Γενικά

Βασιλάκης και όχι Συγγελίδης, πρόεδρος Σ.Ε.Α.Α.

Βιαστήκαμε να βγάλουμε πρόεδρο τον Πολυχρόνη Συγγελίδη, πριν καν αυτός εκλεγεί. Στις 21 Μαρτίου, στο πλαίσιο της τριετούς ανανέωσης που προβλέπει το καταστατικό του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, έγιναν εκλογές.

Βιαστήκαμε να βγάλουμε πρόεδρο τον Πολυχρόνη Συγγελίδη, πριν καν αυτός εκλεγεί. Στις 21 Μαρτίου, στο πλαίσιο της τριετούς ανανέωσης που προβλέπει το καταστατικό του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, έγιναν εκλογές.

Σε αυτές πρώτευσε σε ψήφους ο Π. Συγγελίδης (εισαγωγέας των εταιρειών: Citroen, Lancia, Jeep και αντιπρόσωπος του ομίλου Fiat) με 82%, ακολουθούμενος από τον Αρη Αραβανή (πρόεδρος Toyota Ελλάς), τον Γιώργο Βασιλάκη (εισαγωγέας Seat, Saab) και τον Γιάννη Ταβανίδη (πρόεδρος Ford Motor Hellas). Συνήθως, σε τέτοιες περιπτώσεις, ο πρώτος σε ψήφους εκλέγεται από τη συνεδρίαση του "σώματος" του διοικητικού συμβουλίου και πρόεδρος του Δ.Σ. Γι', αυτό και εμείς, όπως και οι...πληροφοριοδότες μας, σπεύσαμε να αναδείξουμε πρόεδρο τον Π. Συγγελίδη. Λίγες ημέρες αργότερα διαψευστήκαμε, μιά και μόλις πριν λίγη ώρα ανακοινώθηκε ότι πρόεδρος παραμένει για δεύτερη θητεία ο Γιώργος Βασιλάκης, με αντιπρόεδρο τον Π. Συγγελίδη.

Πληροφορίες, που ελπίζουμε αυτή τη φορά να είναι σωστές, θέλουν να ασκήθηκε πίεση στο Γιώργο Βασιλάκη να αναλάβει εκ νέου την προεδρία, μολονότι εκείνος δεν ήθελε τόσο, ίσως επειδή ήταν τρίτος σε ψήφους, παρόλο που δεν επιδίωξε εντόνως την επανεκλογή του. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι μπορεί ο Π. Συγγελίδης να ήταν πρώτος σε ψήφους, ωστόσο δεν ήταν και πρώτος σε επιλογή για τη θέση του προέδρου.

Γίνονται αυτά σε εκλογές και ειδικά όταν έχεις να κάνεις με επιχειρηματίες. Πάντως, στα θετικά συγκαταλέγεται το γεγονός ότι έπειτα από πολλά χρόνια υπάρχει έντονη εκπροσώπηση των θυγατρικών εταιρειών των εργοστασίων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, με προέδρους στο Διοικητικό Συμβούλιο του Σ.Ε.Α.Α. (Αραβανής, Ταβανίδης). Αυτό αποτελούσε επιθυμία του Γιώργου Βασιλάκη, προς εξισορρόπηση της κατάστασης με τους Ελληνες εισαγωγείς. Με αφορμή αυτό το στοιχείο, θυμάμαι ότι αείμνηστος Δημήτρης Σακελλαρόπουλος (έφυγε πρόσφατα από τη ζωή) ως πρόεδρος της Ford Motor Hellas ήταν σε ρήξη με το Σ.Ε.Α.Α. Ομως, οι εποχές αλλάζουν...

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, που εκπροσωπεί από το 1934 το σύνολο των εθνικών διανομέων οχημάτων της χώρας, εισαγωγέων επιβατικών, φορτηγών, λεωφορείων και δικύκλων, έχει την εξής σύνθεση:

Πρόεδρος Βασιλάκης Θ. Γεώργιος (εισαγωγέας Saab, Seat)
Αντιπρόεδρος Συγγελίδης Γ. Πολυχρόνης (εισαγωγέας Lancia, Chrysler, Jeep)
Γενικός Γραμματέας Αραβανής Ν. Αριστείδης (πρόεδρος Toyota Ελλάς)
Ταμίας Κοντέλλης Ε. Ιωάννης (όμιλος Κοντέλλη)
Μέλος Θεοχαράκης Ι. Παναγιώτης (εισαγωγέας Nissan)
Μέλος Σαρακάκης Δ. Ιωάννης (εισαγωγέας Honda, Mitsubishi κ.α.)
Μέλος Ταβανίδης Κ. Ιωάννης (πρόεδρος Ford Motor Hellas)

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο έθεσε ως κύριο μέλημα την αντιμετώπιση της οξείας κρίσης που βιώνει ο κλάδος, που δυστυχώς ως σήμερα έχει αποτέλεσμα να χαθούν σχεδόν το 30% των θέσεων εργασίας στα επίσημα δίκτυα διανομής και πλέον των 20.000 θέσεων στον ευρύτερο χώρο του αυτοκινήτου, βάσει επίσημων στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ.

Σημειώνεται επίσης, ότι η αγορά και χρήση του αυτοκινήτου στην Ελλάδα προσφέρει ακόμη και τώρα απασχόληση σε σχεδόν 89.200 εργαζομένους, συμμετέχει κατά 3% στο ΑΕΠ και αποφέρει το 12,1% των τακτικών εσόδων του προϋπολογισμού.

Καλή θητεία και με έργα. Οχι άλλες επισημάνσεις, όπως έγραψα προ ημερών.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x