Νέα μοντέλα

Aixam και Mega για 16άρηδες…

Aixam - Mega: Με άδεια μοτοποδηλάτου, μέχρι το πρώτο δίπλωμα αυτοκινήτου ή και μετά. Μολονότι από το 2006 ξεκίνησε η εισαγωγή των μικρών τετράτροχων Aixam στην Ελλάδα, εντούτοις η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη καθιστούσε απαγορευτική την αγορά ενός τέτοιου οχήματος, ακριβώς επειδή είχε κινητήρα πετρελαίου 400 κ.εκ. Τώρα οι συνθήκες είναι περισσότερο ιδανικές..

Μολονότι από το 2006 ξεκίνησε η εισαγωγή των μικρών τετράτροχων Aixam στην Ελλάδα, εντούτοις η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη καθιστούσε απαγορευτική την αγορά ενός τέτοιου οχήματος, ακριβώς επειδή είχε κινητήρα πετρελαίου 400 κ.εκ. Εφοδιαζόταν και με μοτέρ βενζίνης αλλά το κόστος απόκτησης ήταν μεγάλο. Παρά ταύτα, σε διάφορα νησιά των Κυκλάδων, των Δωδεκανήσων και στην Κρήτη, ήδη έχουν πουληθεί 130 τέτοια τετράκυκλα.


Τώρα που με νόμο επιτράπηκε και πάλι η πετρελαιοκίνηση, οι συνθήκες είναι περισσότερο ιδανικές για την εκ νέου παρουσίαση των Aixam με νέο μάλιστα μοντέλο και βέβαια τις πωλήσεις τους στην πρωτεύουσα και την συμπρωτεύουσα, αν και η βαρύτητα θα δοθεί και πάλι στα νησιά.


ΠΑΡΑΣΤΗΜΑ

Το νέο μοντέλο Aixam, έχει πέντε εκδόσεις εξοπλισμού: City, CityS, CrossLine, CrossOver και GTO, που κάνουν ξεχωριστή την εμφάνιση ενός οχήματος που λογίζεται ως μοτοποδήλατο, παρόλο που προσομοιάζει με επιβατικό αυτοκίνητο. Το σασί και ο κλωβός ασφαλείας είναι από ανθεκτικό αλουμίνιο, και από ειδικό συνθετικό πλαστικό το αμάξωμα, ενώ το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά τα 350 κιλά. Εχει υποβληθεί σε δοκιμές πρόσκρουσης (crash tests), με καλά αποτελέσματα, ενώ στην έκδοση GTO διαθέτει και ABS –πρωτοποριακό σε τέτοιου είδους οχήματα.


ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Εφοδιάζεται με μοτέρ πετρελαίου 400 κ.εκ. της ιαπωνικής εταιρείας Kubota. Εχει μέση κατανάλωση μόλις 2,96 λίτρα ανά 100 χλμ., και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα πολύ χαμηλές 77,9 γρ./χλμ. Ετσι, δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας, δεν έχει τεκμήριο, χαμηλά ασφάλιστρα και για όσους μετακινούνται με φέρρυ μποτ, πληρώνουν όσα και ένα μοτοποδήλατο σε μεταφορικά. Η τελική ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 45 χλμ./ώρα και επιτρέπεται η κυκλοφορία του σε όλους τους δρόμους, πλην τους κλειστούς αυτοκινητοδρόμους (όπως τα μοτοποδήλατα). Προσφέρεται με εγγύηση 2 ετών και το σέρβις ανά 10.000 χλμ. κοστίζει περίπου 100 ευρώ.


ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Οι τιμές ξεκινούν από τα 9.990 ευρώ. Τσιμπημένες, αλλά αν κάποιος γονέας δεν θέλει να πάρει το παιδί του μοτοσικλέτα και προτιμά από τα 16 του να μάθει να οδηγεί ένα τετράκυκλο με προδιαγραφές αυτοκινήτου, έχει τη δυνατότητα και την πληρώνει ανάλογα. Σε τέτοια περίπτωση, αναβαθμίζεται και η αίσθηση της ασφάλειας, τόσο των νέων οδηγών, αγοριών και κοριτσιών, όσο και των γονέων τους.


Εν συντομία…


Η εταιρία «Χ. & Δ. ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.» είναι αυτή που εξακολουθεί να εισάγει αποκλειστικά τα ελαφρά τετράκυκλα Aixam και τα ελαφρά φορτηγά Mega, τα οποία λογίζονται ως μοτοποδήλατα με αποτέλεσμα να οδηγούνται και να κυκλοφορούν με άδεια μοτοποδηλάτου. Αυτό σημαίνει ότι η οδήγηση επιτρέπεται από ηλικία 16 ετών και άνω, καθώς επίσης και από άτομα της λεγόμενης τρίτης ηλικίας, έχοντας όμως όλοι άδεια οδήγησης μοτοποδηλάτου. Όλα είναι διθέσια. Κατόπιν παραγγελίας εισάγεται τετραθέσια έκδοση CrossLine με κινητήρα πετρελαίου 600 κ.εκ. και με βενζίνης 500 κ.εκ. Για τοποθέτηση ABS (πλην του GTO που έχει), χρέωση συν 320 ευρώ. Οι τιμές του Mega από 12.350 ευρώ στα 400 κ.εκ. (πετρέλαιο). Η έκδοση των 600 κ.εκ. (πετρέλαιο) έχει άδεια τρίκυκλου αλλά απαιτεί δίπλωμα αυτοκινήτου.


Επιμέλεια Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x