Νέα εποχή Lancia στην Ελλάδα από τον όμιλο Συγγελίδη, με νέα Ypsilon.
Από τη Δευτέρα, σε 20 νέες εκθέσεις Lancia που καλύπτουν γεωγραφικά το 85% της χώρας μας, θα δεσπόζει η ολοκαίνουργια Ypsilon. Ένα μοντέλο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη φετινή Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον Μάρτιο, ύστερα από τα νέα δεδομένα που προέκυψαν με την εξαγορά του ομίλου της Chrysler από τον όμιλο Fiat.
Πλέον, όλα τα Chrysler στην Ευρώπη (πλην της Αγγλίας και της Ιρλανδίας) θα φέρουν το σήμα Lancia και αντίστοιχα στην Αμερική το σήμα Chrysler. Ετσι, η γκάμα της Lancia, διότι με αυτή θα ασχολούμαστε στη γηραιά ήπειρο, θα περιλαμβάνει τη μικρή ναυαρχίδα Ypsilon, τη Musa, τη Delta, τη Thema και το Grand Voyager, με τα δύο τελευταία να είναι αυτοτελή αμαξώματα Chrysler.
Η Ypsilon, με 25 χρόνια παράδοσης και πάνω από μισό εκατομμύριο πωλήσεις, είχε σχεδιαστικά χαρακτηριστικά για το λεγόμενο ασθενές φύλο (άραγε ποιος πιστεύει ότι είναι τέτοιο). Ομως, η νέα Ypsilon είναι ομολογουμένως unisex και όχι για γυναίκες ή όσους αισθάνονται γυναίκες, όπως έχει πει γνωστός Ελληνας μόδιστρος.
Παράστημα
Για πρώτη φορά σε 5θυρο αμάξωμα, που αντιπροσωπεύει το 83% της αγοράς στην κατηγορία του, διαθέτει σφηνοειδές στυλ και με μόλις 3,84 μ. μήκος, 1,67 μ. πλάτος, 1,52 μ. ύψος, και 2,39 μ. μεταξόνιο, έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει άνετα 5 ενήλικες επιβάτες.
Προσφέρεται σε 16 εξωτερικές αποχρώσεις με τις 4 να είναι δίχρωμες. Ξεχωρίζει η μάσκα που παραπέμπει στο σχήμα του σήματος Lancia, τα φωτιστικά εμπρός και πίσω, η εισαγωγή αέρα χαμηλά, η μικρή αεροτομή πίσω και τα κρυμμένα πόμολα για τις πίσω πόρτες.
Στα ενδότερα
Αναμφίβολα ανώτερης αισθητικής η καμπίνα, με κεντρικά τοποθετημένο πίνακα οργάνων, καλό τιμόνι, αναπαυτικά καθίσματα, μαλακά πλαστικά και αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους.
Ανάλογα την έκδοση προσφέρεται με μια από τις 6 επιλογές ταπετσαρίας. Ανετο μπροστά και πίσω, νιώθεις ευχάριστα και κυρίως ότι οδηγείς μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας.
Μοτέρ
Διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης και ένα πετρελαίου. Ο πρώτος είναι ο γνωστός 1.2 lt – 69 hp και ο δεύτερος ο «κινητήρας της χρονιάς 2011» 0.9 TwinAir ισχύος 85 hp (συνδυάζεται και με ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων). Γνωστός και αποδοτικός ο κινητήρας ντίζελ 1.3 MultiJet – 95 hp.
Όλοι διαθέτουν σύστημα Start&Stop, που σβήνει αυτόματα τον κινητήρα σε στάση και τον εκκινεί αυτόματα για μείωση της κατανάλωσης. Αργότερα θα προστεθεί και ο κινητήρας 1.2 Fire EVO II Bi-fuel (βενζίνης - υγραερίου).
Εν συντομία…
Η βασική έκδοση Silver περιλαμβάνει άνοιγμα θυρών με τηλεχειρισμό, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος, ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, ηλεκτρικούς και αντιθαμβωτικούς εξωτερικούς καθρέπτες, ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών, ABS με EBD, 4 αερόσακους, άγκιστρα στήριξης παιδικών καθισμάτων Isofix.
Η έκδοση Gold διαθέτει επιπλέον ESP για την ευστάθεια με σύστημα αντιολίσθησης και υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, αυτόματο κλιματισμό, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα με ραδιο-CD και MP3 player, σύστημα πολυμέσων Blue&Me, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων.
Η έκδοση Platinum εξοπλίζεται επιπλέον με προβολείς ομίχλης, 16άρες ζάντες αλουμινίου, αισθητήρες βροχής – φώτων - παρκαρίσματος, cruise control, σύστημα ημιαυτόματου παρκαρίσματος και δερμάτινη ταπετσαρία. Τιμές από 12.488 ευρώ (1.2 lt), από 13.788 (0.9 lt) και 15.788 (1.3 ντίζελ).
Προσφορά λανσαρίσματος έκπτωση 1.000 ευρώ για μέχρι τέλος 2011. Εγγύηση 2 χρόνια και σύντομα 5.
Δημήτρης Μπαλής
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.