«Ντύσε το Κουτί σου»: Ένας παγκόσμιος διαδικτυακός διαγωνισμός της Durex που θα βραβεύσει την πιο δημιουργική σχεδιαστική ιδέα! Το μήνυμα της Durex είναι ξεκάθαρο: Βοηθήστε μας να «ντύσουμε» το νέο κουτί μας και εμείς θα σας «καλύψουμε»!
H Durex – Παγκόσμιος Ηγέτης στο χώρο των προφυλακτικών - στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής καμπάνιας που έχει ως κεντρικό στόχο την ενημέρωση γύρω από θέματα σεξουαλικής αγωγής των νέων, διοργανώνει τον Παγκόσμιο Διαγωνισμό «Naked Box», o οποίος θα διεξαχθεί από 26 Μαρτίου έως 17 Απριλίου 2012! Ο εκκεντρικός, αλλά παράλληλα και πρωτοποριακός διαγωνισμός «Naked Box» της Durex προσκαλεί τους νέους και τις νέες από όλο τον κόσμο να στείλουν τις δικές τους δημιουργικές ιδέες για το σχέδιο που θα «ντύσει» την καινούργια συσκευασία των προφυλακτικών της!
Το μήνυμα της Durex είναι ξεκάθαρο: «Βοηθήστε μας να «ντύσουμε» το νέο προϊόν της Durex και εμείς θα σας καλύψουμε». Πρόκειται για μια πρωτότυπη και συναρπαστική πρόκληση προς τους νέους, που σκοπό έχει όχι μόνο να βραβεύσει την πιο δημιουργική ιδέα, αλλά ταυτόχρονα να ενημερώσει τους νέους για σημαντικά θέματα που αφορούν την σεξουαλική υγεία.
Το μεγάλο έπαθλο του διαγωνισμού; Ο μεγάλος, ταλαντούχος νικητής θα έχει την ευκαιρία να δει την ιδέα του να υλοποιείται και ως η νέα συσκευασία της Durex που θα κυκλοφορήσει σε όλον τον κόσμο!
Παράλληλα, η Durex θα επιβραβεύσει με πάρα πολλά δώρα τόσο τους διαγωνιζόμενους όσο και τους συμμετέχοντες στη ψηφοφορία.
Για πληροφορίες, δοκιμές και υποβολή συμμετοχών:
www.durex.com/nakedbox
http://www.facebook.com/DurexGreece
Η απόφαση της Durex να πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός «Naked Box» διαδικτυακά, αποδεικνύει τη σημασία που αποδίδει στην άμεση επικοινωνία με το κοινό. Στην Ελλάδα μπορείτε να επισκεφθείτε και να γίνετε fan της επίσημης ιστοσελίδας στο Facebook και το Twitter:
http://www.facebook.com/DurexGreece
http://twitter.com/DUREXGR
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.