήμα της εταιρείας αθλητικών ειδών, το οποίο τονίζει ότι δεν μπορεί να υπάρξει απαγόρευση ανάρτησης σχολίων αφού στο twitter η επιλογή του κόσμου να «ακολουθήσει» κάποιον γίνεται συνειδητά. «Το twitter είναι Μέσο άμεσης επικοινωνίας και δεν νομίζουμε ότι όσοι ακολουθούν τους παίκτες ενοχλούνται με τη συνεργασία τους μαζί μας», αναφέρουν χαρακτηριστικά τα μέλη του τμήματος marketing της εταιρείας. Παρόμοιο περιστατικό είχε συμβεί και τον Ιανουάριο, πάλι με τον Ρούνεϊ, αλλά και με τον Τζακ Γουίλσιρ.

Από την πλευρά της, η ASA επιμένει ότι η αναφορά στο όνομα της εταιρείας δεν είναι εμφανής και μπορεί κάποιος από τους πολίτες που ακολουθεί τους ποδοσφαιριστές να μην καταλάβει περί τίνος πρόκειται.

To tweet του Ρούνεϊ, μία ημέρα πριν τον αγώνα με την Ουκρανία:



Και αυτό του Ιανουαρίου:



Πηγή: england365.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x