Νέα μοντέλα

Mii-ση στα…μικρά

Ιδού και το τρίτο της παρέας των τρίδυμων μοντέλων του ομίλου VW. Μετά το VW Up, που θα το οδηγήσουμε την ερχόμενη εβδομάδα στη Ρώμη και οι πωλήσεις του θα αρχίσουν αμέσως μετά, ήρθε η σειρά της Skoda να παρουσιάσει το Citigo και τώρα η Seat εμφανίζει το δικό της Mii. Πρόκειται για ίδια μοντέλα, με ορισμένες μικρές αλλαγές, που διαφοροποιούν το κάθε σήμα. Στην Ισπανία οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του χρόνου και στην υπόλοιπη Ευρώπη μετά την άνοιξη του 2012.

Η Seat διευρύνει τη γκάμα με ένα αυτοκίνητο πόλης, την κατάλληλη στιγμή.

Ιδού και το τρίτο της παρέας των τρίδυμων μοντέλων του ομίλου VW. Μετά το VW Up, που θα το οδηγήσουμε την ερχόμενη εβδομάδα στη Ρώμη και οι πωλήσεις του θα αρχίσουν αμέσως μετά, ήρθε η σειρά της Skoda να παρουσιάσει το Citigo και τώρα η Seat εμφανίζει το δικό της Mii. Πρόκειται για ίδια μοντέλα, με ορισμένες μικρές αλλαγές, που διαφοροποιούν το κάθε σήμα. Στην Ισπανία οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του χρόνου και στην υπόλοιπη Ευρώπη μετά την άνοιξη του 2012.

Παράστημα

Με μήκος 3,56 μέτρα, το Mii έχει το τέλειο… μέγεθος για τις σύγχρονες πόλεις. Τρίθυρο αρχικά και πεντάθυρο αργότερα, στο πλάι διακρίνεται από τους μεγάλους θόλους των τροχών και τις δυναμικές γραμμές της οροφής, ενώ πίσω παρουσιάζει ένα νέο στυλ στα φώτα με τριγωνικά σχήματα.

Διαθέτει πλάτος 1,64μ, αλλά μεγάλα μεταξόνια (2,42 μ.) και ασυνήθιστα κοντούς προβόλους. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης στη μείωση του βάρους που φθάνει τα 854 κιλά.

Στα ενδότερα

Όσο συμπαγές είναι εξωτερικά, τόσο άνετο στη καμπίνα για 4 ενήλικες επιβάτες, με 251 λίτρα χώρου στο πορτμπαγκάζ, που αναδιπλώνοντας τα πίσω καθίσματα φθάνει στα 951 λίτρα. Μοντέρνο σε σχεδίαση το εσωτερικό, απλό και λειτουργικό με εύκολα σε χειρισμό χειριστήρια, καλά πλαστικά και καθίσματα που είναι επίσης νέα - με ενσωματωμένα προσκέφαλα για πιο σπορ αίσθηση, και άμεση στα ταξίδια.

Τεχνολογία

Θα εφοδιάζεται με το σύστημα City Safety Assist, το οποίο μέχρι τώρα ήταν εξοπλισμός μεγαλύτερων σε όγκο μοντέλων. Ένας αισθητήρας λέιζερ αναγνωρίζει αν ένα όχημα μπροστά είναι σταματημένο και σε ταχύτητες μικρότερες των 30 χλμ./ώρα, αν ο οδηγός δεν αντιδράσει το Mii ακινητοποιείται αυτόματα. Σε μεγαλύτερη ταχύτητα περιορίζει τις συνέπειες από τη σύγκρουση. Στάνταρ θα είναι και το ESP, το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας.

Εξοπλισμός

Το Mii θα εφοδιάζεται και με ένα φορητό σύστημα ψυχαγωγίας. Εχει οθόνη 5 ιντσών, είναι αποσπώμενο και περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης, hands-free του τηλέφωνου με φωνητικό έλεγχο και ενσωματωμένο υπολογιστή ταξιδιού με πληροφορίες για τις στροφές του κινητήρα, τη κατανάλωση και πληροφορίες για πιο οικονομική οδήγηση.

Το σύστημα μπορεί να ενημερώνεται μέσω Internet, για πιο εξατομικευμένες εφαρμογές. Στάνταρ 6 αερόσακοι, ηλεκτρικές ευκολίες και Isofix για παιδικά καθίσματα.

Εν συντομία…

Θα εφοδιάζεται με το νέο μοτέρ βενζίνης 1.0 lt ισχύος 60 και 75 hp, με τελική ταχύτητα 160 και 170 χλμ./ώρα, και μέση κατανάλωση καυσίμου 4,5 και 4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, αντίστοιχα. Οι πιο οικονομικές και φιλικές στο περιβάλλον, είναι οι δύο εκδόσεις Ecomotive του Mii.

Χάρη στο σύστημα Start/Stop και το σύστημα ανάκτηση ενέργειας επιτυγχάνεται περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα με μόλις 4,2 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπομπές 97 γρ./χλμ. Θα είναι διαθέσιμο αργότερα και με κινητήρα εναλλακτικής λειτουργίας με φυσικό αέριο CNG και θα εκπέμπει μόλις 86 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα.

Ως εναλλακτική λύση στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το Mii θα προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ να διαχειρίζονται την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων.

Δημήτρης Μπαλής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x