F1

Κούρσα για εφτά… άλογα!

Μάλιστα! Αυτό είναι ένα πρωτάθλημα του επιπέδου της Φόρμουλα 1! Έξι γκραν πρι, έξι διαφορετικοί νικητές και εφτά πιλότοι που διεκδικούν το πρωτάθλημα. Το www.sport-fm.gr βγάζει τα κομπιουτεράκια και συγκρίνει τις δύο πολύ διαφορετικές τελευταίες σεζόν μέχρι την ολοκλήρωση των πρώτων έξι γκραν πρι.

Μάλιστα! Αυτό είναι ένα πρωτάθλημα του επιπέδου της Φόρμουλα 1! Έξι γκραν πρι, έξι διαφορετικοί νικητές και εφτά πιλότοι που διεκδικούν το πρωτάθλημα. Το www.sport-fm.gr βγάζει τα κομπιουτεράκια και συγκρίνει τις δύο πολύ διαφορετικές τελευταίες σεζόν μέχρι την ολοκλήρωση των πρώτων έξι γκραν πρι.

Το φετινό πρωτάθλημα δεν έχει να θυμίσει σε τίποτα το περσινό. Αξίζει να σημειωθεί πως το 2011, μετά τα έξι γκραν πρι ο Σεμπάστιαν Φέτελ είχε κερδίσει το 95% των διαθέσιμων βαθμών, ενώ φέτος ο πρωτοπόρος, Φερνάντο Αλόνσο, μόλις το 51%.

Και αυτό γιατί φέτος έχουμε… πολυχρωμία στο βάθρο. Στα πρώτα έξι γκραν πρι, έξι διαφορετικοί πιλότοι έχουν πάρει την καρό σημαία, κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ ξανά στην ιστορία της Φόρμουλα 1.

Ο Φερνάντο Αλόνσο, έχοντας μία νίκη και δύο παρουσίες στο βάθρο (δεύτερη και τρίτη θέση), βρίσκεται στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος (76 βαθμοί), έχοντας τρεις βαθμούς διαφορά από το δίδυμο της Red Bull -Σεμπάστιαν Φέτελ, Μαρκ Γουέμπερ- το οποίο… συγκατοικεί στη δεύτερη θέση.

Στην τέταρτη θέση και μέσα στο παιχνίδι του τίτλου (απέχει 13 βαθμούς από την κορυφή), βρίσκεται ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός πιλότος της McLaren, μπορεί να μην έχει πάρει την καρό σημαία, ωστόσο έχει τρεις παρουσίες στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Στην πέμπτη θέση και μόλις 17 βαθμούς από την κορυφή βρίσκεται ο Νίκο Ρόσμπεργκ. Η έκπληξη του γκραν πρι της Κίνας, πήρε την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα και με τη δεύτερη θέση στο Μονακό, μένει σε τροχιά τίτλου.

Όνειρα τίτλου μπορεί να κάνει και ο Κίμι Ραϊκόνεν. Ο “Iceman” δεν έχει ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ωστόσο με μία δεύτερη και μία τρίτη θέση, απέχει 25 βαθμούς από την κορυφή.

Με 31 βαθμούς διαφορά από τον Αλόνσο, ο Τζένσον Μπάτον, τα έχει με την ατυχία του. Έχει ανέβει μία φορά στο βάθρο, αλλά τρεις δεν έχει καταφέρει να βαθμολογηθεί.

2011:

1. Φέτελ, 143 βαθμούς: 5 νίκες (Αυστραλία, Μαλαισία, Τουρκία, Ισπανία, Μονακό), 1 δεύτερη θέση (Κίνα)
2. Χάμιλτον, 85 βαθμούς: 1 νίκη (Κίνα), 2 δεύτερες θέσεις (Αυστραλία, Ισπανία), 58 βαθμοί διαφορά
3. Γουέμπερ, 79 βαθμούς: 1 δεύτερη θέση (Τουρκία), 1 τρίτη θέση (Κίνα), 64 βαθμοί διαφορά
4. Μπάτον, 76 βαθμοί: 1 δεύτερη θέση (Μαλαισία), 2 τρίτες (Ισπανία, Μονακό),67 βαθμοί διαφορά
5. Αλόνσο, 69 βαθμοί: 1 δεύτερη (Ισπανία) και 1 τρίτη (Τουρκία), 74 βαθμοί διαφορά

2012:

1. Αλόνσο, 76 βαθμοί: 1 νίκη (Μαλαισία) 1 δεύτερη θέση (Ισπανία), 1 τρίτη θέση (Μονακό)
2. Φέτελ, 73 βαθμοί: 1 νίκη (Μπαχρέιν), 1 δεύτερη θέση (Αυστραλία), 3 βαθμοί διαφορά
3. Γουέμπερ, 73 βαθμοί: 1 νικη (Μονακό), 3 βαθμοί διαφορά
4. Χάμιλτον, 63 βαθμοί: καμία νίκη, 3 τρίτες θέσεις (Αυστραλία, Μαλαισία, Κίνα), 13 βαθμοί διαφορά
5. Ρόσμπεργκ ,59 βαθμοί: 1 νίκη (Κίνα), 1 δεύτερη θέση (Μονακό), 17 βαθμοί διαφορά.
6. Ραϊκόνεν, 51 βαθμούς: 1 δεύτερη θέση (Μπαχρέιν), 1 τρίτη (Ισπανία), 25 βαθμοί διαφορά.
7. Μπάτον, 45 βαθμούς: 1 νίκη (Αυστραλία), 1 δεύτερη θέση (Κίνα), 31 βαθμοί διαφορά.

Εδώ μπορείτε να δείτε γιατί το φετινό πρωτάθλημα μένει στην ιστορία της Formula 1!

Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x