Δελτία Τύπου

Οι αληθινές αξίες του αθλητισμού… (vid)

Η πρωτοπόρος εταιρία σε αθλητικά είδη ASICS, παρουσιάζει μια νέα διεθνή, τηλεοπτική, έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή διαφημιστική καμπάνια, με θέμα τις αξίες του αθλητισμού.

Η πρωτοπόρος εταιρία σε αθλητικά είδη ASICS, παρουσιάζει μια νέα διεθνή, τηλεοπτική, έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή διαφημιστική καμπάνια, με θέμα τις αξίες του αθλητισμού.

Η νέα καμπάνια που δημιουργήθηκε από την εταιρία 180 Amsterdam και έχει τον τίτλο ‘Made of Sport’, εξυμνεί το ταξίδι του πραγματικού αθλητή προς τον δικό του, προσωπικό θρίαμβο. Εξυμνεί τα πρωινά ξυπνήματα και τα ξενύχτια που απαιτούνται για αυτόν τον σκοπό. Τιμά τους αθλητές που εκτιμούν ο ένας τον άλλον και αναγνωρίζει τις προκλήσεις, τις απαιτήσεις, το πάθος και την αφοσίωση που τους ωθούν σε ανταμοιβές πιο ευγενείς και πιο πολύτιμες από την φήμη και τον πλούτο.

Δείτε την καμπάνια «Made of Sport»:



Η συγκεκριμένη καμπάνια περιλαμβάνει ένα σύνολο τηλεοπτικών σποτ διάρκειας 60, 30, 20 και 6 δευτερολέπτων, καθώς και υλικό για μονοσέλιδες ή δισέλιδες καταχωρήσεις στον τύπο. Επίσης, στην ιστοσελίδα της εταιρίας θα είναι διαθέσιμη μια σειρά από ταινίες μικρού μήκους διάρκειας τριών λεπτών. Η καμπάνια θα μεταδοθεί στην Ευρώπη, στην Ασία (Ιαπωνία και Νότιο Κορέα) καθώς επίσης και στην Ωκεανία.

Στην καμπάνια που είναι σκηνοθετημένη από τον Henrik Hansen, εμφανίζονται κορυφαίοι και ερασιτέχνες αθλητές, μεταξύ των οποίων, αθλητές που μετέχουν σε Ολυμπιακούς Αγώνες όπως η αμερικανίδα δρομέας Lolo Jones, ο γερμανός Ολυμπιονίκης στο τρίαθλο Jan Frodeno και ο γάλλος πρωταθλητής στο ορεινό τρέξιμο, Emmanuel Gault. Η καμπάνια δείχνει τη σκληρή δουλειά και την εξάσκηση την οποία υφίστανται οι αφοσιωμένοι αθλητές σε κάθε επίπεδο.. Ο εκφωνητής, κατά τη διάρκεια των σποτ, κάνει χαρακτηριστικές δηλώσεις σχετικά με τον κάθε αθλητή, όπως, «I am made of all the days you don’t see. Not just the ones you do.» και «I am made of everything to come. Not just what has been».

Στο τέλος του κάθε σποτ, ακούγεται η ερώτηση, «Are You Made of Sport?»,καλώντας έτσι τον θεατή να κοιτάξει μέσα του και να αξιολογήσει τις δικές του, πραγματικές απόψεις για τον αθλητισμό.

Ο Michael Price, ο Ευρωπαϊκός Διευθυντής Marketing της ASICS δήλωσε, «Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία καμπάνια που παρουσιάζει τον αθλητισμό με την πραγματική του έννοια, και διεισδύει στις αυθεντικές του αξίες: την ομαδική συνεργασία, τη θυσία, το αθλητικό πνεύμα και την αφοσίωση. Πιστεύουμε πως το κοινό θα ταυτιστεί περισσότερο βλέποντας την παρασκηνιακή δράση κορυφαίων καθώς επίσης και απλών, καθημερινών αθλητών, από το να δει διάσημους αθλητές να στήνονται μπροστά στο φακό».

Ο Al Moseley, διοικητικό στέλεχος και Executive Creative Director της εταιρείας 180 Amsterdam δήλωσε: «Η ASICS αναμορφώνει την έννοια του πραγματικού αθλητισμού, και την επιστρέφει στον καθημερινό αθλητή. Η καμπάνια παροτρύνει το κοινό να αναρωτηθεί αν και εκείνοι έχουν μέσα τους την αφοσίωση και το πάθος που επιδεικνύουν οι πραγματικοί αθλητές».

Το έντυπο υλικό της καμπάνιας, για το οποίο τις φωτογραφίες έχει τραβήξει ο Ben Ingham, περιέχει εικόνες από κορυφαίους και ερασιτέχνες αθλητές κατά τη διάρκειά της προπόνησής τους σε αθλήματα όπως το χάντμπολ το τένις, καθώς επίσης και το τρέξιμο. Ο Christophe Lemaitre,ο πιο γρήγορος άνθρωπος στην Ευρώπη, εμφανίζεται στην καμπάνια δηλώνοντας: «I am built of sweat. Not swagger. - Είμαι φτιαγμένος από ιδρώτα. Όχι από αλαζονεία».

Επάνω στην φωτογραφία του Simon Wheatcroft, ενός τυφλού άγγλου δρομέα, αναγράφεται με έντονα γράμματα η δήλωση: ‘I am made of beliefs. Not barriers.’ «Είμαι φτιαγμένος από πίστη. Όχι από εμπόδια».

Έχουν δημιουργηθεί επίσης σποτ για τα βασικά προϊόντα ένδυσης και υπόδησης, τα οποία συμπεριλαμβάνουν σλόγκαν που τονίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είδους, όπως για παράδειγμα: «Made of Adaptive Support» για το νέο ASICS GEL-KAYANO 18 και «Made of Water Release» για τα νέα ASICS GEL-FUJI για ορεινό τρέξιμο.

Η καμπάνια αυτή, θα είναι το μεγαλύτερο διαφημιστικό εγχείρημα της ASICS στην Ευρώπη μέχρι σήμερα. Θα μεταδίδεται ζωντανά σε όλη την Ευρώπη στις αρχές Ιανουαρίου του 2012, αρχίζοντας από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Γερμανία. Τα τηλεοπτικά σποτ έχουν ήδη παρουσιαστεί στο Eurosport και θα μεταδίδονται από τις 15 έως τις 31 Δεκεμβρίου σε 59 χώρες, και σε 125 εκατομμύρια σπίτια.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x