Λίγες ημέρες πριν το πρώτο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα της Αυστραλίας (16-18/3), ανακοινώθηκε πως οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους διπλή ζώνη ενεργοποίησης του DRS.
Το εν λόγω σύστημα επιτρέπει στους πιλότους να αυξήσουν την τελική τους ταχύτητα, αλλάζοντας την κλίση της πίσω αεροτομής.
Την περσινή σεζόν οι πιλότοι μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μόνο μία φορά το DRS στην πίστα του Άλμπερτ Παρκ, η οποία δεν ευνοεί τις προσπεράσεις. Ωστόσο, με τη διπλή ζώνη, οι πιλότοι μπορούν να έχουν περισσότερες ευκαιρίες να διεκδικήσουν μία καλύτερη θέση.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.