Νέα μοντέλα

Ξάφνιασε η VW με υβριδικό Jetta…

Την Αμερική διάλεξε η VW για να παρουσιάσει κι αυτή υβριδικό μοντέλο σε εμπορική κατηγορία.

Την Αμερική διάλεξε η VW για να παρουσιάσει κι αυτή υβριδικό μοντέλο σε εμπορική κατηγορία. Υπάρχει μεν το Touareg Hybrid, ωστόσο στα μεγάλα SUV οι πωλήσεις είναι περιορισμένες. Στο Ντιτρόιτ εμφάνισε λοιπόν το μικρομεσαίο οικογενειακό Jetta Hybrid. Θα πωλείται πρώτα στη Βόρειο Αμερική από φέτος το Νοέμβριο και αρχές του 2013 στην Ευρώπη. Μάλιστα, για πρώτη φορά στην Αμερική η VW χρησιμοποιεί ένα σχετικά μικρό (1.4 lt) αλλά πανίσχυρο κινητήρα βενζίνης TSI (150 hp με 250 Nm ροπής), σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 20 kW (26,82 hp). Αυτό επιβεβαιώνει την άποψη ότι στην Αμερική με τα ακριβά πλέον καύσιμα, οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων γυρίζουν την πλάτη στα μεγάλου κυβισμού μοντέλα.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Οσον αφορά στο υβριδικό Jetta, παρά την αύξηση του βάρους κατά 100 κιλά λόγω των μπαταριών (με 60 κυψέλες κάτω από τα πίσω καθίσματα) για την αποθήκευσης της ηλεκτρικής ενέργειας, είναι σχετικά…σπίρτο στην επιτάχυνση με 9 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, εξαιτίας τις καλής ροπής από τις χαμηλές στροφές. Παράλληλα, η μικτή χρήση του υβριδικού συστήματος, έχει 20% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκίνητο Jetta 1.4 TSI. Κυρίως δε στην πόλη, η κατανάλωση εμφανίζεται μειωμένη κατά 30%, μια και μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά (δεν εκπέμπει καθόλου ρύπους) με ταχύτητα 70 χλμ./ώρα για 2 χλμ. απόσταση. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με 7άρι αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων DSG διπλού συμπλέκτη.


Εν συντομία…
Η λειτουργία του ηλεκτρικού μοτέρ γίνεται αυτόματα με ταχύτητα πάνω από 60 χλμ./ώρα ή από τον οδηγό πατώντας διακόπτη σε πάνω από 70 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή ο κινητήρας βενζίνης παύει να λειτουργεί εξοικονομώντας ενέργεια και καύσιμο (περίπου το ένα τρίτο). Ο κινητήρας σταματά επίσης και όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται στο φανάρι για παράδειγμα. Τότε η μπαταρία αναλαμβάνει την τροφοδότηση των ηλεκτρικών συστημάτων του αυτοκινήτου (ηχοσύστημα, κλιματισμός κ.α.). Εξάλλου, κατά το φρενάρισμα, το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας τη συσσωρεύει στη μπαταρία και τη μετατρέπει σε ηλεκτρική, άμεσα διαθέσιμη.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x