Γενικά

Αγωνιστικό Dacia Lodgy

Η Dacia, στην 3η της χρονιά συμμετοχής στο πρωτάθλημα Trophee Andros, ταράζει και πάλι τα νερά με το πρωτότυπο Dacia Lodgy «Glace». Δύο αυτοκίνητα και 3 οδηγοί: Αλέν Προστ, Νίκολας Προστ και Ιβενς Στίβεναρτ!

To Dacia Lodgy «Glace», είναι μια πανίσχυρη αγωνιστική έκδοση ενός εντελώς καινούργιου μοντέλου παραγωγής το οποίο θα παρουσιαστεί στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2012. Ένα μοντέλο που το όνομά του ετυμολογικά είναι συνώνυμο της ευρυχωρίας και του οικογενειακού περιβάλλοντος, ανήκοντας στην κατηγορία των πολυχρηστικών (MPV). Μάλιστα, η Dacia τολμά να τρέξει, για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού Trophee Andros, με πολυχρηστικό αυτοκίνητο.

Για να κεντρίσει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον, στη γραμμή εκκίνησης κάθε αγώνα, η μάρκα θα παρατάσσει όχι ένα αλλά δύο αγωνιστικά Lodgy «Glace»: στο τιμόνι του πρώτου θα βρίσκεται ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Φόρμουλα 1, Αλέν Προστ, που έχει ήδη στη συλλογή του δύο τίτλους δευτεραθλητή για τα πρωταθλήματα του 2010 & 2011, στο τιμόνι ενός Dacia Duster «Glace».

Στο τιμόνι του 2ου Lodgy «Glace» θα βρίσκεται ο γιός του Νίκολας, αλλά και ο Ιβενς Στίβεναρτ, πολύ γνωστός συναθλητής του Αλέν Προστ και συγκάτοικός του στο βάθρο του νικητή στον τελικό/σούπερ-ειδική του προηγούμενου πρωταθλήματος, που διεξήχθη στο στάδιο «Stade de France» του Παρισιού. Μια πραγματικά οικογενειακή υπόθεση για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Η Dacia κλείνει το μάτι στον προφανή στόχο, που δεν είναι άλλος από τη νίκη!

Το Lodgy «Glace» σχεδιάστηκε ειδικά για αυτόν τον ασυνήθιστο αγώνα, που φημίζεται σαν μια από τις δυσκολότερες δοκιμασίες στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οι τεχνικοί κανονισμοί του πρωταθλήματος Trophee Andros είναι ιδιαίτερα αυστηροί. Πρόκειται για έναν αγώνα αναζήτησης των απλών και έξυπνων λύσεων, σκεπτικό που ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της μάρκας Dacia. Έναν αγώνα που προέχει η αξιοπιστία των αυτοκινήτων αλλά και η αποτελεσματικότητα των οδηγών.

Την προετοιμασία του Lodgy «Glace» έχουν αναλάβει οι ομάδες της Tork Engineering (αρχική σύλληψη, υλοποίηση, συναρμολόγηση), και της Sodemo (κινητήρας), ενώ το αυτοκίνητο υποστηρίζει με την τεράστια τεχνογνωσία της η ομάδα της Renault Sport Technologies. Σε ολόκληρη τη διάρκεια του εγχειρήματος η ομάδα της RST προσφέρει την τεχνολογική και αγωνιστική της εμπειρία.

Το Lodgy «Glace» εκμεταλλεύεται αρκετές από τις τεχνολογικές λύσεις του προκατόχου του, του Dacia Duster «Glace», διαθέτει όμως και τεχνολογίες που έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για εκείνο. Η εμπειρία των προηγούμενων συμμετοχών οδήγησε σε αρκετές αναλύσεις βάσει των οποίων το νέο μοντέλο να εμφανίζεται βελτιωμένο σε σημεία όπως :
- η ανάρτηση: κατασκευασμένη από υλικό CERAM, με διπλά ψαλίδια και αμορτισέρ μεγάλων διαδρομών, λύση που υιοθετήθηκε και την προηγούμενη χρονιά, ενώ οι συνθήκες των αγώνων οδήγησαν τους μηχανικούς στον επανασχεδιασμό και την επανεξέταση του συνολικού set-up, σε ότι αφορά τη στήριξη των αμορτισέρ.
- η απόδοση του κινητήρα: στο περσινό πρωτάθλημα ο στόχος για τον κινητήρα ήταν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόδοση της ροπής σε χαμηλές στροφές, ενώ για τη φετινή χρονιά η προσπάθεια έχει στόχο τη μέγιστη ιπποδύναμη, η οποία και εμφανίζεται αισθητά μεγαλύτερη.

23ο TROPHEE ANDROS : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2011-2012
Val Thorens : 3-4 Δεκεμβρίου
Andorre : 9-10 Δεκεμβρίου
L'Alpe d'Huez : 16-17 Δεκεμβρίου
Isola 2000 : 06-07 Ιανουαρίου
Lans en Vercors : 13-14 Ιανουαρίου
Saint Die des Vosges : 20-21 Ιανουαρίου
Finale Clermont/Superbesse : 27-28 Ιανουαρίου


Τεχνικά χαρακτηριστικά DACIA LODGY «GLACE»


Πλαίσιο

Τύπος: σωληνωτό από χάλυβα
Ανάρτηση: διπλά τριγωνικά ψαλίδια, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins

Κινητήρας

Τύπος: VQ 30, παραγωγής του ομίλου Renault Nissan, V6 με 24 βαλβίδες
Θέση: πίσω – κέντρο
Κυβισμός: 2.987 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή (mm): 93 x 73.3
Μέγιστη ισχύς kW CEE (hp): 257 (355)
Στροφές μέγιστης ιπποδύναμης (στρ/λεπτό): 7.500
Μέγιστη ροπή: 360 Nm CEE
Στροφές μέγιστης ροπής (στρ/λεπτό): 5.500

Μετάδοση

Τύπος: και στους 4 τροχούς με τετραδιεύθυνση
Κιβώτιο ταχυτήτων: σειριακό της SADEV με 6 σχέσεις
Διαφορικά: εμπρός και πίσω περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ)

Σύστημα πέδησης

Εμπρός: χαλύβδινοι δίσκοι O 300 χιλ.
Πίσω: χαλύβδινοι δίσκοι O 265 χιλ.
Δαγκάνες: 4πίστονες της Beringer

Τροχοί/ ελαστικά

Ζάντες: 5.5'' x 16'' από μαγνήσιο
Ελαστικά: Continental Contact 3 Racing για πάγο

Διαστάσεις

Μήκος: 4,001 μ.
Πλάτος: 1,900 μ.
Μετατρόχιο ΕΜ/ΠΙΣΩ: 1,690 μ.
Μεταξόνιο: 2,5 μ.
Συνολικό βάρος: 950 κιλά
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμων: 25 λίτρα

Σύστημα Διεύθυνσης

Τύπος: τετραδιεύθυνση
Υδραυλική υποβοήθηση
Πίσω τροχοί με ρυθμιζόμενη γωνία στροφής, ανάλογα με τις συνθήκες κάθε αγώνα

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x