Γενικά

Tα κλασικά αυτοκίνητα του μουσείου της Porsche στο Mille Miglia

Οι θρύλοι στη γραμμή εκκίνησης: από τις 17 έως τις 20 Μαϊου 2012, το Μουσείο Porsche θα καλύψει τα θρυλικά χίλια μίλια του Mille Miglia με την εντυπωσιακότερη ομάδα του μέχρι σήμερα.

Οι θρύλοι στη γραμμή εκκίνησης: από τις 17 έως τις 20 Μαϊου 2012, το Μουσείο Porsche θα καλύψει τα θρυλικά χίλια μίλια του Mille Miglia με την εντυπωσιακότερη ομάδα του μέχρι σήμερα.

Σε αυτό το φημισμένο αγώνα αντοχής θα συμμετάσχουν δύο Porsche 550 Spyder, μία 356 Speedster 1500, μία 356 Speedster 1600, μία 356 Speedster 1600 S και μία 356 Coupe με το χαρακτηριστικό παρμπρίζ σχήματος "V", το λεγόμενο "Knickscheibe" (κυρτό παρμπρίζ). Ο αγώνας ακολουθεί την πορεία των πιο όμορφων δρόμων από την Μπρέσια έως τη Ρώμη και επιστροφή, ενώ αποτελεί μια από τις σημαντικότερες διοργανώσεις στο ημερολόγιο της Porsche AG. Το Mille Miglia αποτελεί πρόκληση για αγώνες και οδηγούς έως σήμερα, καθώς η διαδρομή των 1.600 χιλιομέτρων καλύπτεται σε τρεις μόλις ημέρες και συνήθως στη διάρκειά της επικρατούν διαφορετικές καιρικές συνθήκες.

Οι αριθμοί 550 και 356 αντιπροσωπεύουν σημαντικές επιτυχίες της Porsche στο Mille Miglia. Οι πρώτοι οδηγοί της Porsche που γεύθηκαν τη νίκη ήταν το δίδυμο του Πρίγκιπα του Metternich και του Κόμη του Einsiedel το 1952, με μια Porsche 356 1100. Τις τρεις πρώτες θέσεις στην κατηγορία του 1,1 λίτρου κατέλαβαν τα σπορ αυτοκίνητα από το Zuffenhausen, γεγονός που καταδεικνύει τις εντυπωσιακές δυνατότητες της Porsche 356.

Τον επόμενο χρόνο, το 1953, μια πραγματική φάλαγγα 18 αυτοκινήτων Type 356 πήραν θέση στη γραμμή εκκίνησης της Μπρέσια. Οι πιο επιτυχημένες ομάδες της Porsche ήταν αυτή του Hans Herrmann και του Erwin Bauer, οι οποίοι τερμάτισαν πρώτοι στην κατηγορία των δίλιτρων σπορ αυτοκινήτων, και αυτή των Hans Leo von Hoesch και Werner Engel που κέρδισαν στην κατηγορία των 1300 κ.εκ. Ενώ, η 550 Spyder το 1954 πέτυχε μάλλον το πιο εντυπωσιακό κατόρθωμα καθώς ο εργοστασιακός οδηγός Hans Herrmann για να κερδίσει πολύτιμο χρόνο πέρασε με το χαμηλωμένο κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητό του κάτω από τις κατεβασμένες μπάρες μιας σιδηροδρομικής διάβασης, ακριβώς πριν περάσει από το σημείο ένα τρένο. Το δίδυμο Hermann/Linge ολοκλήρωσαν τον αγώνα με μια νίκη κατηγορίας, καταλαμβάνοντας την εντυπωσιακή έκτη θέση στη γενική κατάταξη.

Η Porsche επανέλαβε αυτήν την επιτυχία και το 1955: αυτήν τη φορά με οδηγούς τους Wolfgang Seidel και Helmut Glockler, οι οποίοι απέσπασαν τη νίκη στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων 1,5 λίτρου με την 550 Spyder, μπροστά από τους Richard von Frankenberg και Peter Oberndorf μαζί με τον Rainer Gunzler, οι οποίοι ήρθαν πρώτοι στις κατηγορίες GT κάτω και πάνω από τα 1300 κ.εκ. αντίστοιχα, οδηγώντας Porsche 356.

Το 1956, η έντονη βροχόπτωση στέρησε τη νίκη από την Porsche 550 A με οδηγό τον Hans Herrmann, όμως η Porsche απέσπασε ταυτόχρονα δύο νίκες κατηγορίας, χάρη στους Olof Perssson και Gunnar Blomquist (356 1500 Carrera) και τους Harald von Saucken και Georg Bialas (356 1500 Speedster). Στο τελευταίο κλασικό Mille Miglia το 1957, η νίκη στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων έως 1500 κ.εκ. «κατοχυρώθηκε» στον Ιταλό Umberto Maglioli με Porsche 550 A Spyder. Οι Paul-Ernst Strahle και Herbert Linge πήραν τη νίκη στην ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία Gran Turismo από 1300 έως 1600 κ.εκ., στην οποία πρωταγωνίστησαν σχεδόν αποκλειστικά οι Porsche 356.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x