sport-fm.gr ΘΕΜΑ

Βίοι... παράλληλοι (vids)

Ακόμη ένα πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, πέρασε στην ιστορία... Οι αριθμοί κατέταξαν την McLaren στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των Κατασκευαστών, αλλά και των πιλότων, με τον Τζένσον Μπάτον να ολοκληρώνει τη χρονιά πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Περίεργη ήταν η σεζόν για τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος πλασαρίστηκε πέμπτος. Το www.sport-fm.gr σας παρουσιάζει την πορεία της McLaren…

Ακόμη ένα πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, πέρασε στην ιστορία... Οι αριθμοί κατέταξαν την McLaren στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των Κατασκευαστών, αλλά και των πιλότων, με τον Τζένσον Μπάτον να ολοκληρώνει τη χρονιά πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Περίεργη ήταν η σεζόν για τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος πλασαρίστηκε πέμπτος. Το www.sport-fm.gr σας παρουσιάζει την πορεία της McLaren…



Βίοι Παράλληλοι, ή μήπως αντίθετοι;

Όσο σταθερή και μετρημένη ήταν η απόδοση του Τζένσον Μπάτον, τόσο επιπόλαιη ήταν η οδήγηση του Λιούις Χάμιλτον. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2009, τη δεύτερη χρονιά του στη βρετανική ομάδα, έδειξε ότι έχει προσαρμοστεί πλήρως. Έχοντας στα χέρια του, ένα όχι αρκετά ανταγωνιστικό μονοθέσιο, κατάφερε να δει την καρό σημαία τρεις φορές.

Ωστόσο, οι καλές του αποδόσεις επιβραβεύονταν από συμμετοχές στο βάθρο, αφού ο Βρετανός ξεδίψασε εννιά φορές με σαμπάνια, τερματίζοντας δεύτερος τέσσερις φορές και τρίτος πέντε.

Ο Μπάτον δεν κατάφερε να πανηγυρίσει μία πολ ποζίσιον, κάτι που έκανε ο ομόσταβλός του, ενώ είχε την ατυχία να μην τερματίσει δύο φορές (γκραν πρι Βρετανίας και Γερμανίας). Συνολικά, φέτος κέρδισε 270 βαθμούς.

Ο 31χρονος πιλότος, στο τέλος της σεζόν τόνισε πως ήταν μία καλή χρονιά, όμως δεν είχε την ταχύτητα να ανταγωνιστεί τις Red Bull, κάτι που ελπίζει να κάνει το 2012.



Από την άλλη, άκρως διαφορετική ήταν η απόδοση του Λιούις Χάμιλτον... Η θέληση και το πάθος του για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, τον οδηγούσε σε επιπόλαιες πράξεις, οι οποίες είτε έβαζαν τέλος στον αγώνα του, είτε τον κατέστρεφαν λογω των ποινών.

Μάλιστα, ο οξύθυμος Βρετανός λίγες ώρες μετά τα ατυχήματα, τα «έβαζε» με τους αντιπάλους του, ενώ την επόμενη μέρα, τους ζητούσε συγγνώμη...

Ακόμη και έτσι ο Χάμιλτον κατάφερε να πανηγυρίσει τη νίκη τρεις φορές και να εκπροσωπήσει την McLaren, άλλες τρεις στο βάθρο από τη δεύτερη θέση.

Το αξιοσημείωτο της φετινής σεζόν είναι οι κόντρες του με τον Φελίπε Μάσα, αφού... κατάφεραν να συγκρουστούν έξι φορές, ωστόσο στο τέλος της σεζόν, τα βρήκαν τονίζοντας πως ένας σέβεται τον άλλον.

Ο Βρετανός ήταν ο μοναδικός πιλότος, ο οποίος κατάφερε να σπάσει την κυριαρχία της Red Bull, στις πολ ποζίσιον, εκκινώντας πρώτος στο γκραν πρι της Κορέας. Φέτος, εγκατέλειψε τρεις φορές, μία μόνο λόγω μηχανικού προβλήματος (κιβώτιο ταχυτήτων, στο γκραν πρι της Βραζιλίας), συνολικά κέρδισε 227 βαθμούς.

Το 2011 αποδείχτηκε μία δύσκολη χρονιά για τον 26χρονο πιλότο, ο ίδιος σε δηλώσεις έχει αναφέρει πως έχει μάθει πάρα πολλά, τα οποία θα του κάνουν καλό στο μέλλον.



Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x