Στάση Media με τον Νίκο Μαυρομμάτη

Παράταση ...40% ο τελικός, τηλεθέαση Ζαμπίδη!

Όπως προβλέψαμε χθες (28/4), ο ΣΚΑΙ κέρδισε (άνετα) τη μάχη της τηλεθέασης στον ανταγωνισμό των ελεύθερης εμβέλειας καναλιών το Σάββατο το βράδυ, το διάστημα διεξαγωγής του τελικού Κυπέλλου Ελλαδας.

Όπως προβλέψαμε χθες (28/4), ο ΣΚΑΙ κέρδισε (άνετα) τη μάχη της τηλεθέασης στον ανταγωνισμό των ελεύθερης εμβέλειας καναλιών το Σάββατο το βράδυ, το διάστημα διεξαγωγής του τελικού Κυπέλλου Ελλαδας.

Έτσι: Στην κανονική διάρκεια η μετάδοση σημείωσε από 26.4% (στην αρχή του β' ημιχρόνου) μέχρι 32.6% (δεύτερο τέταρτο αγώνα, την στιγμή που ο Ολυμπιακός άνοιξε το σκορ).

Στην παράταση το μεριδιο απογειώθηκε και κινήθηκε απ' το 29% μέχρι 39.9% (!).

Η pre game εκπομπή του ΣΚΑΙ (20.00-20.30) κατέγραψε από 12% μέχρι 14.8%.

Σε απόλυτα νούμερα, τον τελικό είδαν (απ' τον ΣΚΑΙ) 1.25 εκ. κόσμου στην κανονική διάρκεια και 1.4 εκ. κόσμου στην παράταση.

Ο Ζαμπίδης στον ΑΝΤ1
Την ώρα που ο ΣΚΑΙ έδειχνε τον τελικό του Κυπέλλου, ο ΑΝΤ1 είχε κικ-μπόξινγκ και Μιχάλη Ζαμπίδη. Το μερίδιο τηλεθέασης της μετάδοσης σημείωσε το μεγαλύτερο ύψος μετά την ολοκλήρωση του τελικού, καθώς έφτασε στο 33.6%.

Οι δύο αγώνες μπάσκετ
Χαμηλά ήταν τα νούμερα των δύο αγώνων μπάσκετ (για τα πλέι-οφ της Α1) που μετέδωσε η ΕΤ1. Το Κολοσσος Ρ.-Παναθηναϊκός σημείωσε 6.5% και το Πανιώνιος-Ολυμπιακός 7.9%.

Χαμόγελα στον ΟΤΕ
Μετά την ολοκλήρωση του τελικού, αργά το βράδυ του Σαββάτου, οι άνθρωποι του ΟΤΕ που επισκέφτηκαν το βαν απ' το οποίο έγινε η τηλεοπτική παραγωγή και έδωσαν συγχαρητήρια στους υπεύθυνους. Ήταν, κατα την άποψη των ανθρωπων του ΟΤΕ, μία άρτια κάλυψη του τελικού.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x